RIO Mike Geplaatst 2 Oktober, 2012 Geplaatst 2 Oktober, 2012 had ik ook in het begin haha waar heb je het besteld de folie dan?? weet iemand of dat oook op je koplampen mag zonder dat je een boete krijgt?? gr Quote
sarkesteijn Geplaatst 2 Oktober, 2012 Geplaatst 2 Oktober, 2012 had ik ook in het begin haha waar heb je het besteld de folie dan?? weet iemand of dat oook op je koplampen mag zonder dat je een boete krijgt?? gr ik heb het hier besteld: http://www.ultimatetuning.nl/c-1660402/smoke-tint-folie-mat/ en je mag je koplampen en achterlichten officieel niet tinten. dus je kan voor beide een boete krijgen. als ik de folie erop heb zitten van het weekend, dan post ik wel een foto van het resultaat. ik ga ook het derde remlicht doen en de kleine witte knippers aan de zijkanten. Quote
Jordan Geplaatst 2 Oktober, 2012 Geplaatst 2 Oktober, 2012 had ik ook in het begin haha waar heb je het besteld de folie dan?? weet iemand of dat oook op je koplampen mag zonder dat je een boete krijgt?? gr Heren. Kijk even op dit topic. Het is wel een witte Rio maar hij heeft zijn achterlichten afgeplakt. http://www.kiaclub.nl/topic/10240-rbs-white-rio-project-update-achterlichten-pag-2/page__st__20 Quote
blackviper Geplaatst 2 Oktober, 2012 Geplaatst 2 Oktober, 2012 Jullie weten dat dit niet mag he dat afplakken? Je komt er niet meer mee door de APK. iig heb je er wel 3 jaar plezier van dan (tenzij je in een grootschalige controle rijd dan ben je de pineut) Quote
Urbanfoto Geplaatst 2 Oktober, 2012 Geplaatst 2 Oktober, 2012 VREEMD BIJ MIJ DOET HIJ HET PRIMA ???? Deze melding krijg ik : Item 271072349289 is no longer available. 0 items found Quote
sarkesteijn Geplaatst 2 Oktober, 2012 Geplaatst 2 Oktober, 2012 Jullie weten dat dit niet mag he dat afplakken? Je komt er niet meer mee door de APK. iig heb je er wel 3 jaar plezier van dan (tenzij je in een grootschalige controle rijd dan ben je de pineut) ik weet dat het niet mag (maar is wel erg dik!). vandaar dat ik het ook gaat plakken en niet gaat spuiten. als je er erg veel gezeur mee krijgt dan trek je het er zo weer vanaf. want ook bij een grootschalige controle krijg je de kans om het te verwijderen. Quote
RIO Mike Geplaatst 2 Oktober, 2012 Geplaatst 2 Oktober, 2012 ik had net een mailtje gestuurd naar ultimatetuning en die had er bij de ruw ook geen klachten over gekregen met 90% doorlaatbaarheid en dan word hij evengoed strakker de auto (vind ik iniedergeval) en idd wat sarkesteijn zegt jij krijg anders nog de kans om het er van af tetrekken Quote
RioTom Geplaatst 2 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 Oktober, 2012 Zit er misschien aan te denken om deze te kopen http://www.ebay.com/itm/KIA-2012-2013-Rio-5Door-Hatchback-Door-Protector-Garnish-Molding-4PCS-/120984750668?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AKia|Model%3ARio5&hash=item1c2b40ca4c&vxp=mtr Quote
blackviper Geplaatst 2 Oktober, 2012 Geplaatst 2 Oktober, 2012 duur en lelijk .. geen goede keus RioTom Quote
RioTom Geplaatst 2 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 Oktober, 2012 Ieder zijn smaak toch? De één houdt van veel chroom, de ander van subtiel zwart wit contrasten 1 Quote
Delangsteman Geplaatst 2 Oktober, 2012 Geplaatst 2 Oktober, 2012 Zelf had ik de bedrading van de telefoon in de houder weggewerkt en achter het radio paneel door Zo dat je daar ook niks meer van zag ziet er dan helemaal gelikt uit Liet je hem dan onder bij het middenconsole weer naar buiten komen voor de USB of, heb je hem verborgen ergens aan geknoopt? Quote
xtra40 Geplaatst 3 Oktober, 2012 Geplaatst 3 Oktober, 2012 Liet je hem dan onder bij het middenconsole weer naar buiten komen voor de USB of, heb je hem verborgen ergens aan geknoopt? Ja klopt helemaal dat paneel is er ook zo uit gehaald en dan kan je de standaart usb poort gebruiken Quote
