Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik vind het er mooi uit zien. Geen plastic uitstraling in mijn ogen. En het is echt ruim goedkoper dan een klein streepje chroom van de dealer.

Ik heb het allemaal hier gehaald:

http://www.ebay.com/itm/180840010591?item=180840010591&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item2a1ae7935f&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/180840014706?item=180840014706&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item2a1ae7a372&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/170905038296?item=170905038296&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item27cabbedd8&vxp=mtr

En als je het allemaal tegelijk haalt dan krijg je hoogst waarschijnlijk nog wel korting

Moet je alleen wel even contact met hem opnemen dat heb ik toen ook gedaan ;)

Geplaatst

Vandaag verder gegaan met de rode ,molding strips. Hier het resultaat.

Om de navi is het nog niet vastgeplakt omdat, de navi nog eruit moet.

xofv4o.jpg

332wlu9.jpg

14n0hnm.jpg

wcj0og.jpg

1124r2u.jpg

Het ziet er leuk uit maar, je bent er even zoet mee.

• Like 1
Geplaatst

Dat ziet er erg leuk uit. Is dat ook te verkrijgen in zilverkleur?

Geplaatst

Druk je die rode 'veter' in de kier rondom de dashboarddelen en de rest of moet je dat ook lijmen?

Geplaatst

Ik vind het wel een mooie en goedkope oplossing om zo de instrumenten en (deur)panelen op te waarderen.

Geplaatst

Niet meer beschikbaar :'(.

Link is dood.

IK heb dezelfde. Goede kwaliteit en prima service. Kreeg eerst een set waarbij de letters op zijn kop stonden. Na wat mailverkeer en een bewijsfoto, zonder problemen nieuwe set toegestuurd gekregen.

Geplaatst

Mag ik je even waarschuwen voor deze houder

Ik heb deze ook gehad ( ligt nu in een doos past niet met mijn radio )

Maar je moet eerst je radio front losmaken en je kachel bedienings paneel

En dat laatste is een hele lastige klus dat paneel zit met maar 4 Kloos vast maar het

Lijkt wel of het zit vast ge lijmt dus pas op voor schade

Als je net als ik een super paket hebt dan deukt onder de houder het kunst leer heel snel

Dus mocht je de houder weer weg halen dan blijf je het wel zien ( heb ik ook helaas )

Verder is het een hele mooie houder past perfect ziet er goed uit en zit verbazing wekkend stevig

Ik zelf heb nu de gene op midden console ook bij de zelfde mensen vandaan maar die plek is niet zo handig als die

Tegen het dach bord aan maar staat wel mooi en geen schade na het weg halen

Geplaatst

Bedankt voor de tip. Valt wel wat tegen dan.

Had dit nog "probleem" nog niet eerder gelezen.

Ik gebruik mijn mobiel regelmatig voor navigatie, dus vind deze plaats wel beter dan op het middenconsole.

Maar voorzichtig gaan knutselen en proberen beschadigingen te voorkomen en anders niet meer weghalen :-P

Mag ik vragen, wat was de reden dat je de houder weer weggehaald heb?

Geplaatst

Ik gebruik mijn telefoon ook veel voor navigatie dus is een hoge plaats in de auto best belangrijk.

Ik heb een simpele houder die je op het ventilatierooster bevestigt. Super simpel en functioneel.

Geplaatst

@delangsteman

De reden dat ik een ander heb is dat ik nu een andere radiounit

In me wagen heb zo een mooie uit Hongkong maar dan zou me telefoon tegen een paar knoppen zitten

Ik moet zeggen als hij er eenmaal in zit is de houder echt heel erg mooi hoor

Maar je moet hem nooit meer weg halen en heel voorzichtig monteeren

Zelf had ik de bedrading van de telefoon in de houder weggewerkt en achter het radio paneel door

Zo dat je daar ook niks meer van zag ziet er dan helemaal gelikt uit

Geplaatst

Goedenavond heren,

Ik zal me even voorstellen.

ik ben stefan uit den haag (orgineel uit het westland).

sinds vorig jaar december in het bezit van een 1.1 diesel rio.

vorig weekend heb ik eindelijk mijn eerste accessoire erop gezet.

het gaat hier om 19 inch zwarte velgen (ben ik de eerste met 19 inch?) :-)

dingen die nog in korte tijd gaan gebeuren:

- achterlichten blinderen met mat zwarte folie

- zilvere strook op bumper zwarte beplakken

- dak waarschijnlijk mat zwart en de spiegels ook

gr stefan

ps hier 2 foto''s als ze het doen

img1767cx.jpg

img1770m.jpg

Geplaatst

heey sarkesteijn

ziet er goed uit je auto je heb beetje de zelfde plannen als ik wil me achterlichten ook nog zwart blinderen maar hoe ga jij dat doen gewoon met blindeer folie of andere folie want ik ben er nog niet uit wat beter er voor vind

Geplaatst

heey sarkesteijn

ziet er goed uit je auto je heb beetje de zelfde plannen als ik wil me achterlichten ook nog zwart blinderen maar hoe ga jij dat doen gewoon met blindeer folie of andere folie want ik ben er nog niet uit wat beter er voor vind

ik heb speciale achterlicht blinderingsfolie besteld (komt als het goed is morgen binnen).

heb je in allerlei verschillende kleuren.

je hebt het ook in glazend zwart, maar mat lijkt mij wel dik.

Folie voor op je ramen werkt niet voor op je achterlichten, hou daar rekening mee. :-)

Geplaatst

heey sarkesteijn

ik heb speciale achterlicht blinderingsfolie besteld (komt als het goed is morgen binnen).

heb je in allerlei verschillende kleuren.

je hebt het ook in glazend zwart, maar mat lijkt mij wel dik.

Folie voor op je ramen werkt niet voor op je achterlichten, hou daar rekening mee. :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...