Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Iemand interesse in de

Sierrand voorbumper RVS hoogglans gepolijst

Bij de dealer 210 inclusief plaatsen en 170 zonder plaatsen.

Ik wil hem wel voor 140 euro verkopen, ik denk hem er niet onder te zetten meer na mijn ongeluk.

Ophalen in Amersfoort indien interesse.

Graag even per PM laten weten.

Geplaatst

Haha wel cool. Alleen zo een hels karwei dat ding weer open maken.

Nog gekeken naar die andere lamp? Werkt t al?

ja ik weet voor 100% zeker dat het de schakelaar is ik zat er nog aan te rommelen en toen ging hij even aan

dus als het wer het een beetje toelaat gaat hij er van de week even uit om te zien of ik er een nieuwe in kan zetten

ik hoop het wel want jij weet nu wel wat een enorme klus het is om de boel open te maken

maar jij nog steeds bij met je modificatie ????

Geplaatst

angel eyes zijn opzich niet verboden maar je mag naar voren toe niet anders dan wit of ambergeel licht schijnen

dus je mag geen blauwe of rooie er in zetten

Geplaatst

als je de beschrijving leest kanje het ook uitzetten als je gaat rijden het is uit eindelijk toch weer voor de show

Geplaatst

Onder anderen zit dat in de planningen zo ben ik met nog meer iedeen bezig kijk maar eens goed op me Facebook dan kom je het vanzelf tegen

Hey Eel,

Nog de beste wensen voor het mooie pimpjaar...:-)

Je kent mijn uitvoering en ik vroeg me af of deze mooie uitbreiding ook geschikt te maken is voro mij... Laat even horen, dan ga ik m bestellen...:-)

Geplaatst

Hey dennis jij ook de beste wensen

Ik heb een aantal ideeën op face book staan ????

Somige heb ik al uitgevoerd dus weet even niet welke jij bedoeld

Maar als het bij de mijne kan dan kan het bij die van jou ook lijky mij

Geplaatst

Hey dennis jij ook de beste wensen

Ik heb een aantal ideeën op face book staan ????

Somige heb ik al uitgevoerd dus weet even niet welke jij bedoeld

Maar als het bij de mijne kan dan kan het bij die van jou ook lijky mij

Ik bedoelde de ledjes in de spiegels voor richtingaanwijzer. ij hebt al stroom in je spiegel voor de ledjes aan de uiteinde, bij mij moet die dan afgetakt worden van de richtingaanwijzer in t zijscherm???

Geplaatst

Dennis bedoel jij de richting aanwijzer zelf? Want dat is standaard op het superpack. Is dus niet gedaan door xtra zelf.

Alleen de welcome lights zijn zelf gedaan maar zo ik nu helaas lees niet succesvol.

Er is toch niets kapot of wel??

Geplaatst

Die laatste zin moet je even ontcijferen svp

Maar er is niks stuk gegaan maar ik heb alleen de rechter spiegel nog maar gedaan en nog niet aan gesloten

Geplaatst

heb het aangepast ;)

Ik bedoelde dat je die welkom lichtjes onder je spiegel zelf hebt gedaan. Maar ik nu dus lees helaas niet succesvol. Dat is erg jammer.

En ik was bang dat je iets gesloopt had maar dit is gelukkig niet het geval. Scheelt weer een hoop knaken ;)

Geplaatst

Lichtjes onder mijn spiegel zijn nu wel succesvol gedaan althans alleen nog maar de rechter moet de linket nog doen maar het is een k klus dat wel

Maar kijk maar even goed op me Facebook tussen de foto's dan zie je ook de foto's van de spiegel die al is gedaan

O ja pm je adres ff dan stuur ik het rolletje wel op das sneller dan afgeven voor mij dan

Geplaatst

Iemand enig idee hoeveel het me gaat kosten als ik Angel eyes erin wil zetten (lampen + montage)?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...