xtra40 Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 Heb zojuist deze besteld Wilde niet de plasticdelen (van hi motors) want die moet je opplakken en dan wordt het allemaal dikker. Dit matcht ook beter bij mijn dakje. http://www.ebay.com/itm/Kia-11-Rio-Windows-Switch-Carbon-Decal-Sticker?item=260941750643&cmd=ViewItem&_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D5%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D8881693905637797746 Klopt dit maakt het ook dikker het is niet storend of zo maar je neemt of chroom of net als jij carbon Het is allebij mooi maar zo als jij een mooi carbon dak heb is dat natuurlijk super mooi om dat dan door je hele wagen Terug te laten komen Ben erg benieuwd hoe het word je bent wel uniek dat wel met je carbon ik denk niet dat je het veel tegen zal komen Dus zo blijf je wel uniek Quote
xtra40 Geplaatst 4 Juni, 2012 Geplaatst 4 Juni, 2012 en nu ik toch bezig was heb ik deze ook maar meteen besteld http://www.ebay.com/itm/270991197949?_trksid=p3984.m1497.l2649&item=270991197949&cmd=ViewItem&sspagename=STRK:MEWNX:IT&vxp=mtr Quote
blackviper Geplaatst 4 Juni, 2012 Geplaatst 4 Juni, 2012 Iemand hier op het forum aanwezig die stoelverwarming kan inbouwen? Quote
J-J Geplaatst 4 Juni, 2012 Geplaatst 4 Juni, 2012 en nu ik toch bezig was heb ik deze ook maar meteen besteld http://www.ebay.com/...EWNX:IT&vxp=mtr Hehe je zal maar 60 euro voor die 2 ringetje's hebben betaald op het dashboard Ik ga dit ook wel aanschaffen, niet voor die chrome armleuningen want vind ik spuug lelijk. Quote
xtra40 Geplaatst 4 Juni, 2012 Geplaatst 4 Juni, 2012 Iemand hier op het forum aanwezig die stoelverwarming kan inbouwen? weet jij waar je voor een redelijke prijs stoel verwarming kan kopen dan ?? Quote
blackviper Geplaatst 4 Juni, 2012 Geplaatst 4 Juni, 2012 weet jij waar je voor een redelijke prijs stoel verwarming kan kopen dan ?? Ja hoor Incl knopjes en kabels Quote
xtra40 Geplaatst 4 Juni, 2012 Geplaatst 4 Juni, 2012 Ja hoor Incl knopjes en kabels ik ben benieuwd Quote
xtra40 Geplaatst 4 Juni, 2012 Geplaatst 4 Juni, 2012 Ebay ja wat zouden we moeten doen zonder ebay maar heb je wel gezien dat het maar voor 1 stoel is en alles is in te bouwen maar ja het is wel een flinke klus ff stoeltjes er uit en zo Quote
blackviper Geplaatst 4 Juni, 2012 Geplaatst 4 Juni, 2012 ja wat zouden we moeten doen zonder ebay maar heb je wel gezien dat het maar voor 1 stoel is en alles is in te bouwen maar ja het is wel een flinke klus ff stoeltjes er uit en zo Ja dat had ik gezien En ik weet dat het een flinke klus is vandaar mijn vraag hier haha de dealer kwam met een prijsje van 345 per stoel.. Quote
xtra40 Geplaatst 4 Juni, 2012 Geplaatst 4 Juni, 2012 Ja dat had ik gezien En ik weet dat het een flinke klus is vandaar mijn vraag hier haha de dealer kwam met een prijsje van 345 per stoel.. ja das een hoop geld dat snap ik ik zal eens een blik ik me wagen werpen en de stoelen bekijken en zo of ik dit aan durf nou durf ik het altijd wel maar of het een beetje goed te doen is dus ik kom er ff op terug Quote
sanook Geplaatst 5 Juni, 2012 Geplaatst 5 Juni, 2012 Heeft iemand ervaring met de anti-slip bak of mat voor de Kia Rio ? Ik zou graag willen weten wat de verschillen zijn. De bak lijkt mij praktischer maar ik vind het zo vreemd dat de mat duurder is dan de bak. Quote
