xtra40 Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 Update over bovenstaande. Heb de auto nu twee keer met het stripje onder hoge druk afgespoeld. Niks losgelaten, de straal er vol op gericht en alleen het hoekje was een klein beetje aan het wapperen (die zat al los) en die moet ik nog wat beter bevestigen, maar verder houdt het tot nu toe. nou das mooi toch dan zit tie goed gelijmt maar ik had het op me werk gedaan die hogedruk reiniger spuit iets harder dan de gemidelde HD reiniger moet ik ook niet meer doen vind het met er in toch ook veel mooier hoop dat me nieuwe strip snel binnen is heb nu een blote billen wagen zonder strip Quote
Mel_Rio Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 Zoals gezegd, is de A-pillar sinds vandaag verkrijgbaar: 26.64 euro zonder verzendkosten (goedkoper!) http://www.ebay.com/...#ht_5245wt_1037 Ik heb dus net alle 3 ontbrekende chrome mouldings besteld Quote
Remko .me Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 Ik twijfel.... wel of niet de raamlijsten? Op wit is het zwarte raamwerk ook wel erg mooi namelijk Quote
Remko .me Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 Zoals gezegd, is de A-pillar sinds vandaag verkrijgbaar: 26.64 euro zonder verzendkosten (goedkoper!) http://www.ebay.com/...#ht_5245wt_1037 Ik heb dus net alle 3 ontbrekende chrome mouldings besteld Die A strip gaat een stukje over het raam... zou je dat aan de binnenkant niet 'lelijk' zien..? Quote
Mel_Rio Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 Die A strip gaat een stukje over het raam... zou je dat aan de binnenkant niet 'lelijk' zien..? Ik denk het niet. Maar ik zal het pas zeker weten als mijn bestelling al binnen is. Ik wilde even een complete chrome moulding om het raam hebben. De A-pillar maakte de ronding compleet. Foto's komen... Quote
Remko .me Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 ben benieuwd! Want dat is de enige reden dat ik nog twijfel (op wit qua kleur met chrome na) Ik vind de originele van Kia ook nog steeds erg goed, maar deze is denk ik wel mooier (jammer dat die van plastic is) .. maar deze zit helemaal over de rand heen, daar waar die Kia zelf alleen de voorkant bedekt Quote
Specialmade Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 ook ik ben benieuwd of daar nog een leuke deal uit komt wel eindelijk mijn greepencompleet dus er meteen even opgeplakt ook me korte chrome antene binnen ook er op gedraaid Ziet er heel goed uit Xtra40. Als je in augustus op de poetsdag bent, houd dan je antenne maar goed in de gaten. Is de ontvangst van je radio net zo goed/beter en slechter? Grtz. Speialmade Quote
xtra40 Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 Ziet er heel goed uit Xtra40. Als je in augustus op de poetsdag bent, houd dan je antenne maar goed in de gaten. Is de ontvangst van je radio net zo goed/beter en slechter? Grtz. Speialmade poets dagggg ?????? ontvangst is gewoon goed nog geen iedee gehad dat het slechter of beter was ?? sprietje was maar een euro of 8 en ze hebben een paar modeletjes Quote
Specialmade Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 poets dagggg ?????? ontvangst is gewoon goed nog geen iedee gehad dat het slechter of beter was ?? sprietje was maar een euro of 8 en ze hebben een paar modeletjes Poetsdemodag in Zundert op 18-08-2012........... Quote
Mel_Rio Geplaatst 23 Mei, 2012 Geplaatst 23 Mei, 2012 Voor mensen die nieuwe koplampbehuizing kapje (dust cap cover) willen bestellen omdat ze bijvoorbeeld hun originele dust cap een gat geboord hebben ivm xenonlamp installatie, kijk naar de onderstaande: http://www.ebay.com/itm/170837645634?item=170837645634&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item27c6b79942&vxp=mtr#ht_4416wt_1037 Quote
blackviper Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 ben benieuwd! Want dat is de enige reden dat ik nog twijfel (op wit qua kleur met chrome na) Ik vind de originele van Kia ook nog steeds erg goed, maar deze is denk ik wel mooier (jammer dat die van plastic is) .. maar deze zit helemaal over de rand heen, daar waar die Kia zelf alleen de voorkant bedekt Net even gekeken. Maar volgens mij zit het over die dikke zwarte rand en die zie je binnen ook niet. raampje oogt binnen kleiner dan buiten. Quote
Remko .me Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 Hi. I think you want as below : KIA Rio Reborn 5door Hatch 2012 Chrome C Pillar Molding = Item number: 180841479826 Chrome Top Window LIne Molding = Item number: 180840014706 Chrome Window Line Molding = Item number: 180840010591 Chrome A Pillar Molding = Item number: 200765236904 I can discount price 171usd through paypal. In this case, tell me your paypal email address. Then I send money request. You pay and tell me your address, phone number and your eBay ID. I send items. you receive. finish. I will send 4 items 1 package with EMS shipping (with tracking number) Choose 1 way and tell me plz. Thank you - automotiveapple 135.91 euro Quote
