Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat is zeker dik!

Jammer dat je hem er niet zo onder kan zetten en dat je eerst een verloopstuk moet lassen voor die gekke hoek.

Geplaatst

Ook leuk aleen dat stomme 120 grade bochtje wat er weer niet aan zit

En als je die er aan laat lassen steken de meeste zier stukken weer zo een rot eind naar achter uit

Het orginele is ook een kortje

Geplaatst

Jammer dat wij de zonnebril-houders niet meer hebben gekregen bij onze Superpacks zoals het was beloofd op het Kia.nl website

http://www.kia.nl/Kia-nieuws/home/Algemeen/Prijzen-nieuwe-Kia-Rio/

Het Super Pack heeft bovendien cruise control inclusief een Speed Limiter, climate

control, een regensensor, verlichte make-up spiegels, kaartleeslampjes en zonne-brilhouder, een Supervision instrumentencluster, een smart key en start-/stop knop, een lederen stuurwiel en pookknop, UV-werend Solar glass, een bagagenet inclusief opbergvak onder de kofferruimte en een middenarmsteun.

maar zou de onderstaande wel een alternatief kunnen zijn?

1xCar Glasses Holder Clip Auto Visor Sunglasses ticket Clip Holder Support

http://www.ebay.nl/i...#ht_4929wt_1151

350012-02.jpg

Geplaatst

@sarkesteijn

zijn mooie pijpjes he!

Ik heb er inmiddels 2 van besteld (39,95 per stuk en géén verzendkosten) en die gaat Bas (van BasTech - Hilvarenbeek ) er met een mooie dubbele RVS-set onder zetten op 22 dec. aanstaande. :winkiss:

Ik ben benieuwd hoe dat staat en vooral zal gaan klinken........

Geplaatst

Totaal onduidelijke website hoe dat er nou uitziet in je auto. Verder hoef ik geen dubbelzijdige tape op mijn dashboard.

je moet ook nog de koker los halen. Bril eruit..

Dan kan je hem beter los op een sticky pad leggen.

Geplaatst

@blackviper

Die website is inderdaad nogal 'ruk', maar ze leveren wel snel, de volgende dag al in huis.

Ik heb er 2 liggen en op het dashboard hoef ik ze ook niet. Ik ga in het komende weekeinde op zoek naar een leuke plek voor ze..

Geplaatst

@sarkesteijn

zijn mooie pijpjes he!

Ik heb er inmiddels 2 van besteld (39,95 per stuk en géén verzendkosten) en die gaat Bas (van BasTech - Hilvarenbeek ) er met een mooie dubbele RVS-set onder zetten op 22 dec. aanstaande. :winkiss:

Ik ben benieuwd hoe dat staat en vooral zal gaan klinken........

En ik ben vooral benieuwd wat dat weer gaat kosten. :wink:

Geplaatst

Welke chroom tape moet ik hebben voor me km teller?

Sierrand kilometerteller

Deze sierrand van RVS op de kilometerteller geeft uw interieur een nog luxer uitstraling. Dit accesoire is speciaal ontworpen voor de Kia Rio.

Prijs€ 95,00 incl. montage.

Onderdeelnummer

1W770SBA00

op de website gevonden, heb je hier wat aan?

Geplaatst

Welke chroom tape moet ik hebben voor me km teller?

4mm Chrome Styling Strip Trim Car

http://www.ebay.nl/itm/4mm-Chrome-Styling-Strip-Trim-for-Cars-Trucks-3m-/271024452026?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f1a50f1ba#ht_1196wt_1208

Je moet het wel verwarmen (niet te erg) met een fohn anders krijg je het niet heel mooi.

Zorg ervoor dat je het naar binnen buigt, dus dat rvs mooi naar buiten draait... anders zie je aan de zijkant de tape aan de achterkant van de strip.

Geplaatst

Wat ik me nou afvraag...

Ik heb een Rio Plus Pack en dan heb je geen Climate control maar alleen een "simpele" airco. Nu zie ik op eBay dat iemand zijn Rio in stukken heeft gehakt en allerlei onderdelen verkoopt. Zoals deze: http://www.ebay.nl/itm/2012-KIA-RIO-A-C-HEATER-CLIMATE-CONTROL-UNIT-9750-1W720-/270965689319?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f16d04be7#ht_3967wt_1397

Als je dit onderdeel nu in een Rio met Plus Pack zet, zou je dan ineens climate control hebben, of zou er softwarematig ergens ook iets missen? Misschien zijn de aansluitingen ook wel anders. Ik weet dat sommige fabrikanten omwille van massaproductie altijd het meest uitgebreide produceren en dan voor goedkopere modellen zaken softwarematig (of dmv een ander controle paneel) uitschakelen. Zou wel mooi zijn als je dit zo kan upgraden!

Geplaatst

In mijn Passat had ik dus zo'n brillenkoker en dat was echt perfect. Precies op de plek waar een handgreep zit die je als bestuurder toch nooit gebruikt

Foto-QXJ3W8OY.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...