xtra40 Geplaatst 5 Juni, 2012 Geplaatst 5 Juni, 2012 Heeft iemand ervaring met de anti-slip bak of mat voor de Kia Rio ? Ik zou graag willen weten wat de verschillen zijn. De bak lijkt mij praktischer maar ik vind het zo vreemd dat de mat duurder is dan de bak. ik heb de antislip bak dat is gewoon een kunstof bak en de anti slip mat is echt een mat net als je voor ook hebt daarom is die ook duurder ik heb expres de bak genomen die maak je lekker makenlijk schoon met een vochtig doekje Quote
blackviper Geplaatst 6 Juni, 2012 Geplaatst 6 Juni, 2012 Heb zojuist deze besteld Wilde niet de plasticdelen (van hi motors) want die moet je opplakken en dan wordt het allemaal dikker. Dit matcht ook beter bij mijn dakje. http://www.ebay.com/...693905637797746 Klopt dit maakt het ook dikker het is niet storend of zo maar je neemt of chroom of net als jij carbon Het is allebij mooi maar zo als jij een mooi carbon dak heb is dat natuurlijk super mooi om dat dan door je hele wagen Terug te laten komen Ben erg benieuwd hoe het word je bent wel uniek dat wel met je carbon ik denk niet dat je het veel tegen zal komen Dus zo blijf je wel uniek Jullie weten dat deze niet 100% gaat passen? Ik zat er zelf ook naar te kijken maar de molding voor de bestuurder heeft een gat extra voor de knop deuren open dicht.. Quote
Hitmark Geplaatst 7 Juni, 2012 Geplaatst 7 Juni, 2012 Jullie weten dat deze niet 100% gaat passen? Ik zat er zelf ook naar te kijken maar de molding voor de bestuurder heeft een gat extra voor de knop deuren open dicht.. Ik wil aleen voor de roosters...De set is ook in zwart gelakt te verkrijgen.. Quote
blackviper Geplaatst 7 Juni, 2012 Geplaatst 7 Juni, 2012 Beetje prijzig voor alleen de rooster.. De roosters zou ik ook wel willen.. En dat ding rond je schakelpook. Quote
Hitmark Geplaatst 7 Juni, 2012 Geplaatst 7 Juni, 2012 Beetje prijzig voor alleen de rooster.. De roosters zou ik ook wel willen.. En dat ding rond je schakelpook. Ja die ook ja, maar die deur dingen vind ik maar niks... Ach ja, je kunt het zo gek maken als je maar wilt. Er zijn nu ook ghrome randen voor om de achterlichten en koplampen... Quote
xtra40 Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Ja die ook ja, maar die deur dingen vind ik maar niks... Ach ja, je kunt het zo gek maken als je maar wilt. Er zijn nu ook ghrome randen voor om de achterlichten en koplampen... Klopt heb ze besteld Ben net een kraai als het glimt wil ik het hebben hahahaha Quote
blackviper Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 haha pas maar op dadelijk haalt hij het van andere auto's. xtra40 vind je het niet erg dat die voor de bestuurder deur niet 100% past? (extra gat) Quote
xtra40 Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Bedoel je niet een ekster? Ach geef het beestje een naam als het maar glimt en blinkt dan is het al snel goed Quote
xtra40 Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 haha pas maar op dadelijk haalt hij het van andere auto's. xtra40 vind je het niet erg dat die voor de bestuurder deur niet 100% past? (extra gat) Het is niet zo zeer een extra gat het is meer dat het gat te breed is Wij hebben 1 schakelaar en er is ruimte voor twee schakelaars Maar als het geen gezicht is dan doe ik ze er ook niet op ook voor mij ging het om de ringen En om de rooster omlijsting Maar voorlopig heb ik ze nog niet dus kan er nog niks over zegen Maar ik hou jullie op de hoogte Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.