Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag mijn led nummerplaatverlichting binnen gekregen van de verkoper aangegeven aan het begin van deze topic. Duurde erg lang en heb na een week of 7 een mail gestuurd. Verkoper wilde gelijk geld terug storten (1,80 euro :winkiss: ), 1000x excuses, moest vast iets met de post verkeerd zijn gegaan.

Aangegeven dat ik niet op het geld zat te wachten, maar dat ik wel graag de lampjes wilde hebben. Hij heeft ze opnieuw opgestuurd en er 4 ipv 2 lampjes in gedaan :wink: ! Deze man verdient de warme douche!

http://www.ebay.nl/itm/320842957783?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_1749wt_1037

Dit weekend maar even kijken of het me lukt om ze erin te krijgen.

Geplaatst

Vandaag mijn led nummerplaatverlichting binnen gekregen van de verkoper aangegeven aan het begin van deze topic. Duurde erg lang en heb na een week of 7 een mail gestuurd. Verkoper wilde gelijk geld terug storten (1,80 euro :winkiss: ), 1000x excuses, moest vast iets met de post verkeerd zijn gegaan.

Aangegeven dat ik niet op het geld zat te wachten, maar dat ik wel graag de lampjes wilde hebben. Hij heeft ze opnieuw opgestuurd en er 4 ipv 2 lampjes in gedaan :wink: ! Deze man verdient de warme douche!

http://www.ebay.nl/itm/320842957783?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_1749wt_1037

Doe mij die andere 2 dan... :wink:

Geplaatst

Doe mij die andere 2 dan... :wink:

Ik gun ze je van harte, maar ik vind het ook wel prettig om ze reserve te houden. Voor die 1,80 kun je ze natuurlijk net zo makkelijk ff bestellen.

Geplaatst

http://www.ebay.nl/i...#ht_1749wt_1037

die andere kan je heel mooi in je voorste binnen verlichting doen :wink: ;-)

en je weet als ze niet branden dat je e even in de houder moet omdraaien

Geplaatst

Hallo Rio rijders,

Ik heb een vraagje.. In januari kan ik mijn nieuwe 5 deurs Rio ophalen bij de dealer en heb op dit forum al even zitten kijken naar de mogenlijkheden betreft accessoires.

Ik heb zelf de zwarte Rio besteld en het leek mij mooi om chrome sierstrips langs mijn ramen te monteren. Ik heb een aantal aanbieders gezien op Ebay maar het viel mij op dat er, naar mijn idee, geen aanbieders zijn die zowel boven als onderstrips verkopen.

Het liefst heb ik boven, onder en de A en C pillars van dezeflde aanbieder om eventueel kleurverschil te voorkomen.

Kan iemand mij misschien een beetje op weg helpen hiermee?

Alvast super bedankt!

Geplaatst

Ja, daar heb ik ze ook vandaan. ook om een mooi prijsje gevraagd

Hij reageerde snel met een prijs van $168.00 USD ipv $192.96 USD

Maar dan ging dat wel direct via paypal en niet via de ebay site.

Ik heb ze in goeie staat ontvangen en er meteen op gezet

het resultaat:

image_url-6119-1341058469.jpg

Geplaatst

had alleen het frame zo gemaakt dat rondom de zwarte rand niet zichtbaar is en het scherm gecentreerd zit. En dan met een knopje in de rand de homeknop bedienen.

Geplaatst

had alleen het frame zo gemaakt dat rondom de zwarte rand niet zichtbaar is en het scherm gecentreerd zit. En dan met een knopje in de rand de homeknop bedienen.

Laat even goed zien als je het gaat maken. Vindt dit wel een mega dikke optie!!

Alleen zit je weer met snoertjes als je hem moet opladen.

Geplaatst

Led nummerbord verlichting zit er in. Was zeer eenvoudig, ben tevreden over het resultaat.

Foto ? Ben benieuwd!

Geplaatst

na enige weken met een dubbel din radio/navigatie uit china rond te hebben gereden is mijn vrouw tot de conclusie gekomen dat zij dit apparaat niet wil houden.

reden: ze vindt de radio te veel instelingen hebben.

het is haar gewoon te ingewikkeld.

aangezien zij de enige is die in de auto rijdt heb ik de radio maar weer gedemonteerd.

zo zie je maar weer dat teveel luxe ook niet goed kan zijn hahahaha.

Geplaatst

na enige weken met een dubbel din radio/navigatie uit china rond te hebben gereden is mijn vrouw tot de conclusie gekomen dat zij dit apparaat niet wil houden.

reden: ze vindt de radio te veel instelingen hebben.

het is haar gewoon te ingewikkeld.

aangezien zij de enige is die in de auto rijdt heb ik de radio maar weer gedemonteerd.

zo zie je maar weer dat teveel luxe ook niet goed kan zijn hahahaha.

Wil je het setje misschien verkopen?

Past het in de Rio Superpack oktober 2012.

Gr. Eric

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...