Baggio Geplaatst 3 Maart, 2013 Geplaatst 3 Maart, 2013 Vandaag de dorpel stickers geplakt en dit is het totaal resultaat. Deze stickers zijn ook voor de Kia Picanto beschikbaar. Quote
Rio 41 Geplaatst 3 Maart, 2013 Geplaatst 3 Maart, 2013 Baggio, Heel mooi, ben benieuw als ik ze deze week binnenkrijg Gewoon erop plakken of ook met water Rio41 Quote
Baggio Geplaatst 3 Maart, 2013 Geplaatst 3 Maart, 2013 Baggio, Heel mooi Rio41 Nat, en staps gewijs aandrukken met een zachte doek. Quote
Baggio Geplaatst 3 Maart, 2013 Geplaatst 3 Maart, 2013 en hoelang blijven ze goed (erop)? Het gebruikte stickermaterial wordt ook in de race wereld gebruikt. Kenmerken zijn; oersterk, UV- Water- en olie bestendig. Verder een super sterke hechtingslaag, vast is vast. Quote
Baggio Geplaatst 3 Maart, 2013 Geplaatst 3 Maart, 2013 en hoelang blijven ze goed (erop)? Je kunt je eigen tekst opgeven wat je op de stickers wilt hebben, uniek dus. Quote
Remko .me Geplaatst 3 Maart, 2013 Geplaatst 3 Maart, 2013 lol vast is zeker vast!!Ik heb ze toen getest op mijn spiegels.. dat ging niet goed toen.. NOU DIE ZATEN WEL VAST JA!!! 1 Quote
Baggio Geplaatst 3 Maart, 2013 Geplaatst 3 Maart, 2013 lol vast is zeker vast!! NOU DIE ZATEN WEL VAST JA!!! Nat plakken is het geheim. Quote
blackviper Geplaatst 3 Maart, 2013 Geplaatst 3 Maart, 2013 @Baggio, Verkoop je die stickers nou vanuit je eigen zaak? Of doe je dit als prive persoon? Geen idee hoe het allemaal precies zit maar loop je zo geen kans dat de belastingdienst dit straks als inkomsten gaat zien? Heb namelijk ook weleens gehoord van iemand die al aantal jaar wat spullen via markplaats aanbood die heel wat gezeur heeft gekregen. Verder zien die stickers er top uit voor de dorpel. Net zien staan op facebook. Quote
BarneyRubble Geplaatst 3 Maart, 2013 Geplaatst 3 Maart, 2013 Kia Rio dorpel stickers, in alle kleuren te krijgen en eventueel met een eigen tekst of logo.Deze stickers kunnen in elke type auto worden toegepast.Wat vinden we hiervan? Beste Biaggio, ik rijd een witte rio superpack en ben zeker geinteresseerd in de zwarte dorpels stickers zoals jij ze afgebeeld heb, dus met rio in het midden en de strepen aan de zijkanten. Wil je mij via een pb benaderen en vertellen wat ze kosten en hoe e.v.t te bestellen bij je. Bvd, Groeten, Eric H Quote
kiaub13 Geplaatst 5 Maart, 2013 Geplaatst 5 Maart, 2013 AUTO-DIMMING-MIRROR-HOMELINK-COMPASS http://www.ebay.co.uk/itm/OEM-2012-2013-Kia-Rio-Rio5-AUTO-DIMMING-MIRROR-HOMELINK-COMPASS-1W062-ADU00-/221197598179?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AKia%7CModel%3ARio Quote
BarneyRubble Geplaatst 5 Maart, 2013 Geplaatst 5 Maart, 2013 Vandaag de dorpel stickers geplakt en dit is het totaal resultaat. Deze stickers zijn ook voor de Kia Picanto beschikbaar. Check je mail (pb) even Biaggio.Groeten, Eric Quote
xtra40 Geplaatst 6 Maart, 2013 Geplaatst 6 Maart, 2013 zo eindelijk even me spiegel stickers van http://www.kiaclub.n...er/5560-baggio/ kunnen plakken en het resultaat mag er zijn 2 Quote
Rio 41 Geplaatst 8 Maart, 2013 Geplaatst 8 Maart, 2013 Hoi, Bestelde dorpelstickers vandaag binnengekregen van een forumlid. Zien er goed uit, nu nog wachten op beter weer zodat de stickers erop kunnen Rio 41 1 Quote
xtra40 Geplaatst 8 Maart, 2013 Geplaatst 8 Maart, 2013 Ja ze zien er goed uit maar dat kan baggio wel Quote
Baggio Geplaatst 9 Maart, 2013 Geplaatst 9 Maart, 2013 Bedankt voor de complimenten. Gisteren de leenauto van de garage terug gebracht een strakke Picanto... Wat vinden wij er van? Quote
handyman Geplaatst 9 Maart, 2013 Geplaatst 9 Maart, 2013 die stickers zien er strak uit, maar die kleur van de Pica Quote
xtra40 Geplaatst 9 Maart, 2013 Geplaatst 9 Maart, 2013 mooi hoor wil je anders even wat fotos stuuren dan post ik die mooi even bij me andere fotos Quote
Baggio Geplaatst 9 Maart, 2013 Geplaatst 9 Maart, 2013 Het staat echt mooi en beschermd de dorpels. Quote
BarneyRubble Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 Goedemorgen forumgenoten, ik zie regelmatig chrome of rvs ? Sierlijsten voor de buitenkant als accessoires voorbij komen. Hoe monteer je deze eigenlijk, zijn ze voorzien van een plakzijde en plak je ze aan de buitenkant bv over de lampen heen? Is dit ook het geval met de sierlijst voor de kofferbak? Ben erg benieuwd, Wil ook graag weten of ze gewoon via een nederlandse site bestelbaar zijn of misschien bij iemand op dit forum. En zijn er foto voorbeelden met een witte Rio beschikbaar. Groeten, Eric Quote
xtra40 Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 al de chroom lijsten handgrepen en andere accesoires zitten met dubelzijdig tape vast dus goed ontvetten even passen en dan pas plakken geen iedee of er al een nederlandse site is waar je dit kunt kopen ???? nog niet tegen gekomen maar het is veilig te bestellen op ebay en het scheelt ook nog eens wat centjes Quote
Mel_Rio Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 weer een andere type Navigatie-radio voor onze Rio's AUTORADIO DVD/GPS/DVR* Capable/NAVI/3G/BLUETOOTH/IPOD Player KIA K3http://www.ebay.nl/itm/281074296942?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_32095wt_1110 Met als extra optionele functies: Black Box 3G/ WiFi Internet Quote
BarneyRubble Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 al de chroom lijsten handgrepen en andere accesoires zitten met dubelzijdig tape vast dus goed ontvetten even passen en dan pas plakken geen iedee of er al een nederlandse site is waar je dit kunt kopen ???? nog niet tegen gekomen maar het is veilig te bestellen op ebay en het scheelt ook nog eens wat centjes Bedankt voor je reactie xtra40. Ben jij nou 1 van de pimpmasters die ik volop ook op facebook volg ? en als ik het goed heb dan is jou broer toch de andere pimpmaster? Wat is zijn nickname hier op dit forum?. Ik vind het fantastisch wat jullie allemaal doen en dan de foto's, de video's en de workshops die volg ik ook erg graag. Groeten Eric H Quote
patrickceed Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 eric kijk even bij mijn garage, witte rio met chromen handgrepen , kofferbak strip http://www.kiaclub.nl/garage/vehicle/522-kia-rio/?tab=mods En zijn er foto voorbeelden met een witte Rio beschikbaar.Groeten,Eric Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.