Mel_Rio Geplaatst 12 Augustus, 2012 Geplaatst 12 Augustus, 2012 Mel dat is hem heb me post even aangepast was niet helemaal goed wat ik had gecopieerd Navigatie software is oud 2009 igo maar werkt prima en je kunt heeeeeel erg eenvoudig zelf andere software er op zetten Al je knopen van je stuurwiel bediening blijven gewoon werken Telefoon werkt goed maar het aankopelen is net je van het en er zit geen telefoon boek in dus de moet je met je telefoon doen Wel kan je een nummer in typen op de radio En anders kom je maar kijken zou ik zeggen Ik ben wel heel benieuwd hoe dit nieuwe speelgoed van je werkt, Ik heb net aangemeld bij de Kia meeting op 26 aug. Dan kan ik die van jou uitgebreid bekijken en uittesten. Quote
xtra40 Geplaatst 12 Augustus, 2012 Geplaatst 12 Augustus, 2012 Gezellig Mel en uiteraard mag er met de radio worden gespeeld ;-) Quote
Dragons Geplaatst 12 Augustus, 2012 Geplaatst 12 Augustus, 2012 Ik heb net jullie fotoalbum bekeken, wat een demonstratie van vakmanschap. Ziet er erg fraai uit (en dan heb ik het niet alleen over de poloshirts). Het is wel duidelijk dat jullie er ook nog eens erg veel lol aan hebben gehad. Veel plezier ermee, dit was erg inspirerend. 1 Quote
Hitmark Geplaatst 12 Augustus, 2012 Geplaatst 12 Augustus, 2012 mischien even hier proberen http://www.cusptech.com/index.php hier heb ik hem vandaan kreeg prima service en antwoorden ??? Ik wil em ook graag bestellen via cusptech of via Hiestar.com. Wat was je kwijt aan extra bijdrage oa Douane enz enz.. ziet er top uit... Groetjes Mark Quote
Baggio Geplaatst 12 Augustus, 2012 Geplaatst 12 Augustus, 2012 Ben ook benieuwd naar de prijs, ziet er goed uit. Quote
xtra40 Geplaatst 12 Augustus, 2012 Geplaatst 12 Augustus, 2012 radio incl versturen was 420 dollar zeg maar €350 ik had er 2 besteld 2 dagen na elkaar maar pakjes kwamen op 1 dag binnen en voor eentje moest ik nog 42 euro btw betalen in dit linkje kan je ook bestellen en er staan prijzen bij http://www.aliexpress.com/store/product/Car-radio-tape-recorder-GPS-Navigation-Bluetooth-Radio-IPOD-Audio-Player-For-CRV-2012-AC1322/506185_585712993.html wil je met paypal betalen dan kan dat maar moet je even bij betalen aangeven in een bericht of voor je hem daar besteld even aangeven dat je op die manier wilt betalen is geen probleem heb ik ook gedaan en met een week bij mij zelfs binnen een week in huis 1 Quote
Remko .me Geplaatst 12 Augustus, 2012 Geplaatst 12 Augustus, 2012 wat mij opvalt is twee dingen: ZIET ER GOED UIT! Complimenten echt super strak.. maar hebben jullie niet per ongeluk het dashboard beschadigd (het nepleer) Quote
xtra40 Geplaatst 12 Augustus, 2012 Geplaatst 12 Augustus, 2012 Rechts onder in zie je bij mij wel wat beschadiging dat komt omdat daar mijn Telefoon houder heeft gezeten dat trekt al weer weg Quote
Sluuz Geplaatst 12 Augustus, 2012 Geplaatst 12 Augustus, 2012 Xtra40, welk linkje? Je hebt het over een linkje maar ik zie er niet een:) Quote
xtra40 Geplaatst 12 Augustus, 2012 Geplaatst 12 Augustus, 2012 Heel vreemd dat is vandaag al de 2e keer dat er een linkje van mij weg is is aangepast en ik bedoelde deze link http://www.aliexpress.com/store/product/Car-radio-tape-recorder-GPS-Navigation-Bluetooth-Radio-IPOD-Audio-Player-For-CRV-2012-AC1322/506185_585712993.html Quote
The Firefighter Geplaatst 13 Augustus, 2012 Geplaatst 13 Augustus, 2012 Kun je de schermkleur ook aanpassen aan de kleur van de auto? Blauw naar rood? En heb je al een kaart update gevonden? Quote
theomonika Geplaatst 13 Augustus, 2012 Geplaatst 13 Augustus, 2012 (aangepast) ja de schermkleur kanje ook aanpassen kan zelf een andere achtergrond op zetten dat heb ik dus gedaan en kaart update weet ik morgen maar hij moet alles kunnen pakken Nou heb er nieuwe software op staan de nieuwste IGO 2012 met flitspalen en werkt top dus je kan de navi gewoon updaten 13 Augustus, 2012 aangepast door theomonika Quote
