Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@bardje-x: Je krijgt de natte wasbenzine doekjes erbij. Kan je gebruiken om te ontvetten. Maar ik heb ook daarnaast mijn ramen met dasty ontvet.

Geplaatst

Volgens mij zijn die doekjes adhesion promoter. Maar het plakband icm die doekjes zit als een huis. Kan ik helaas niet zeggen voor de sierstrippen rond mijn mistlampen en de strip op de bumper.. Hoe vaak ik ook ontvet met dasty, wasbenzine of wat dan ook pleurt er iedere keer af. Heb nu 3M tape besteld en 3m adhesion promoter doekjes wordt de laatste poging voor de strips op de voorzijde. Erg jammer wat voor de rest zit alles muurvast!

chrome voor binnen en om de lampen is ook binnen ;)

Geplaatst

ja, ziet er zeker mooi uit! Ik denk dat het voor mij net iets te veel chrome is ;)

Nou, even geknutseld en tada:

image_url-6119-1341058469.jpgimage_url-6119-1341058490.jpg

En ze zitten erop. Ik vind dat het zeker een mooiere uitstraling geeft. maar iedereen zijn smaak ;)

Wat ik heb gedaan is: goed met wasbenzine afgenomen, daarna met de bijgeleverde primer er één keer over heen gegaan, en daarna de sierlijst erop geplakt.

Het zit hardstikke vast, je krijgt het er niet zo maar van af ;)

Geplaatst

@kris88 : ziet er mooi uit! Hopelijk dat ik je binnenkort een keer echt zie rijden, ben erg benieuwd :)

Geplaatst

Ik meen mij te herinneren dat er iemand ooit iets gepost had van een bedrijf die einddempers op maat maakte incl foto kan t alleen niet meer vinden.. iemand enig idee wat ik bedoel?

Geplaatst

ja hoor het is binnen pfffffff wat heb ik daar lang op moeten wachten maar kon ook niet anders lag bij de duane moest 24,47 euro BTW en Inkleringkosten betalen

maar goed vanavond maar even lekker plakken

img1505486548.jpeg

img1505554527.jpeg

img1505554532.jpeg

img1505554547.jpeg

img1505554552.jpeg

• Like 1
Geplaatst

zo hee jij hebt inderdaad lang moeten wachten zeg

die van mij zijn al weer bijna verroest hahahahhaha

ben benieuwd of het bij jou net zo mooi staat als bij mij :tt1:

Geplaatst

zo hee jij hebt inderdaad lang moeten wachten zeg

die van mij zijn al weer bijna verroest hahahahhaha

ben benieuwd of het bij jou net zo mooi staat als bij mij :tt1:

we gaan het vanavond zien whahahahah

maar dat chroom voor de deurgrepen dat komt niet hoor maar dat weetje al he :wink:

Geplaatst

Beste mensen. ik zat er aan te denken om de knipperlichten misschien te gaan vervangen met LED's

Ik heb er al wel eens iets over voorbij zien komen maar niet veel mensen gezien die dit hebben.

Wat is de maat die ik zou moeten hebben voor de LED?

Hebben jullie misschien een suggestie van ééntje die goed is?

Ik heb er hier :https://www.xenonlamp.nl/webshop/canbus-led-verlichting/knipperlicht al wel wat gezien, maar ik weet niet of ze goed zijn?

Alvast bedankt!

Geplaatst

Theo je bent goed op dreef hoor.

Ziet er keurig uit man

Ik hoop dat ik je niet als te veel heb aangestoken met het pimp virus Hahahahahha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...