kris88 Geplaatst 10 September, 2012 Geplaatst 10 September, 2012 Joh dat is een goeie. Die zal ik onthouden. Quote
kris88 Geplaatst 10 September, 2012 Geplaatst 10 September, 2012 Mijn navigatie is binnen. €52 btw moest ik aftikken niet blij. Quote
xtra40 Geplaatst 10 September, 2012 Geplaatst 10 September, 2012 ja ja ik had er voor gewaarschuwd dus jullie wisten het alle 2 ;-) (een gewaarschuwd mens telt voor 2 ) Quote
Ceesie15 Geplaatst 10 September, 2012 Geplaatst 10 September, 2012 Moest je alleen btw betalen? Kwam er nog invoerrechten bij of is dat niet meer zo? Ik vind het nog meevallen dan. Quote
kris88 Geplaatst 10 September, 2012 Geplaatst 10 September, 2012 Ik ben ook altijd de sjaak. Ze hebben hem ook helemaal opengemaakt om te checken of er geen verboden dingen in zaten. Die zaten er niet in maar, wel de btw erbij gedaan. Ik hoefde geen invoerrechten te betalen. Quote
Baggio Geplaatst 10 September, 2012 Geplaatst 10 September, 2012 Ik hoefde geen invoerrechten te betalen. Hoeveel heb je nu betaald voor de radio en waar heb je deze besteld? Quote
xtra40 Geplaatst 10 September, 2012 Geplaatst 10 September, 2012 hier bestellen http://www.cusptech.com/ is die het goedkoopste btw.invoer rechten varieeren nu tussen de 33 en 52 euro afgerond ben je dan totaal zo een 400 euro kwijt Quote
kris88 Geplaatst 10 September, 2012 Geplaatst 10 September, 2012 Hier is een goeie link in het engels http://www.aliexpress.com/item/8-Car-DVD-for-KIA-K3-Kia-RIO-2012-Kia-All-New-Pride-2012-Kia-All/601156132.html Quote
xtra40 Geplaatst 10 September, 2012 Geplaatst 10 September, 2012 deze http://www.cusptech.com/index.php kan ook in het engels hoor geen probleem Quote
Baggio Geplaatst 10 September, 2012 Geplaatst 10 September, 2012 En dan nog het inbouwen, ben niet handig namelijk zeg maar helemaal niet. Ik ga maar snel sparen vindt het namelijk erg mooi. Misschien een inkoopactie organiseren? Quote
Sluuz Geplaatst 10 September, 2012 Geplaatst 10 September, 2012 Heb m bij hiestar.com besteld. Moest 41,60 betalen aan btw. Houd er wel rekening mee dat het een chinees ding is met de nodige tekortkomingen. Voordeel bij Hiestar is dat Nancy daar werkt, die prima Engels kan. Heb nu een vraag bij haar uitstaan of er nog wat gedaan gaat worden aan de rare interfaces, bluetooth problemen en het wegvallende geluid. @xtra40, bij mij wil het geluid niet terugkomen na het wisselen van een nummer of het harder of zachter zetten. Niks helpt behalve opnieuw aansluiten. Quote
xtra40 Geplaatst 10 September, 2012 Geplaatst 10 September, 2012 En dan nog het inbouwen, ben niet handig namelijk zeg maar helemaal niet. Ik ga maar snel sparen vindt het namelijk erg mooi. Misschien een inkoopactie organiseren? je woont om de hoek dus dat inbouwen dat lijkt mij geen probleem lijkt mij de pimpmaster heeft erug veel ervaring met het inbouwen in de rio / en noem nog maar eens een merk op hahahhaa tegen die tijd wil ik jou ook bijstaan uiteraard Quote
xtra40 Geplaatst 10 September, 2012 Geplaatst 10 September, 2012 Heb m bij hiestar.com besteld. Moest 41,60 betalen aan btw. Houd er wel rekening mee dat het een chinees ding is met de nodige tekortkomingen. Voordeel bij Hiestar is dat Nancy daar werkt, die prima Engels kan. Heb nu een vraag bij haar uitstaan of er nog wat gedaan gaat worden aan de rare interfaces, bluetooth problemen en het wegvallende geluid. @xtra40, bij mij wil het geluid niet terugkomen na het wisselen van een nummer of het harder of zachter zetten. Niks helpt behalve opnieuw aansluiten. dat is vreemd bij mij valt het geluid van de telefoon als ik muziek speel met de telefoon teminsten weg als mijn telefoon via bluetooth verbinding maakt maar als ik dan het volgende nummer selecteer dan komt het geluid netjes terug ?? Quote
