kris88 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 @ xtra40 - ik heb jou niet gezien en gehoord hehe Quote
xtra40 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Horen is vanaf vandaag pas hahahaha Maar zien is een ander verhaal Ik heb wel een zwarte rio gezien maar daar zat een blonde dame in dus denk niet dat dat een van jullie was Quote
Presiozo Geplaatst 2 Augustus, 2012 Geplaatst 2 Augustus, 2012 Dat was wss mijn vriendin dan. Die was ook richting Tilburg met de rio. Quote
xtra40 Geplaatst 2 Augustus, 2012 Geplaatst 2 Augustus, 2012 A ha nu snap ik ook dat hoge verbruik van jou beter hahahahaha Quote
Presiozo Geplaatst 2 Augustus, 2012 Geplaatst 2 Augustus, 2012 Haha, was het zo erg? weet niet zeker of ze het was maar zou zomaar kunnen. Als je de bestuurder schat op een leeftijd van rond de 22 23 was ze het. Quote
xtra40 Geplaatst 2 Augustus, 2012 Geplaatst 2 Augustus, 2012 het ging zo hard dat ik dat niet kon zien :-) maar ik zag een dame met lang blond haar zitten meer niet Quote
kridbul Geplaatst 2 Augustus, 2012 Geplaatst 2 Augustus, 2012 Na twee en een halve week bangkok te zitten nog geen kia gezien! Bedrijfswagentjes die wel maar da moet je goed zoeken. Ik ben ook op zoek voor mijn sportage 3 maar die zie je hier al helemaal niet. Helaas Gr. Uit Thailand Kridbul Quote
xtra40 Geplaatst 2 Augustus, 2012 Geplaatst 2 Augustus, 2012 Ook geen mooie dingen voor de rio die je mee terug kan nemen voor ons hahahahaahh Nog veel plezier daar geniet er van Quote
Hitmark Geplaatst 2 Augustus, 2012 Geplaatst 2 Augustus, 2012 Na twee en een halve week bangkok te zitten nog geen kia gezien! Bedrijfswagentjes die wel maar da moet je goed zoeken. Ik ben ook op zoek voor mijn sportage 3 maar die zie je hier al helemaal niet. Helaas Gr. Uit Thailand Kridbul Er is één speciale district in Bangkok voor auto delen. Bijv één wijk voor electro, een wijk voor houtwerk, en een wijk voor auto reparatie.. Wij gaan in december weer, ben benieuwd, de rio is ook pas 2 maanden uit in Thailand Mss later meer te krijgen.... . Quote
kridbul Geplaatst 2 Augustus, 2012 Geplaatst 2 Augustus, 2012 Dan zoek ik nog ff verder. Laat nog wat weten. Kridbul Quote
RioTom Geplaatst 3 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Augustus, 2012 UPDATE!! Na een goed uur werk, veel kopiëren en 30 pagina's doorkijken is pagina 1 weer helemaal up to date Alle links die ik heb geplaatst zijn actueel en werken. Zoals op pagina 1 aangegeven kan het zo zijn dat de links worden ingekort en daardoor buiten functie raken. Hou me op de hoogte als dit vaak gaat voorkomen. Voor nu is het weer helemaal compleet en kan iedereen overzichtelijk gaan bestellen Quote
Mel_Rio Geplaatst 6 Augustus, 2012 Geplaatst 6 Augustus, 2012 Is dit een goede alternatief voor wat Theo en Eelco hebben voor een sportuitlaat? http://www.ebay.nl/itm/REMUS-Sportauspuff-Kia-Rio-UB-ab-12-1-2l-1-4l-1-1CRDi-1-4CRDi-2x84mm-/350586030191?pt=DE_Autoteile&hash=item51a08e486f#ht_3207wt_1061 Quote
xtra40 Geplaatst 6 Augustus, 2012 Geplaatst 6 Augustus, 2012 ik vind van niet ;-) maar als je net als ik een trek haak hebt of wil dan heb je hier dus niks aan verder ziet het er wel leuk uit maar ik vraag me af of dit een overzet stuk is of ook meteen een andere demper Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 6 Augustus, 2012 Geplaatst 6 Augustus, 2012 Nee die Remus is ook met demper, alleen vond ik jaren terug (15-20 jaar) de kwaliteit van Remus nooit geweldig. Had zelf altijd Sebring. ik vind van niet ;-) maar als je net als ik een trek haak hebt of wil dan heb je hier dus niks aan verder ziet het er wel leuk uit maar ik vraag me af of dit een overzet stuk is of ook meteen een andere demper Quote
xtra40 Geplaatst 6 Augustus, 2012 Geplaatst 6 Augustus, 2012 sebring was ook de mercedes onder de uitlaten remus stond er altijd om bekent dat ze na een half jaar zo een kolere herrie gaan maken en dat is leuk als je 18 bent maar ik ben zeer tevreden oven mijn custom uitlaat van LITTLE en ja het is een stukie rijden maar wel goedkoper dan de remus en volledig rvs Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 6 Augustus, 2012 Geplaatst 6 Augustus, 2012 ja dat klopt en je hebt gelijk dat je deze hebt genomen. wil ook eens een keer gaan kijken wat de mogelijkheden zijn bij Little. Is niet zo ver van hier. Quote
xtra40 Geplaatst 6 Augustus, 2012 Geplaatst 6 Augustus, 2012 ja moet je doen zijn erg leuke en entosiaste mensen zijn nog volop bezig met steeds meer accesoires aan te bieden hebben ook veel verschilende eind stukken om uit te kiezen ik heb ik heb ook net weer even andere eind stuken genomen dan theo ff langer en rechter u roept en hun doen das wel leuk Quote
blackviper Geplaatst 9 Augustus, 2012 Geplaatst 9 Augustus, 2012 Stoelverwarming zit erin Lijstje wordt langzaam maar zeker korten Quote
blackviper Geplaatst 9 Augustus, 2012 Geplaatst 9 Augustus, 2012 valt niets aan te zien alleen 2 knoppen.. zal wel ff foto van maken binnenkort. Verder is alles netjes weggewerkt. Quote
xtra40 Geplaatst 9 Augustus, 2012 Geplaatst 9 Augustus, 2012 dat zal ik binnen kort wel even inspecteren ;-) Quote
blackviper Geplaatst 10 Augustus, 2012 Geplaatst 10 Augustus, 2012 Het enige wat je er van ziet: Quote
theomonika Geplaatst 10 Augustus, 2012 Geplaatst 10 Augustus, 2012 ziet er netjes uit man ik had deze gezien http://vimeo.com/8998467 http://www.ebay.com/itm/Sitzheizung-Classic-Vario-1-Carbon-5-stufenlose-Regelung-Profi-Qualitat-/230705364775?pt=DE_Autoteile&hash=item35b71c7f27 Quote
blackviper Geplaatst 10 Augustus, 2012 Geplaatst 10 Augustus, 2012 ja die is wat duurder ik heb nu vrij goedkope. En alleen in de rugleuning. Want het is niet te doen in de zitting. Dan kan je bekleding niet meer goed vast.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.