Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo is dat broer en er zullen er nog wel een paar volgen ga ook morgen nog wat fotos van me plaathouders posten

En ik hoop dat het een leuke verasing was dit mooie kado van je vrouwtje

En dat andere heb ik meteen voor je besteld

Geplaatst

hoi hoi hier monika even hartstikke bedankt dat je dit nog deze avond wilde inbouwen en ook heel toevallig dat de postbode het vandaag bracht

precies op onze 17 jarige trouwdag hij is er heel erg blij mee en het was een grote verassing en van dat andere bedankt hij gaat doorgeven dat het bestelt is

Geplaatst

Hoi monika was inderdaad heel erg toevalig en kwam mooi uit zo en als we iets in te bouwen hebben moet

Je daar geen week mee wachten dat kunnen wij niet dat moet meteen

Was wel weer een uitdaging om het er werkend in te krijgen maar het resultaat mag er zijn

Theo was er helemaal stil van toen ik zij dat ik nog een kado voor hem had van jou

Hij was helemaal verast dus ik zou zeggen een geslaagd kado

Maar ik wil jllie ook nog even bedanken voor jullie kado dat was voor mij een hele verasing

En ook ik ben er super blij mee

Geplaatst

Gisteren de nieuwe raamlijstjes binnengekregen.

kia levert deze lijsten ook maar alleen de voorzijde.

bovendien zijn ze dan doorzichtig en zie je aan de binnenzijde alle waterdruppels en kalkvlekken zitten.

deze zijn ook voor de achterportieren te krijgen en mooi zwart getint.

pasvorm super en looks prima.

bovendien erg goedkoop.

hier te bestellen.

http://zijwindscherm.nl/contents/nl/d21_03.html

20120729204557.jpg

20120729204542.jpg

20120729204624.jpg

20120729204615.jpg

Geplaatst

Die merkjes, zijn dat stickers of is het er in geprint/gegraveerd? Ziet er leuk uit maar die merkjes zou voor mij een enorme afknapper zijn...

Geplaatst

Beste rio rijders,

Ik ben nieuw op het forum, rio staat in bestelling!

Ik ben het volgende tegengekomen. http://cusptech.en.a...a_Rio_2012.html

Het gaat over een navigatie systeem voor het model 2012. Iemand een idee waar je dit makkelijker kunt bestellen? Op ebay niet te vinden.

Volgens mij alleen via de site te bestellen.

We gaan met de familie in December weer naar Thailand.

Kijken of het daar te bestellen is..

En of er meer is voor de Rio, daar leeft het verfraaien van de auto veel meer dan hier..

Geplaatst

Yes, m'n deurgrepen in interrieur chrome is binnen. Meer foto's volgen in garage.

Interrieur is al gedaan, alleen handgrepen even wachten op droog weer. Iemand wellicht tips of ik nog met meer de alleen 3m tape moet bevestigen ?

wcfiu1.jpgs3dpu8.jpg

Geplaatst

goed schoon maken en plakken die vallen er niet af zitten bij ons ook nog steeds perfect vast

ga jij je deur chroom binnen wel plakken ???? die van mij ligen nog steeds op de kast

Geplaatst

goed schoon maken en plakken die vallen er niet af zitten bij ons ook nog steeds perfect vast

ga jij je deur chroom binnen wel plakken ???? die van mij ligen nog steeds op de kast

Zitten er al op :-) zal straks ff foto's online gooien

Geplaatst

Goed bezig rio 013. Nu ben ik niet de enigste die zo hard blingt in de omgeving

Haha idd, we moeten eens snel keer afspreken. Wil jouw wagen wel eens van dichtbij zien

Geplaatst

hebben jullie me van het weekeinde niet zien rijden dan jongens

ben 2 keer door tilburg geparadeerd en heb heel brabant doorkruist

heb heel veel verdraaide nekken gezien :wink: ;-)

Geplaatst

hebben jullie me van het weekeinde niet zien rijden dan jongens

ben 2 keer door tilburg geparadeerd en heb heel brabant doorkruist

heb heel veel verdraaide nekken gezien :wink: ;-)

Nope niet gezien anders had ik wel gezwaaid

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...