Remko .me Geplaatst 3 Oktober, 2012 Geplaatst 3 Oktober, 2012 Zit er misschien aan te denken om deze te kopen http://www.ebay.com/...b40ca4c&vxp=mtr Ik vind die wel knap staan op een witte Rio ! lijkt erg mooi.. Quote
sarkesteijn Geplaatst 3 Oktober, 2012 Geplaatst 3 Oktober, 2012 Zit er misschien aan te denken om deze te kopen http://www.ebay.com/...b40ca4c&vxp=mtr ik vindt het er wel erg dik uitzien (ook op een zwarte rio denk). vindt de prijs alleen te veel. volgens mij zijn ze er al voor een setje voor 50 euro. en gelukkig hebben mensen verschillende smaken, anders zou iedereen mij leuk vinden en dat is ook niet alles denk! Quote
sarkesteijn Geplaatst 3 Oktober, 2012 Geplaatst 3 Oktober, 2012 zoals deze: http://www.laudorshop.nl/contents/nl/d21_03.html ze zijn 43,65 voor een set, dus voor en achter. kan alleen niet goed zien of ze ook in zwart leverbaar zijn. Quote
blackviper Geplaatst 3 Oktober, 2012 Geplaatst 3 Oktober, 2012 Het ene gaat over stootlijsten het andere over smoke visors volgens mij Quote
sarkesteijn Geplaatst 3 Oktober, 2012 Geplaatst 3 Oktober, 2012 Sorry, is nog vroeg voor mij... Quote
sarkesteijn Geplaatst 3 Oktober, 2012 Geplaatst 3 Oktober, 2012 Die folie is helemaal kut. Is erg lastig plakken. Materiaal is heel erg stug. Als je gaat plakken dan sowieso met water. De eerste keer gelijk verkeerd gegaan en toen had ik te weinig over. Heb nu alleen de witte delen in de achterlichten gedaan. En ook de kleine knipperlichten aan de zijkant. Als ik morgen thuis ben dan zal ik wel even een foto posten. Quote
sarkesteijn Geplaatst 5 Oktober, 2012 Geplaatst 5 Oktober, 2012 Ik ben woensdagavond bezig geweest met de folie voor de achterlichten. Ik vond de folie erg tegenvallen. Te stug en niet makkelijk om mee te werken. Heb nu alleen de witte delen van de achterlichten gedaan. Hier 2 foto's. Ook heb ik voor een collega de spiegels in aligator folie geplakt. Is een erg leuke spiegel geworden. Wat vinden jullie er van? Quote
Presiozo Geplaatst 5 Oktober, 2012 Geplaatst 5 Oktober, 2012 folie is wel dik alleen dan wel de hele lamp en niet alleen zo'n stukje, maar dat was je al van plan. ik zou graag die knippers aan de zijkant zien hoe dat is geworden. de spiegel is niet mijn ding maar in mat zwart denk ik dat het wel gaaf is. Quote
Remko .me Geplaatst 5 Oktober, 2012 Geplaatst 5 Oktober, 2012 Ik heb trouwens geen RVS handgrepen meer... 1tje was eraf geknald de andere hadden ze van de schade expert er al af gehaald.. geen idee of er nieuwe op komen. Wat mij op valt is dat er krassen op de handgrepen zitten.. zo er weer uit kunnen poetsen net maar gewoon even ter info dat de handgrepen dus niet heel veilig zijn. Quote
sarkesteijn Geplaatst 5 Oktober, 2012 Geplaatst 5 Oktober, 2012 Het was de bedoeling om heel de lamp te doen maar met deze folie was dat heel lastig en ik had te weinig materiaal nadat het 1x verkeerd was gegaan. Morgen zal ik een foto posten van de knipperlichten. Quote
RIO Mike Geplaatst 5 Oktober, 2012 Geplaatst 5 Oktober, 2012 ik heb 1.5 m folie besteld voor me achterlichten en een maatje van me ook 1.5m kunnen we ff mooi klote ermee en anders breng ik ze daarna als nog naar een prof als het echt niet lukt Quote
sarkesteijn Geplaatst 6 Oktober, 2012 Geplaatst 6 Oktober, 2012 Ik had ook 1,5 m. Je moet dus geen fout maken anders heb je te weinig. Ook zou ik water gebruiken met een beetje dreft erin. Dan scheurt de folie niet en het water druk je er wel weer onderuit. Succes! Quote
RIO Mike Geplaatst 6 Oktober, 2012 Geplaatst 6 Oktober, 2012 dankje wel , jah was al van plan om er wat dreft in te doen en goed schoon maken van te voren en denk dat ik me lichten er gewoon uit ga halen dat is denk ik wel makkelijker om te stickers dan op de auto Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.