Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mel dat is hem heb me post even aangepast was niet helemaal goed wat ik had gecopieerd

Navigatie software is oud 2009 igo maar werkt prima en je kunt heeeeeel erg eenvoudig zelf andere software er op zetten

Al je knopen van je stuurwiel bediening blijven gewoon werken

Telefoon werkt goed maar het aankopelen is net je van het en er zit geen telefoon boek in dus de moet je met je telefoon doen

Wel kan je een nummer in typen op de radio

En anders kom je maar kijken zou ik zeggen :wink:

• Like 1
Geplaatst

Ziet er goed uit! Heb je hem geprobeerd met een iPhone? Ik probeerde gisteren bij een vriend zijn fabrieksnavigatie (navigatie pack) uit met een iPhone en die liep gewoon vast. Doorzoeken van de iPhone ging heel traag.

Is de montage makkelijk? 1 plug aansluiten, of moet je nog knippen in kabels en dergelijke?

Je zegt dat de software makkelijk aan te passen is, maar waar haal je die vandaan? Want ik kan nergens een merknaam ofzo ontdekken. Hoe zoek je daar op?

Geplaatst

Er zit zelfs een aparte ipod interface kabel bij maar het bluetooth aankopelen moet elke keer met de hand dit is niet echt top

Maar is heelaas niet anders als je de radio opstart dan conect hij met de telefoon om hem er vervolgens uit te knallen

Maar als je dan handmatig conect gaat het prima

Verder is het plug en play nix solderen zefs je usb aansluiting blijft werken zo als altijd

Met software beoel ik de navigate software die staat op een micro sd kaartje dus simpel te veranderen

Geplaatst

Ok, klinkt niet zo goed van de Bluetooth. Heb je een merk of een site waar ze nog aan de firmware van dat ding sleutelen, of is er geen kans op updates van de firmware van dat ding (dus niet de navigatie kaarten)?

Merk je enige verbetering in het geluid van de achterspeakers t.o.v. de standaard radio? Ik heb nieuwe speakers geplaatst, voor en achter, maar achter blijft ondermaats met de standaardradio.

Geplaatst

Firmware weet niet f ik dat kan veranderen ???

Geluid vind ik verder eg goed de unit is ook 4x60 watt

En anders zou ik zeggen komt lekker luisteren en spelen met de radio

Geplaatst

Helaas, dan zit ik in Singapore. Misschien dat ik hem daar wel ergens kan scoren ;) Gaat alleen niet passen in een koffer vrees ik.

Geplaatst

Heb wat vraagjes bij de verkoper uitgezet, antwoord is hilarisch en bedroevend tegelijk :).

Hi,

I have a few questions about this car stereo/nav.

1. Is the firmware of the unit upgradeable?

2. Is the firmware actively being developed?

3. Where can I find information about the firmware (URL)?

Thank you so much for answering me.

Antwoord:

Hi sir

we are exclusive KIA k3 and KIA RIO 2012.and with original system compatible.

you just install it to your car.

Mail 2:

Hi,

I understand that. A friend of mine bought the unit and installed it. Now he has some issues with the Bluetooth connection with his phone, so I was wondering if there will be any updates.

Thank you.

Antwoord 2:

we are support update.

plesae dont worry it.we are all machine will check dont have question will shipping to you.

we are bluetooth connection dont have question.

best rdgs

glong

Daar valt dus geen touw aan vast te knopen :)

Geplaatst

Kun je een filmpje plaatsen? Thema's enzo ook te wijzigen? Gaaf ding

thema heb ik nog niet gezien dat je die kon wijzigen wel kan je in somige menus de achter grond wijzigen

Geplaatst

weer een leuk dagje gehad in Edam zijn weer lekker aan het Hobbyen geweest

zie foto's en broer bedankt he voor alles en hier bij wat foto's

Opstart radioGroteFoto-G8SJET4H.jpg

USB

GroteFoto-8GJ6LPFF.jpg

Radio

GroteFoto-RSAIDFNG.jpg

DVD

GroteFoto-VNVKNHYS.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...