Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wow goed gevonden al dat Chroom Remko, ik zie daar zeker wat interessants tussen zitten :)

Geplaatst

Wow goed gevonden al dat Chroom Remko, ik zie daar zeker wat interessants tussen zitten :)

ik zie ook leuke chrome dingen die ik zeker wil hebben

Geplaatst

Ik vind de Carbondelen echt geweldig! Ga ze even een mailtje sturen :)

Misschien ook de geborstelde achterkleplijst bestellen

Geplaatst

Hoi,

Volgens mij kan je deze niet naar voren schuiven zoals bij een superpack

de armsteun in mijn Rio is wel naar voren te schuiven

Rio 41

Geplaatst

@rio41: Misschien.. ik kan het niet zo makkelijk bepalen adhv de foto's.

Ik heb ook net als jou een superpack. dus de armsteun is naar voren schuifbaar

Geplaatst

iemand trouwens al het rondje compleet van de chromenomlijsting voor de ramen?

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik dit wil of niet....

Nog niet A pillar is onderweg! Indien binnen meteen fotos uiteraard ;)

Geplaatst

Hmm, die chromen lijstjes voor de voor- en achterlichten en het carbon look spul voor binnen vind ik wel interessant...

Wordt de beginpost eigenlijk nog steeds up to date gehouden door de TS? Zo ja: muchos gracias! :-)

Geplaatst

Hmm, die chromen lijstjes voor de voor- en achterlichten en het carbon look spul voor binnen vind ik wel interessant...

Wordt de beginpost eigenlijk nog steeds up to date gehouden door de TS? Zo ja: muchos gracias! :-)

Heb het vorige week nog aangevuld ;)

Binnenkort voeg ik weer het één en ander toe ;)

Geplaatst

Heb het vorige week nog aangevuld ;)

Binnenkort voeg ik weer het één en ander toe ;)

Als je iets over dat carbon weet... ;)

Ik heb trouwens een kiamonteur gevraagd over de RVS ringen... omdat als deze stuk zijn kun je ze ook als onderdeel bestellen... misschien is het mogelijk.. ik laat het je weten.

• Like 1
Geplaatst

http://www.superichmotors.com/ kan ook wel uit de startpost verwijderd worden. Heb deze ooit eens gemaild maar werd totaal niet gerageerd..

Er staan wel mooie dingen op. jammer dat het allemaal nog Koreaans is. maar zoals die wind strip zou ik wel benieuwd naar zijn. ik vind dat je nog wel aardig wat wind ruis hebt in de cabine.

Heeft iemand die misschien al gevonden? http://www.superichmotors.com/front/php/product.php?product_no=3225&main_cate_no=260&display_group=1

Geplaatst

Yeah, ik zit er ook sterk aan te denken!

Denk dat het erg cool staat op mijn zwarte Rio.

Velen van jullie hebben al meer ervaring met 'namaak chrome' noem ik het maar even. Hoe verhoudt zich dit tot het originele chrome dat al op onze Rio's zit? Dus het chrome bij de grill en onder het raam. Ik heb dat namelijk origineel van de dealer en het ziet er natuurlijk erg lelijk uit als dit chrome bijvoorbeeld minder glimt. Vooral bij de koplampen, want dat zit echt naast het chrome van de grill....

Geplaatst

Yeah, ik zit er ook sterk aan te denken!

Denk dat het erg cool staat op mijn zwarte Rio.

Velen van jullie hebben al meer ervaring met 'namaak chrome' noem ik het maar even. Hoe verhoudt zich dit tot het originele chrome dat al op onze Rio's zit? Dus het chrome bij de grill en onder het raam. Ik heb dat namelijk origineel van de dealer en het ziet er natuurlijk erg lelijk uit als dit chrome bijvoorbeeld minder glimt. Vooral bij de koplampen, want dat zit echt naast het chrome van de grill....

over een tijdje kan ik het je op een foto laten zien

heb wel de hand grepen er al op en die glimmen je tegemoet

post-5758-0-98423200-1337787405_thumb.jp

Geplaatst

Heb zojuist deze besteld :)

Wilde niet de plasticdelen (van hi motors) want die moet je opplakken en dan wordt het allemaal dikker.

Dit matcht ook beter bij mijn dakje.

http://www.ebay.com/itm/Kia-11-Rio-Windows-Switch-Carbon-Decal-Sticker?item=260941750643&cmd=ViewItem&_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D5%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D8881693905637797746

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...