xtra40 Geplaatst 23 December, 2012 Geplaatst 23 December, 2012 seciaal voor black viper mischien nog een leuk project voor je de angel eyes Quote
blackviper Geplaatst 23 December, 2012 Geplaatst 23 December, 2012 Haha wel cool. Alleen zo een hels karwei dat ding weer open maken. Nog gekeken naar die andere lamp? Werkt t al? Quote
Remko .me Geplaatst 23 December, 2012 Geplaatst 23 December, 2012 Iemand interesse in de Sierrand voorbumper RVS hoogglans gepolijst Bij de dealer 210 inclusief plaatsen en 170 zonder plaatsen. Ik wil hem wel voor 140 euro verkopen, ik denk hem er niet onder te zetten meer na mijn ongeluk. Ophalen in Amersfoort indien interesse. Graag even per PM laten weten. Quote
xtra40 Geplaatst 23 December, 2012 Geplaatst 23 December, 2012 Haha wel cool. Alleen zo een hels karwei dat ding weer open maken. Nog gekeken naar die andere lamp? Werkt t al? ja ik weet voor 100% zeker dat het de schakelaar is ik zat er nog aan te rommelen en toen ging hij even aan dus als het wer het een beetje toelaat gaat hij er van de week even uit om te zien of ik er een nieuwe in kan zetten ik hoop het wel want jij weet nu wel wat een enorme klus het is om de boel open te maken maar jij nog steeds bij met je modificatie ???? Quote
blackviper Geplaatst 24 December, 2012 Geplaatst 24 December, 2012 Ja ziet er top uit post zo ff 2 fotos in t andere topic. Quote
gerard1973 Geplaatst 31 December, 2012 Geplaatst 31 December, 2012 http://www.koreanautoimports.com/store/index.php?cPath=30_590&page=1&sort=3d deze site is ook wel leuk vind ik Quote
KIa-Niels Geplaatst 2 Januari, 2013 Geplaatst 2 Januari, 2013 http://www.ebay.nl/itm/56CM-LED-STRIP-STROBE-7-COLOR-LOOP-ZWAAILICHT-KNIGHT-RIDER-REMOTE-48-LED-AUTO-/380497030328?pt=LH_DefaultDomain_146&hash=item589763ecb8 zou dit niet een leuke optie zijn Quote
xtra40 Geplaatst 2 Januari, 2013 Geplaatst 2 Januari, 2013 wel geinig alleen jammer weer dat het niet mag :no: Quote
Nimo Geplaatst 2 Januari, 2013 Geplaatst 2 Januari, 2013 Zijn Angel eyes nou wel of niet toegestaan in NL? En evt. ook andere kleuren? zoals hier: http://i874.photobucket.com/albums/ab307/nyczdt/BlueAngelEyes.jpg http://i874.photobucket.com/albums/ab307/nyczdt/WhiteAngelEyes.jpg Quote
Seafox Geplaatst 2 Januari, 2013 Geplaatst 2 Januari, 2013 Denk het wel want BMW rijd er ook mee Quote
xtra40 Geplaatst 2 Januari, 2013 Geplaatst 2 Januari, 2013 angel eyes zijn opzich niet verboden maar je mag naar voren toe niet anders dan wit of ambergeel licht schijnen dus je mag geen blauwe of rooie er in zetten Quote
KIa-Niels Geplaatst 2 Januari, 2013 Geplaatst 2 Januari, 2013 als je de beschrijving leest kanje het ook uitzetten als je gaat rijden het is uit eindelijk toch weer voor de show Quote
xtra40 Geplaatst 2 Januari, 2013 Geplaatst 2 Januari, 2013 o ja dat mag geen probleem zo lang je het op de openbare weg maar uit zet Quote
KIa-Niels Geplaatst 2 Januari, 2013 Geplaatst 2 Januari, 2013 ja idd maar de volgende vraag waar ga je het plakken ? Quote
