Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik heb deze gebruikt post-5758-0-66068600-1337197737_thumb.jpg is een erg klein potje A 12 euries maar je doet er een wagen of 5 mee denk ik

ik heb eerst de rem tangen loss gehaald en de remblok houder ook er af gehaald alles goed met de staalborstel schoon gemaakt

even met wat thinner af genomen en lekker alles geschildert een uurtje of 3 later nog een keer en dan een uurtje of 3 a 4 later alles weer terug gezet

en dan ziet het er zo uit

ook heb ik meteen alles wat blauw was in de wiel kuipen meteen zwart gemaakt met ondercoating

Ik ga voor rood ;)

waarom heb je trouwens dat ene stukje niet geschilderd?

Geplaatst

Ik ga voor rood ;)

Welk stukkje bedoel je dan ????

Het enige wat ik niet heb geschilderd zijn me remblokken

En de achter kant van me remtang omdat daar je handrem mechanisme zit en het slecht bij komt maar

Als de boel gemonteerd zit zie je dit niet

Geplaatst

Ik ga voor rood ;)

En de achter kant van me remtang omdat daar je handrem mechanisme zit en het slecht bij komt maar

Geplaatst

Bij die onderste foto zie je nog zo een klein stukje dat zwart is, in het midden.. Is dat dan je remblok?

Geplaatst

Bij die onderste foto zie je nog zo een klein stukje dat zwart is, in het midden.. Is dat dan je remblok?

Klopt dat is je rem blok die heb ik niet gedaan staat volgens mij ook raar maar dat zie je gouw genoeg als je

Zelf gaat schilderen

Geplaatst

Zo, de instaplijsten zitten erop! Erg fraai!

Ik heb nog zitten klooien met de kenteken verlichting, daar heb ik de LEDjes voor binnen gekregen maar ik kreeg met geen mogelijkheid de fitting los :-( Ik kreeg de hele behuizing waar de fitting in zit er wel uit, maar dan.... Ik zal het nog eens een keer proberen met een tang.

Geplaatst

Zo, de instaplijsten zitten erop! Erg fraai!

Ik heb nog zitten klooien met de kenteken verlichting, daar heb ik de LEDjes voor binnen gekregen maar ik kreeg met geen mogelijkheid de fitting los :-( Ik kreeg de hele behuizing waar de fitting in zit er wel uit, maar dan.... Ik zal het nog eens een keer proberen met een tang.

Leuk! Heb je foto?

De kentekenverlichting moet niet te moeilijk zijn. Die van mijn had ik gewoon zo met twee vingers eruit getrokken. Het gaat zeker wel lukken bij jou.

Geplaatst

Let niet op de vieze dorpel daaronder hoor, hij moet nodig schoongemaakt worden... :-)

imag0541l.jpg

Je moet die fitting toch ook een stukje draaien wil je hem eruit krijgen? Dat lukte bij mij dus totaal niet...

Geplaatst

Ik zou zo'n shark fin antenne wel erg mooi vinden op de Rio en ik weet dat er in een topic hier ergens voorbij kwam welke we dan moeten hebben (met echte antenne functie) en hoe die geinstalleerd moet worden.... Ik kan het alleen niet meer vinden :-) Iemand enig idee?

Geplaatst

Ik had groene ledjes gekregen als kado bij een bestelling.. Ik dacht die mod ik even in mijn handschoenen kastje.. Helaas geeft dit veeeeel te weinig ligt..

Jammer ;)

iemand trouwens aangedacht automatische kofferbak opennaar en evt sluiter te monteren?

Geplaatst

Dit is het antwoord dat ik terug kreeg:

Hi Sicco,

Thank you for your email.

Our pre-released Mark II VG shark fin antenna is compatible with your 2012 Kia Rio. For more information, how to order and pictures, please see the email below.

Regards,

Visual Garage Inc.

---------------------------------------

This new shark fin antenna was developed specifically for vehicles that have an AM/FM rear-roof whip antenna and a Sirius/XM/OnStar/GPS chip-set antenna integrated into the larger antenna base. Our Mark II antenna will allow you to replace the whip portion of your AM/FM antenna and cover the entire large antenna base on your roof to give it a clean look. Installing this antenna will not hinder the operation of your Sirius/XM/OnStar/GPS chip-set antennas that are integrated into your antenna base, however, it may be possible to notice a slight drop in reception in AM/FM especially when listening to stations that are located further away or stations that have weaker signals. Please click the following links for some sample pictures of our new shark fin antenna:

http://www.visualgarage.com/Product_VG_SFA_MKII.html

We are happy to announce that we can continue to offer our Mark II version at the same price as our Mark I version, currently priced at $69USD (including painting to your OEM color as usual), plus shipping/handling for $12USD to USA/Canada or $28USD to International locations (including tracking number & insurance). GST & HST applicable for Canadian orders. Lead time is around 2 weeks before ready for shipping.

To place an order, please send an email to prerelease@visualgarage.com and provide the information below, and a Paypal invoice for ordering will be sent to you shortly afterwards . You will be able to pay via Paypal account, eCheck and most major credit cards. To find your color code, please visit this page: http://www.visualgarage.com/Product_Paint_Code.html

----------

Subject: Order - VG Shark Fin Antenna Mark II

Qty x Year, Make, Model, Style - Color Name / Color Code

(example: Qty: 1 x 2009 Pontiac G8 4-Dr Sedan - Phantom Metallic / WA690F)

Mailing Address

Paypal email Address

----------

Geplaatst

voor de liefhebber die navigatie achteraf wil inbouwen die past in het originele dashboard(superpack met startknop)

http://www.ebay.com/itm/251055388507?item=251055388507&pt=Car_Audio_Video&cmd=ViewItem&hash=item3a7411375b&vxp=mtr

Ik ben bang dat deze niet gaat passen een rio k2 is toch het vorige model ???

Mijn dachbord ziet er ook heel anders uit ??

Terwijl er wel een foto van ons dachbord word vertoond

Mischien iemand die hem al heeft besteld en het ons kan vertellen

Ziet er wel erg goed uit verder

Geplaatst

Klopt, goed gezien!het afgebeelde systeem is niet voor onze Rio,maar er is wel een model leverbaar voor de nieuwe Rio

Geplaatst

Klopt, goed gezien!het afgebeelde systeem is niet voor onze Rio,maar er is wel een model leverbaar voor de nieuwe Rio

Oké dat moet je dan doorgeven als je besteld voor welke wagen je besteld ???

Geplaatst

Klopt gaat niet passen.

Deze op EBay is namelijk voor de Amerikaanse Rio 5.

Ziet in veel opzichten hetzelfde uit als die van ons maar is toch iets anders

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...