Mel_Rio Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Vandaag zijn de resterende chrome raamlijsten binnengekomen. en heb ze dus gelijk opgeplakt. Nu is de hele ronde sierlijst compleet en de resultaat! 1 Quote
Smart Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Ziet er erg goed uit! Het accentueert de ramen heel mooi. Ik hoop wel dat je goed ontvet hebt? Quote
Mel_Rio Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Bedankt voor de compliment! Ja, zeker! dat doe ik altijd als ik iets op de auto plak. Zo houd ik ze goed intact. Ik raad de andere Rio-lovers aan om hun ramen ook zo met die chrome dingen te sieren! Quote
blackviper Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Ik heb hem hier ook al liggen.. maar tis al dagen kut weer dus van plakken kwam er niet veel.. Heb je nou nog en extra dingetje omhoog gedaan bij je Cpilar? Quote
Mel_Rio Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Ik heb hem hier ook al liggen.. maar tis al dagen kut weer dus van plakken kwam er niet veel.. Heb je nou nog en extra dingetje omhoog gedaan bij je Cpilar? Ja, ik heb de C-pillar inderdaad iets omhoog moeten trekken want anders loop het niet in mooie lijn met de Top window stukje. Quote
blackviper Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Ja, ik heb de C-pillar inderdaad iets omhoog moeten trekken want anders loop het niet in mooie lijn met de Top window stukje. Ik bedoelde eigenljik recht omhoog.. die heb ik namelijk niet.. Quote
J-J Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Ik vind het er stoer uitzien, maar zou het graag in het echt aanschouwen Quote
Mel_Rio Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Ik bedoelde eigenljik recht omhoog.. die heb ik namelijk niet.. Er is eigenlijk geen extra dingetje bij de C-pillar die recht omhoog gaat. Kijk maar naar een andere foto die ik van een ander hoekje heb genomen. Wat je waarschijnlijk zag bij de eerste foto is de reflectie van de chrome. Ik vind het er stoer uitzien, maar zou het graag in het echt aanschouwen We moeten dan maar ergens afspreken als je ze in het echt wilt zien. Of ik kan natuurlijk ook andere foto's via PM sturen. Quote
blackviper Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 ow dat was het dan idd morgen gaat ws mijn A-pillar erop. Nieuwe strip voor ook nog Dan nog todo: - verven remklauwen (hiervoor heb ik een brug nodig. dus ff wachten) - verlagen (idem) - rim striping - wellicht crhome rond lampen en vents - Mud flaps (die nog op schiphol liggen voor onduidelijke redenen) - stoelverwarming - ... Quote
xtra40 Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Ik vind het er stoer uitzien, maar zou het graag in het echt aanschouwen Dat ga ik heel binenkort ff doen wil je wel vertelen he het er in het echt uit ziet Quote
xtra40 Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 ow dat was het dan idd morgen gaat ws mijn A-pillar erop. Nieuwe strip voor ook nog Dan nog todo: - verven remklauwen (hiervoor heb ik een brug nodig. dus ff wachten) - verlagen (idem) - rim striping - wellicht crhome rond lampen en vents - Mud flaps (die nog op schiphol liggen voor onduidelijke redenen) - stoelverwarming - ... Je bent goed bezg Quote
blackviper Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Je bent goed bezg Tja zoals iedereen hier En ik moet nog een pimp my ride sticker LoL Long term is ook nog die ledjes voor (bij het melkglas) en de reflectoren achter met led. Echter is dat afhankelijk hoeveel succes Derrek heeft Quote
xtra40 Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Tja zoals iedereen hier En ik moet nog een pimp my ride sticker LoL Ja mij doet het heemaal niks hahahahahaha Go wat kan ik slecht liegen zeg Chroom voor de kop en achter lichten en voor interieur is ook al onder weg En de boor de deuren met ik nog bestellen Camera systeem is ook bijna compleet En ik ga nog wat dingen uit probeeren ) Quote
blackviper Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Camera systeem?? wat ga je nog meer uitproberen dan? Durf je het trouwens aan met de verwarming? haha Quote
