Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb die chrome raamlijsten besteld. komen over 2 of 3 weken aan denk ik. maar hoe moet ik die erop doen?

heel goed schoon maken, ontvetten en erop plakken ofzo?

alvast bedankt!

Geplaatst

Klopt heeeeeel erg goed ontvetten en schoonmaken en dan netes plakken

En de achterste zal je iets in vorm moeten trekken die is net niet in vorm

Masr beter is het om alles ff droog testen op plak en pasvorm

Voor je echt gaat pakken

Geplaatst

Leuk die achteruit rij camera, maar ik zou dan wel kiezen voor een spiegel met ingebouwde display ipv los ernaast.

Toevallig zag ik een folder van de Aldi voorbij komen waar nu zo'n cameraatje wordt aangeboden incl spiegel met display (klik je over je bestaande spiegel heen). Voor €100.

Ik hou me niet verantwoordelijk voor de kwaliteit, maar als iemand er naar op zoek is... :-)

Geplaatst

Project stoelverwarming is voor nu mislukt.

De Rio zit met allerlei metalen staafjes vast aan de bekleding. Deze zijn niet zomaar los te krijgen om de stoelverwarming tussen te schuiven (gaat om de zitting rugleuning is niet echt een issue).

Nu dus op zoek naar een andere stoelverwarming.

Geplaatst

Voor iemand die iets wilt vervangen aan zijn Rio, dan kan die bij deze verkoper terecht.

http://www.ebay.nl/sch/dewsburyautodismantlers/m.html?_nkw=rio&_sacat=0&_odkw=&_osacat=0&_trksid=p3911.c0.m270.l1313

Die heeft bijna alle originele 2012 Rio onderdelen te koop van een gedemonteerde auto.

Ik heb hem ook gezien op EBay.

Maar even een vraag. De meeste onderdelen die hij verkoopt vallen toch onder garantie? Beetje onlogisch om die op EBay te verkopen lijkt me.

Geplaatst

Ik heb hem ook gezien op EBay.

Maar even een vraag. De meeste onderdelen die hij verkoopt vallen toch onder garantie? Beetje onlogisch om die op EBay te verkopen lijkt me.

Misschien iets voor de mensen die geen remvloeistof willen vervangen tijdens de kleine beurt?? ;)

• Like 1
Geplaatst

Of als je Derrek heet en je koplamp in een oven 'open wilt bakken' kun je hier mooi een nieuwe kopen :) Want ook dat valt niet onder de garantie...

Geplaatst

Voor iemand die iets wilt vervangen aan zijn Rio, dan kan die bij deze verkoper terecht.

http://www.ebay.nl/s...1.c0.m270.l1313

Die heeft bijna alle originele 2012 Rio onderdelen te koop van een gedemonteerde auto.

Ik zeg, doe gek en schroef een zesbak in je 1.2 :D

Dat lederen stuurwiel zou nog wel een leuke upgrade zijn, maar 185 euro is dan wel weer een flink bedrag..

Geplaatst
Dat lederen stuurwiel zou nog wel een leuke upgrade zijn, maar 185 euro is dan wel weer een flink bedrag..
Plak je er toch zelf een leren zeem om :P
Geplaatst

Ja nou niet helemaal schade bijvoorbeeld valt niet onder garantie

En diefstal ook niet snapie

Daar heb je gelijk in. Schade valt er niet onder. Maar lijkt me niet dat iemand je luchtmassa meter of aandrijfas wil jatten :P. En dat soort dingen vallen naar mijn idee wel onder garantie.

Geplaatst

Hmm als ik de prijzen zie. loont het wel de moeite om je auto helemaal uit elkaar te slopen en de onderdelen los te verkopen . :wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...