dennis071 Geplaatst 2 Januari, 2013 Geplaatst 2 Januari, 2013 Onder anderen zit dat in de planningen zo ben ik met nog meer iedeen bezig kijk maar eens goed op me Facebook dan kom je het vanzelf tegen Hey Eel, Nog de beste wensen voor het mooie pimpjaar... Je kent mijn uitvoering en ik vroeg me af of deze mooie uitbreiding ook geschikt te maken is voro mij... Laat even horen, dan ga ik m bestellen... Quote
xtra40 Geplaatst 3 Januari, 2013 Geplaatst 3 Januari, 2013 Hey dennis jij ook de beste wensen Ik heb een aantal ideeën op face book staan ???? Somige heb ik al uitgevoerd dus weet even niet welke jij bedoeld Maar als het bij de mijne kan dan kan het bij die van jou ook lijky mij Quote
dennis071 Geplaatst 3 Januari, 2013 Geplaatst 3 Januari, 2013 Hey dennis jij ook de beste wensen Ik heb een aantal ideeën op face book staan ???? Somige heb ik al uitgevoerd dus weet even niet welke jij bedoeld Maar als het bij de mijne kan dan kan het bij die van jou ook lijky mij Ik bedoelde de ledjes in de spiegels voor richtingaanwijzer. ij hebt al stroom in je spiegel voor de ledjes aan de uiteinde, bij mij moet die dan afgetakt worden van de richtingaanwijzer in t zijscherm??? Quote
xtra40 Geplaatst 3 Januari, 2013 Geplaatst 3 Januari, 2013 Spiegel leds dat project ligt stil je krijgt niet zonder je spiegel glas te slopen het voor elkaar dat je Door je spiegel heen schijnt Quote
blackviper Geplaatst 3 Januari, 2013 Geplaatst 3 Januari, 2013 Dennis bedoel jij de richting aanwijzer zelf? Want dat is standaard op het superpack. Is dus niet gedaan door xtra zelf. Alleen de welcome lights zijn zelf gedaan maar zo ik nu helaas lees niet succesvol. Er is toch niets kapot of wel?? Quote
xtra40 Geplaatst 3 Januari, 2013 Geplaatst 3 Januari, 2013 Die laatste zin moet je even ontcijferen svp Maar er is niks stuk gegaan maar ik heb alleen de rechter spiegel nog maar gedaan en nog niet aan gesloten Quote
blackviper Geplaatst 3 Januari, 2013 Geplaatst 3 Januari, 2013 heb het aangepast Ik bedoelde dat je die welkom lichtjes onder je spiegel zelf hebt gedaan. Maar ik nu dus lees helaas niet succesvol. Dat is erg jammer. En ik was bang dat je iets gesloopt had maar dit is gelukkig niet het geval. Scheelt weer een hoop knaken Quote
xtra40 Geplaatst 3 Januari, 2013 Geplaatst 3 Januari, 2013 Lichtjes onder mijn spiegel zijn nu wel succesvol gedaan althans alleen nog maar de rechter moet de linket nog doen maar het is een k klus dat wel Maar kijk maar even goed op me Facebook tussen de foto's dan zie je ook de foto's van de spiegel die al is gedaan O ja pm je adres ff dan stuur ik het rolletje wel op das sneller dan afgeven voor mij dan Quote
dennis071 Geplaatst 3 Januari, 2013 Geplaatst 3 Januari, 2013 Spiegel leds dat project ligt stil je krijgt niet zonder je spiegel glas te slopen het voor elkaar dat je Door je spiegel heen schijnt ken je dit filmpje?? http://player.vimeo.com/video/41505255 Of hebben wij een blauw gecoate achterkant?? Quote
xtra40 Geplaatst 3 Januari, 2013 Geplaatst 3 Januari, 2013 Geen iedee komt ook omdat er een verwarming op zit geplakt En dat wil ik er eigenlijk niet af halen Quote
Nimo Geplaatst 3 Januari, 2013 Geplaatst 3 Januari, 2013 Iemand enig idee hoeveel het me gaat kosten als ik Angel eyes erin wil zetten (lampen + montage)? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.