Mel_Rio Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Dat ga ik heel binenkort ff doen wil je wel vertelen he het er in het echt uit ziet Ja, inderdaad. Xtra40 mag ze als eerste beoordelen van andermans perspectief hoe ze er in het echt uit zien want hij ontmoet ik heel binnenkort weer. ow dat was het dan idd morgen gaat ws mijn A-pillar erop. Nieuwe strip voor ook nog Dan nog todo: - verven remklauwen (hiervoor heb ik een brug nodig. dus ff wachten) - verlagen (idem) - rim striping - wellicht crhome rond lampen en vents - Mud flaps (die nog op schiphol liggen voor onduidelijke redenen) - stoelverwarming - ... Laat me weten of de mudflaps goed passen. Ik wil die namelijk ook bestellen maar wacht even af op je ervaring. en trouwens, ik heb een linkje voor je gevonden voor de pimp my ride stickers lol http://www.stickerchick.com/PimpMyRide/S-3755-R.htm Quote
xtra40 Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Camera systeem?? wat ga je nog meer uitproberen dan? Durf je het trouwens aan met de verwarming? haha Ga morgen me trekhaak monteeren dan ga ik es ff goed de stoelen bekijken En de rest laat ik zien als het is gelukt Quote
blackviper Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Ga morgen me trekhaak monteeren dan ga ik es ff goed de stoelen bekijken En de rest laat ik zien als het is gelukt haha okee ben benieuwd. zeker naar wat je nou allemaal van plan bent met je camera systeem Quote
Bink058 Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 @Mel-Rio, je mist deze nog www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=kia+rio+2012&_pgn=2&_skc=50&rt=nc Quote
Mel_Rio Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 @Mel-Rio, je mist deze nog www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=kia+rio+2012&_pgn=2&_skc=50&rt=nc Dank je wel. Dit zijn inderdaad ook leuk. Maar ik ben eigenlijk al tevreden zo. ik hou de chrome alleen bij de buitenrandjes. Bovendien, heb ik bij de B-pillar mijn Kia embleem al opgeplakt. Misschien wilt iemand anders die uit gaan proberen? Quote
blackviper Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 iemand hier op t forum had het over rubbers tussen de deuren omdat hij last had van de wind.. bij deze: http://www.ebay.com/itm/CAR-Door-Rubber-Sealing-Strip-1set-2ea-FOR-All-New-Pride-SEDAN-RIO-2012-/290686337871?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item43ae41834f&vxp=mtr Quote
Remko .me Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Beste remko.koppelaar, dear buyer i apologize my late response. as you can calcuate on listing, total price for 4 items is AUD 214.60 I can make AUD 190 for your specially. If you accept it, buy 4 item seperately on ebay listing, then request me combined purchase invoice before you make paypal payment, we will send discount invoice after your requesting. best regards - upgradecarkorea Quote
blackviper Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Beste remko.koppelaar, dear buyer i apologize my late response. as you can calcuate on listing, total price for 4 items is AUD 214.60 I can make AUD 190 for your specially. If you accept it, buy 4 item seperately on ebay listing, then request me combined purchase invoice before you make paypal payment, we will send discount invoice after your requesting. best regards - upgradecarkorea waar ging het over? chrome raamdingen? Quote
Bink058 Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Dank je wel. Dit zijn inderdaad ook leuk. Maar ik ben eigenlijk al tevreden zo. ik hou de chrome alleen bij de buitenrandjes. Bovendien, heb ik bij de B-pillar mijn Kia embleem al opgeplakt. Misschien wilt iemand anders die uit gaan proberen? Hmmm je hebt gelijk Mel maar deze dan zijn ook voor de koplampen voor te krijgen http://www.ebay.com/itm/Chrome-Rear-Tail-Light-Lamp-Cover-Molding-Trim-Fit-KIA-2012-RIO-5DOOR-Hatchback-/160814576187?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item25714bb23b&vxp=mtr Quote
Mel_Rio Geplaatst 9 Juni, 2012 Geplaatst 9 Juni, 2012 Iemand heeft ze al besteld, Ik wil eerst kijken hoe ze eruit zien bij de Rio's voordat ik kan zeggen dat ik ze ook wil. Maar vandaag zijn mijn schouder pads binnen gekomen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.