Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben ook altijd de sjaak. Ze hebben hem ook helemaal opengemaakt om te checken of er geen verboden dingen in zaten. Die zaten er niet in maar, wel de btw erbij gedaan. Ik hoefde geen invoerrechten te betalen.

Geplaatst

Ik hoefde geen invoerrechten te betalen.

Hoeveel heb je nu betaald voor de radio en waar heb je deze besteld?

Geplaatst

En dan nog het inbouwen, ben niet handig namelijk zeg maar helemaal niet.

Ik ga maar snel sparen vindt het namelijk erg mooi.

Misschien een inkoopactie organiseren?

Geplaatst

Heb m bij hiestar.com besteld. Moest 41,60 betalen aan btw. Houd er wel rekening mee dat het een chinees ding is met de nodige tekortkomingen. Voordeel bij Hiestar is dat Nancy daar werkt, die prima Engels kan. Heb nu een vraag bij haar uitstaan of er nog wat gedaan gaat worden aan de rare interfaces, bluetooth problemen en het wegvallende geluid.

@xtra40, bij mij wil het geluid niet terugkomen na het wisselen van een nummer of het harder of zachter zetten. Niks helpt behalve opnieuw aansluiten.

Geplaatst

En dan nog het inbouwen, ben niet handig namelijk zeg maar helemaal niet.

Ik ga maar snel sparen vindt het namelijk erg mooi.

Misschien een inkoopactie organiseren?

je woont om de hoek dus dat inbouwen dat lijkt mij geen probleem lijkt mij

de pimpmaster heeft erug veel ervaring met het inbouwen in de rio / en noem nog maar eens een merk op hahahhaa

tegen die tijd wil ik jou ook bijstaan uiteraard

Geplaatst

Heb m bij hiestar.com besteld. Moest 41,60 betalen aan btw. Houd er wel rekening mee dat het een chinees ding is met de nodige tekortkomingen. Voordeel bij Hiestar is dat Nancy daar werkt, die prima Engels kan. Heb nu een vraag bij haar uitstaan of er nog wat gedaan gaat worden aan de rare interfaces, bluetooth problemen en het wegvallende geluid.

@xtra40, bij mij wil het geluid niet terugkomen na het wisselen van een nummer of het harder of zachter zetten. Niks helpt behalve opnieuw aansluiten.

dat is vreemd bij mij valt het geluid van de telefoon als ik muziek speel met de telefoon teminsten weg als mijn telefoon via bluetooth verbinding maakt

maar als ik dan het volgende nummer selecteer dan komt het geluid netjes terug ??

Geplaatst

Heb vandaag een stukje geprobeert en het ziet er leuk uit maar, plakken doet hij niet goed. Morgen met de pimpmasters ff kijken hoe wij het kunnen oplossen.

2gvrlw1.jpg

Geplaatst

Ik weet niet meer in welk topic het was.. Maar ooit kwam er hier eens een vraag mbt andere luchtinlaat kits naar voren.

Ik heb KN aangeschreven voor een Typhoon air intake.

Dit was hun antwoord:

Goede dag. Dank je voor je interesse in onze producten. Er gaat geen typhoon kit komen voor dit model. Helaas hebben we ook geen paneel filter beschikbaar voor dit model.

Met vriendelijke groet,

Helaas...

Geplaatst

Kijk, dit is wel mooi spul zeg.

Pimpmasters, zou dit in combinatie met jullie radio gebruikt kunnen worden? Dus i.p.v. een losse camera deze mooie, originele camera? Daarnaast heb ik nog een paar vragen over het systeem.

- Is de audio er op vooruit gegaan?

- Kan de navigatie geupdate worden?

- Hoe is de navigatie?

- Kan ik alles nog met stuur bedienen, de usb aansluiting en de aux aansluiting blijven ook in werking?

- Hoe is de Bleutooth?

:P jullie kunnen mij vast wel informeren

Geplaatst

Het lijkt mij wel dat dat zou moeten lukken maar ik heb er nog niet naar gekeken het is ook een beetje een duur ding

Voor een greep en een camera moet nog gespoten worden ook

Onze audio is er enorm op vooruit uit gegaan altans dat vind ik en een paar met mij

Navigatie en de kaarten zijn gewoon update baar wij gebruiken igo en dat werkt perfect

Stuurwiel bediening de orginele usb en aux aansluiting blijft allemaal werken zo als je gewent bent

Blutooth werkt goed maar kan beter vind ik maar ik gebruik het niet zo veel maar krijg geen klachten dus

En anders zou ik zeggen kom eens op de koffie kan je het zelf horen en mee speelen

Geplaatst

Ja zoals je weet wacht ik momenteel op de nieuwe Rio :)

Als ik dan xenon wil inbouwen kan ik inderdaad een kijkje nemen/luisteren ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...