Demoniac Geplaatst 13 Augustus, 2012 Geplaatst 13 Augustus, 2012 ja de schermkleur kanje ook aanpassen kan zelf een andere achtergrond op zetten dat heb ik dus gedaan en kaart update weet ik morgen maar hij moet alles kunnen pakken Nou heb er nieuwe software op staan de nieuwste IGO 2012 met flitspalen en werkt top dus je kan de navi gewoon updaten Hoe heb je die software er op gezet? Ik wilde zelf een car-pc in elkaar zetten maar daar zitten toch een hoop haken en ogen aan. Dit ziet er wel heel strak uit, maar ik vraag me af wat er voor operating system op draait.. Quote
xtra40 Geplaatst 13 Augustus, 2012 Geplaatst 13 Augustus, 2012 (aangepast) systeem draait op windows ce 6.0 rechts op het radio front zit een klepje daar achter zitten 2 sleuven voor micro sd de bovenste is voor de navigatie software en de onderste kan je muziek en zo opzetten 13 Augustus, 2012 aangepast door xtra40 Quote
Mel_Rio Geplaatst 13 Augustus, 2012 Geplaatst 13 Augustus, 2012 Hoe komen jullie aan de igo 2012 update? ik wil ook alvast weten waar ik het vandaan moet gaan halen Quote
xtra40 Geplaatst 13 Augustus, 2012 Geplaatst 13 Augustus, 2012 Mel dat is top secret maar als jij zorgt dat als we jou radio gaan inbouwen dat je een 4 gig micro sd kaart bij je hebt dan komt dat helemaal goed 1 Quote
Sluuz Geplaatst 13 Augustus, 2012 Geplaatst 13 Augustus, 2012 Ga hem ook maar bestellen. Heb wel nog twee vragen: - Je stuurbediening blijft het wel doen? Ik heb een pluspack en dan heb je niet zo heel veel functies op het stuur. - Blijven de USB poort (iPod) en Aux in die onderaan het dashboard zitten ook werken of worden die vervangen door nieuwe poorten op de radio zelf? Quote
xtra40 Geplaatst 13 Augustus, 2012 Geplaatst 13 Augustus, 2012 ja hoor je stuurwiel bediening werkt perfect je kan alles naar je eigen hand instellen dus dat is helemaal top ook je usb onder de radio werkt net als nu daar verandert niks aan de aux ingang weet ik niet heb ik nog niet geprobeerd wel zit er een apart snoer bij met een ipod aansluiting die je ergens naar buiten kan legen Quote
RB- Geplaatst 13 Augustus, 2012 Geplaatst 13 Augustus, 2012 Zit het dopje voor de afdichting van de start/stop hier ook bij? Wat een netjes systeem!! Quote
xtra40 Geplaatst 13 Augustus, 2012 Geplaatst 13 Augustus, 2012 Ja dopje zit er in als je dus een start knop hebt moet je deze eerst weghalen en je knop er voor in de plaats schroeven Quote
The Firefighter Geplaatst 14 Augustus, 2012 Geplaatst 14 Augustus, 2012 nog een kleine vraag. hoe is de gps voorziening geregeld?? intern?? aansluitingen zijn zelfde als in de auto?? hoe bevalt hij na een aantal dagen gebruik?? zit er sterk over te denken om zo'n radio aan te schaffen. Quote
xtra40 Geplaatst 14 Augustus, 2012 Geplaatst 14 Augustus, 2012 (aangepast) nee hoor hij gebruikt een externe antenne daarom ook de foto's dat ik de kilometer teller er ook uit heb gehaald daar achter zit een kachel buis waar je de antenne op kan plakken dan is de ontvangst het beste omdat je er niets op kan legen moet zeggen dat hij het nog steeds erg goed doet dus nog geen klachten en aansluiten is met de bijgeleverde stekkers een fluitje van een cent en alles blijft ook gewoon werken zo als het was stuurwiel bediening en usb alles en anders zou ik zeggen kom gezelig naar de meeting http://www.kiaclub.n...ndag-26-8-2012/ dan kan je het zelf zien voelen en horen en bekijken 14 Augustus, 2012 aangepast door xtra40 1 Quote
Mel_Rio Geplaatst 14 Augustus, 2012 Geplaatst 14 Augustus, 2012 Het kan misschien wel mooi zijn bij een zwarte Rio 2012+ Kia Rio5 Body Graphic Kit http://www.kiaaccess...y_graphics.html Quote
RioTom Geplaatst 16 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 16 Augustus, 2012 Ziet er leuk uit dat navigatiesysteem. Jammer van de beschadigingen. Ik zie ook bij Theo de minder mooie beschadigingen (zowel links als rechts). Trekken die weg bij jullie? Quote
theomonika Geplaatst 16 Augustus, 2012 Geplaatst 16 Augustus, 2012 de beschadigingen links komt niet door ons maar dat had mijn oude dealer gedaan en rechts dat trekt weg want dat is omdat daar de telefoon houder heb gezeten maar dat had xtra40 ook al een keer gezegt op het forum Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.