kris88 Geplaatst 13 September, 2012 Geplaatst 13 September, 2012 Vandaag is mijn rode molding strip binnengekomen. Zaterdag ff stukje plakken. Quote
theomonika Geplaatst 13 September, 2012 Geplaatst 13 September, 2012 kijk en dan kunnen wij al dat moois zondag al zien Quote
kris88 Geplaatst 13 September, 2012 Geplaatst 13 September, 2012 hehe ja zeker. Ik doe zaterdag een stukje proef en ga zondag na de inbouw verder Quote
kris88 Geplaatst 15 September, 2012 Geplaatst 15 September, 2012 Heb vandaag een stukje geprobeert en het ziet er leuk uit maar, plakken doet hij niet goed. Morgen met de pimpmasters ff kijken hoe wij het kunnen oplossen. Quote
theomonika Geplaatst 15 September, 2012 Geplaatst 15 September, 2012 dat gaat helemaal goed komen morgen Quote
blackviper Geplaatst 17 September, 2012 Geplaatst 17 September, 2012 Ik weet niet meer in welk topic het was.. Maar ooit kwam er hier eens een vraag mbt andere luchtinlaat kits naar voren. Ik heb KN aangeschreven voor een Typhoon air intake. Dit was hun antwoord: Goede dag. Dank je voor je interesse in onze producten. Er gaat geen typhoon kit komen voor dit model. Helaas hebben we ook geen paneel filter beschikbaar voor dit model. Met vriendelijke groet, Helaas... Quote
coolman_kk Geplaatst 18 September, 2012 Geplaatst 18 September, 2012 http://www.koreanautoimports.com/store/product_info.php?cPath=30_590&products_id=12084 1 Quote
handyman Geplaatst 18 September, 2012 Geplaatst 18 September, 2012 Ik moest eerst ff goed kijken wat dat nou was.....de handgreep o de kofferklep dus Quote
RioTom Geplaatst 18 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 18 September, 2012 Kijk, dit is wel mooi spul zeg. Pimpmasters, zou dit in combinatie met jullie radio gebruikt kunnen worden? Dus i.p.v. een losse camera deze mooie, originele camera? Daarnaast heb ik nog een paar vragen over het systeem. - Is de audio er op vooruit gegaan? - Kan de navigatie geupdate worden? - Hoe is de navigatie? - Kan ik alles nog met stuur bedienen, de usb aansluiting en de aux aansluiting blijven ook in werking? - Hoe is de Bleutooth? jullie kunnen mij vast wel informeren Quote
xtra40 Geplaatst 18 September, 2012 Geplaatst 18 September, 2012 Het lijkt mij wel dat dat zou moeten lukken maar ik heb er nog niet naar gekeken het is ook een beetje een duur ding Voor een greep en een camera moet nog gespoten worden ook Onze audio is er enorm op vooruit uit gegaan altans dat vind ik en een paar met mij Navigatie en de kaarten zijn gewoon update baar wij gebruiken igo en dat werkt perfect Stuurwiel bediening de orginele usb en aux aansluiting blijft allemaal werken zo als je gewent bent Blutooth werkt goed maar kan beter vind ik maar ik gebruik het niet zo veel maar krijg geen klachten dus En anders zou ik zeggen kom eens op de koffie kan je het zelf horen en mee speelen Quote
RioTom Geplaatst 18 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 18 September, 2012 Ja zoals je weet wacht ik momenteel op de nieuwe Rio Als ik dan xenon wil inbouwen kan ik inderdaad een kijkje nemen/luisteren Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.