Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

;)

OP is weer bijgewerkt in ieder geval! Het wordt alsmaar een grotere verzameling aan accessoires!

PS. Jammer van je krasjes op je temperatuur knop :(

Geplaatst

Heren, hoe is het geluid er eigenlijk op geworden? Hebben de fijne oren der pimpmasters een verbetering/verslechtering kunnen waarnemen?

• 2 weken later...
Geplaatst

@ RioTom - Hou je toch niet tegen. Ja alleen als je hem met de hand wast maar die mogelijkheid heb ik niet. Volgend jaar ga ik hem helemaal polijsten

Geplaatst

ik was hem met de hand en moet helaas melden dat ik ook al swirls heb. dus ik doe dan iets niet goed of het is niet te voorkomen.

was met zo'n speciale handschoen, 2 emmer systeem, goede producten en dan afdoen met een droogdoek, ik denk dat het daarmee een keer fout is gegaan tijdens een soort van microzand storm ofzo... terwijl ik bijna klaar was met wassen is er zand op de auto gekomen en ik steek het daar maar op maar weet dit niet zeker. kan ook gewoon door het wassen zelf komen.

Geplaatst

Vandaag samen met de Pimpmasters (Theo en Eelco) gewerkt aan mijn Rio om de radio/gps/dvd installatie en achteruitrij camera in te bouwen.

Zonder deze twee handige mannen zou ik deze klus nooit zelf hebben geklaard. Ik zal voor altijd dankbaar zijn voor hun hulp.

Men in action

20120825_140739.jpg

20120825_152503.jpg

IGO Navigatiesysteem

20120825_184112.jpg

DVD speler

20120825_194422.jpg

Video-spelletje

20120825_200759.jpg

Bluetooth-Stream Muziek

20120825_202333.jpg

Achteruitrij camera

20120825_163418.jpg

• Like 3
Geplaatst

Vandaag samen met de Pimpmasters (Theo en Eelco) gewerkt aan mijn Rio om de radio/gps/dvd installatie en achteruitrij camera in te bouwen.

Zonder deze twee handige mannen zou ik deze klus nooit zelf hebben geklaard. Ik zal voor altijd dankbaar zijn voor hun hulp.

Men in action

20120825_140739.jpg

20120825_152503.jpg

IGO Navigatiesysteem

20120825_184112.jpg

DVD speler

20120825_194422.jpg

Video-spelletje

20120825_200759.jpg

Bluetooth-Stream Muziek

20120825_202333.jpg

Achteruitrij camera

20120825_163418.jpg

Ziet er goed uit buurman.

Maar eens even bij je kijken in de auto.

Wij willen ook een, maar we gaan eerst on december op vakantie....

Ik spreek je nog..

Geplaatst

Ik heb, uiteraard, geen fotos ;) Maar ook bedankt voor de inbouw acties ;) Al zin in deel 2 :)

Jouw fotos daar word aangewerkt zal ze voor je meenemen

Als we aan deel 2 gaan beginnen zullen zal snel weer een datum prikken

Om het klusje af te maken

Geplaatst

@Theo en Eelco: Grote broers! Ja, Ik zie jullie weer morgen bij de meeting! :)

@Mark: Ja hoor buurman, je mag gerust kijken bij mijn radio. Dat is helemaal geen probleem.

Je hoeft alleen bij mijn deur aan te bellen wanneer je tijd hebt.

Geplaatst

Ja de Pimpmasters zijn goed hè.

Voor hun is dit een fluitje van een cent.

Ze maken in ieder geval een hoop Kia rijders blij. Me included :)

Geplaatst

Heeft iemand ervaring met het bestellen bij hiestar? Ik heb daar het gps systeem gezien voor een mooie prijs.

Weet iemand waar je een mooie armsteun kunt bestellen?

Geplaatst

ik heb vorige week vrijdag een radio besteld. geld overgemaakt via de bank.

afgelopen week gemaild met hiestar maar geld was nog niet binnen.

bank gebeld en die konden mij vertellen dat geld overmaken naar singapore of een ander land buiten de EU wel 10 dagen onderweg kan zijn.

aankomende week kan ik meer vertellen aangezien de 10 dagen dan voorbij zijn.

groeten marc.

waarschijnlijk gaat via paypal sneller.

Geplaatst

Heb gisteren vanuit Kuala Lumpur ook het GPS DVD systeem besteld voor de Rio. Was ervoor een paar dagen in Singapore, maar niks kunnen vinden van dit systeem, dus maar gewoon via de website besteld. Heb wel via Paypal betaald, dus zou wat sneller moeten gaan.

Ik ben benieuwd!

Geplaatst

ik heb vorige week vrijdag een radio besteld. geld overgemaakt via de bank.

afgelopen week gemaild met hiestar maar geld was nog niet binnen.

bank gebeld en die konden mij vertellen dat geld overmaken naar singapore of een ander land buiten de EU wel 10 dagen onderweg kan zijn.

aankomende week kan ik meer vertellen aangezien de 10 dagen dan voorbij zijn.

groeten marc.

waarschijnlijk gaat via paypal sneller.

Heb gisteren vanuit Kuala Lumpur ook het GPS DVD systeem besteld voor de Rio. Was ervoor een paar dagen in Singapore, maar niks kunnen vinden van dit systeem, dus maar gewoon via de website besteld. Heb wel via Paypal betaald, dus zou wat sneller moeten gaan.

Ik ben benieuwd!

Ik had ze binnen een week in huis maar wel via paypall betaald lekker safe en de

Betaling is binnen een paar minuten afgehandeld

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...