RioTom Geplaatst 16 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 16 Augustus, 2012 OP is weer bijgewerkt in ieder geval! Het wordt alsmaar een grotere verzameling aan accessoires! PS. Jammer van je krasjes op je temperatuur knop Quote
theomonika Geplaatst 16 Augustus, 2012 Geplaatst 16 Augustus, 2012 ja het is een gebruiksmiddel dus zal het nooit nieuw blijven Quote
RioTom Geplaatst 16 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 16 Augustus, 2012 @ Theo, Dat is wel mijn uiterste streven hoor Je lijkt mijn moeder/vriendin wel, die zeggen dat ook altijd haha Quote
RioTom Geplaatst 16 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 16 Augustus, 2012 Heren, hoe is het geluid er eigenlijk op geworden? Hebben de fijne oren der pimpmasters een verbetering/verslechtering kunnen waarnemen? Quote
Remko .me Geplaatst 16 Augustus, 2012 Geplaatst 16 Augustus, 2012 Iets voor jullie? Plasticdip: Of toch spijt dat je een zwarte hebt en zo'n mooie witte wilt als RioTom en ik hebben? Quote
xtra40 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 voor de lief hebbers van een hout interieur http://www.ebay.com/...900fd61&vxp=mtr Quote
kris88 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Zo, weer een kleine upgrade in de vakantie tijd gedaan. Quote
RioTom Geplaatst 25 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 Augustus, 2012 Ziet er goed uit! Jammer van de swirls op je lak Quote
kris88 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 @ RioTom - Hou je toch niet tegen. Ja alleen als je hem met de hand wast maar die mogelijkheid heb ik niet. Volgend jaar ga ik hem helemaal polijsten Quote
Presiozo Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 ik was hem met de hand en moet helaas melden dat ik ook al swirls heb. dus ik doe dan iets niet goed of het is niet te voorkomen. was met zo'n speciale handschoen, 2 emmer systeem, goede producten en dan afdoen met een droogdoek, ik denk dat het daarmee een keer fout is gegaan tijdens een soort van microzand storm ofzo... terwijl ik bijna klaar was met wassen is er zand op de auto gekomen en ik steek het daar maar op maar weet dit niet zeker. kan ook gewoon door het wassen zelf komen. Quote
Remko .me Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Ik heb ook lichte swirls hoor maar elk jaar 1 keer polijsten en is weg... je krijgt het altijd wel iets ongeacht wat je doet. Quote
Mel_Rio Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Vandaag samen met de Pimpmasters (Theo en Eelco) gewerkt aan mijn Rio om de radio/gps/dvd installatie en achteruitrij camera in te bouwen. Zonder deze twee handige mannen zou ik deze klus nooit zelf hebben geklaard. Ik zal voor altijd dankbaar zijn voor hun hulp. Men in action IGO Navigatiesysteem DVD speler Video-spelletje Bluetooth-Stream Muziek Achteruitrij camera 3 Quote
xtra40 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Mel wij ik en theo hebben het graag gedaan ben erg blij dat jij er zo blij mee bent Daar doen we het allemaal voor 1 Quote
theomonika Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 ook van deze kant graag gedaan en we zien elkaar morgen weer kunnen we nog een keer kijken naar al dat moois 1 Quote
blackviper Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Ik heb, uiteraard, geen fotos Maar ook bedankt voor de inbouw acties Al zin in deel 2 Quote
Hitmark Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Vandaag samen met de Pimpmasters (Theo en Eelco) gewerkt aan mijn Rio om de radio/gps/dvd installatie en achteruitrij camera in te bouwen. Zonder deze twee handige mannen zou ik deze klus nooit zelf hebben geklaard. Ik zal voor altijd dankbaar zijn voor hun hulp. Men in action IGO Navigatiesysteem DVD speler Video-spelletje Bluetooth-Stream Muziek Achteruitrij camera Ziet er goed uit buurman. Maar eens even bij je kijken in de auto. Wij willen ook een, maar we gaan eerst on december op vakantie.... Ik spreek je nog.. Quote
xtra40 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Ik heb, uiteraard, geen fotos Maar ook bedankt voor de inbouw acties Al zin in deel 2 Jouw fotos daar word aangewerkt zal ze voor je meenemen Als we aan deel 2 gaan beginnen zullen zal snel weer een datum prikken Om het klusje af te maken Quote
Mel_Rio Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 @Theo en Eelco: Grote broers! Ja, Ik zie jullie weer morgen bij de meeting! @Mark: Ja hoor buurman, je mag gerust kijken bij mijn radio. Dat is helemaal geen probleem. Je hoeft alleen bij mijn deur aan te bellen wanneer je tijd hebt. Quote
Jordan Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Ja de Pimpmasters zijn goed hè. Voor hun is dit een fluitje van een cent. Ze maken in ieder geval een hoop Kia rijders blij. Me included Quote
nilles Geplaatst 26 Augustus, 2012 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Heeft iemand ervaring met het bestellen bij hiestar? Ik heb daar het gps systeem gezien voor een mooie prijs. Weet iemand waar je een mooie armsteun kunt bestellen? Quote
The Firefighter Geplaatst 26 Augustus, 2012 Geplaatst 26 Augustus, 2012 ik heb vorige week vrijdag een radio besteld. geld overgemaakt via de bank. afgelopen week gemaild met hiestar maar geld was nog niet binnen. bank gebeld en die konden mij vertellen dat geld overmaken naar singapore of een ander land buiten de EU wel 10 dagen onderweg kan zijn. aankomende week kan ik meer vertellen aangezien de 10 dagen dan voorbij zijn. groeten marc. waarschijnlijk gaat via paypal sneller. Quote
Sluuz Geplaatst 26 Augustus, 2012 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Heb gisteren vanuit Kuala Lumpur ook het GPS DVD systeem besteld voor de Rio. Was ervoor een paar dagen in Singapore, maar niks kunnen vinden van dit systeem, dus maar gewoon via de website besteld. Heb wel via Paypal betaald, dus zou wat sneller moeten gaan. Ik ben benieuwd! Quote
Mel_Rio Geplaatst 26 Augustus, 2012 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Vloermatten voor de Rio http://www.ebay.com/itm/280949907130?item=280949907130&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item4169eb5eba&vxp=mtr#ht_668wt_1271 Quote
xtra40 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Geplaatst 26 Augustus, 2012 ik heb vorige week vrijdag een radio besteld. geld overgemaakt via de bank. afgelopen week gemaild met hiestar maar geld was nog niet binnen. bank gebeld en die konden mij vertellen dat geld overmaken naar singapore of een ander land buiten de EU wel 10 dagen onderweg kan zijn. aankomende week kan ik meer vertellen aangezien de 10 dagen dan voorbij zijn. groeten marc. waarschijnlijk gaat via paypal sneller. Heb gisteren vanuit Kuala Lumpur ook het GPS DVD systeem besteld voor de Rio. Was ervoor een paar dagen in Singapore, maar niks kunnen vinden van dit systeem, dus maar gewoon via de website besteld. Heb wel via Paypal betaald, dus zou wat sneller moeten gaan. Ik ben benieuwd! Ik had ze binnen een week in huis maar wel via paypall betaald lekker safe en de Betaling is binnen een paar minuten afgehandeld Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.