blackviper Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 Hi. I think you want as below : KIA Rio Reborn 5door Hatch 2012 Chrome C Pillar Molding = Item number: 180841479826 Chrome Top Window LIne Molding = Item number: 180840014706 Chrome Window Line Molding = Item number: 180840010591 Chrome A Pillar Molding = Item number: 200765236904 I can discount price 171usd through paypal. In this case, tell me your paypal email address. Then I send money request. You pay and tell me your address, phone number and your eBay ID. I send items. you receive. finish. I will send 4 items 1 package with EMS shipping (with tracking number) Choose 1 way and tell me plz. Thank you - automotiveapple 135.91 euro Vergeet even niet dat er inklaring en btw bij komt En hij stuurt met EMS dus dan 17 euro inklaring. Wordt het: 178,73 incl btw Quote
blackviper Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 Zou "gift" geen optie zijn? Nee voor gift geld bedrag hoger dan 45 euro gewoon betalen. check hier maar: Voor welke zendingen betaalt u btw, douanerechten en inklaringskosten? Voor alle commerciële zendingen die een waarde vertegenwoordigen van boven de € 22,- en voor alle geschenken die een waarde vertegenwoordigen van boven de € 45,- betaalt u btw, douanerechten en inklaringskosten. Hoeveel bedragen deze extra kosten? De wettelijke geldende inklaringsprocedures verschillen voor EMS en overige postzendingen. Dit brengt verschillende kosten met zich mee. Voor EMS-zendingen bedragen de inklaringskosten € 17,-. De inklaringskosten voor overige postzendingen bedragen € 12,50. Let op: Voor EMS-zendingen waarbij nader onderzoek nodig is, omdat bijvoorbeeld de gegevens over de inhoud en/of waarde ontbreken, moet na ontvangst van de gegevens altijd een aangifte worden gedaan. Hiervoor worden inklaringskosten voor berekend, ook al zijn de btw, douanerechten en/of andere invoerheffingen gesteld op € 0,-. Een bedrag wat ik nog niet eens bijberekend hebt is dus het douane recht want dat is nergens te vinden. Ik moest bij automotiveapple voor C molding, top- en bottem window molding 36 euro bij betalen. Je kan altijd vragen of hij gift en dan een waarde lager dan 45 euro neerzet. Echter is het pakket nogal fors. Wordt ruim en goed verpakt. Als hij dit dus doet is er geen grote kans dat er onderzoek verricht wordt naar de echte waarde. Als ze dan besluiten binnenlandse prijzen te gebruiken ben je goed de sjaak. Plus dat het open is gemaakt en je maar moet afwachten wanneer en hoe het bij jou komt. Quote
Presiozo Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 Hierbij 2 filmpjes van de led reflectors: Front: Rear: Ik vind het echt super staan en zou het zelf ook wel graag in willen bouwen, ben alleen bang dat ik mijn hele koplamp sloop ik vindt het ook echt super dik maar dit moet denk ik wel door een vakman gebeuren... Quote
Jordan Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 ik vindt het ook echt super dik maar dit moet denk ik wel door een vakman gebeuren... Idd erg mooi. Ben alleen bang dat het hier in NL. verboden is. Je mag hier ook helemaal niks in dit land. Quote
blackviper Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 Idd erg mooi. Ben alleen bang dat het hier in NL. verboden is. Je mag hier ook helemaal niks in dit land. Dit mag wel is al uitgezocht. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 De koplampen vind ik wel heel mooi. En je ben een van de weinige in Nederland. Quote
blackviper Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 Klopt het is alleen een hel om die lamp open te krijgen Quote
xtra40 Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 is er al iemand die het er in heeft gebouwd ??? koplamp en of achterlicht leds en toevalig fotos en zo heeft gemaakt Quote
blackviper Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 Nee want het is derrek nog neit gelukt die lamp open te krijgen Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 Klopt het is alleen een hel om die lamp open te krijgen Je kan dus alleen de ledjes los krijgen ipv de complete unit. Dan bedenk je je even om er een zaag in te zetten Quote
blackviper Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 Je kan dus alleen de ledjes los krijgen ipv de complete unit. Dan bedenk je je even om er een zaag in te zetten hele koplamp unit kost klauwen met geld dus je krijgt alleen die led paneeltjes inderdaad. Je moet hem open smelten in de oven echter is dat ding veel te groot.. En met open smelten bedoel ik niet die hele lamp wegsmelten maar de kit die tussen het glas en het plastic zit. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 24 Mei, 2012 Geplaatst 24 Mei, 2012 Een goede haarfohn een optie? En niet een verfbrander die wordt te heet denk ik. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.