Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Weet iemand waar je kan vinden op je auto wat je kleurcode is van je lak??

als je de bestuurders deur open doet zitten daat een paar stikkers met ook je chassis nummer ook daar staat PAINT code op

heb ff foto van die van mij er bij gedaan ik kan hem niet lezen in elk geval :osama:post-5758-0-68384300-1337188680_thumb.jp

Geplaatst

Mijn gevoel zegt blauw.. ;)

goed gevoeld :wink: ;-) electric blue om presis te zijn maar welke code er staat das voor mij een raadsel mischien dat jij het kan ontcijferen ik niet zelfs niet met me :online2long: op

Geplaatst

Dit jongetje zegt dat het hier in geschreven staat, maar je het alleen kunt zien als je chinese ogen hebt

rio2.jpg

dit jongetje heeft de kleur ook nog eens goed nu aleen nog chineese oogen kweeken

mischien een chineese bril aanschaffen

Geplaatst

Welke hammerite hebben jullie trouwens gebruikt voor de remklauwen? en van te voren nog gereinigd neem ik aan?

ik heb deze gebruikt post-5758-0-66068600-1337197737_thumb.jp is een erg klein potje A 12 euries maar je doet er een wagen of 5 mee denk ik

ik heb eerst de rem tangen loss gehaald en de remblok houder ook er af gehaald alles goed met de staalborstel schoon gemaakt

even met wat thinner af genomen en lekker alles geschildert een uurtje of 3 later nog een keer en dan een uurtje of 3 a 4 later alles weer terug gezet

en dan ziet het er zo uit

ook heb ik meteen alles wat blauw was in de wiel kuipen meteen zwart gemaakt met ondercoating

Geplaatst

ik heb deze gebruikt post-5758-0-66068600-1337197737_thumb.jpg is een erg klein potje A 12 euries maar je doet er een wagen of 5 mee denk ik

ik heb eerst de rem tangen loss gehaald en de remblok houder ook er af gehaald alles goed met de staalborstel schoon gemaakt

even met wat thinner af genomen en lekker alles geschildert een uurtje of 3 later nog een keer en dan een uurtje of 3 a 4 later alles weer terug gezet

en dan ziet het er zo uit

ook heb ik meteen alles wat blauw was in de wiel kuipen meteen zwart gemaakt met ondercoating

mm ziet eruit dat je wel een garage nodig hebt ervoor ;) Dacht dat doe ik wel ff aan de straat.. Moeten die klauwen er echt af?

Geplaatst

mm ziet eruit dat je wel een garage nodig hebt ervoor ;) Dacht dat doe ik wel ff aan de straat.. Moeten die klauwen er echt af?

nee hoor het hoeft niet je kunt ze ook laten zitten maar ik heb niet zo een vaste schilderhand

en voor mij is het een eitje om dat even los te halen

Geplaatst

nee hoor het hoeft niet je kunt ze ook laten zitten maar ik heb niet zo een vaste schilderhand

en voor mij is het een eitje om dat even los te halen

Heb je eigen brug ofzo? ;)

Iemand enig idee of deze mudflaps ook bij onze hatchback kunnen?

http://www.ebay.com/itm/261021228020?item=261021228020&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item3cc613dbf4&vxp=mtr

Staat wel alleen sedan.. maar wat zou het verschil moeten zijn dan?

Geplaatst

Ze zien er zover ik via de foto kan zien hetzelfde uit als de originele van kia, en die heb ik vrijdag gemonteerd. Ook de foto's van de montage komen overeen.

Geplaatst

Ja alleen zijn die andere goedkoper en gratis verzenden ;) Kost maar 19,55 als experiment ;)

Laat me weten als je deze mudflaps al hebt en of ze passen, dan ga ik ze ook bestellen.

Geplaatst

Heb je eigen brug ofzo? ;)

Iemand enig idee of deze mudflaps ook bij onze hatchback kunnen?

http://www.ebay.com/itm/261021228020?item=261021228020&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item3cc613dbf4&vxp=mtr

Staat wel alleen sedan.. maar wat zou het verschil moeten zijn dan?

Nee hoor gelukig heb ik geen eigen brug maar heeft me baas er wel een die ik op een zaterdag kan gebruiken( tis me werk he)

En die mud flaps beetje vreemd want de rio K2 is normaal gesproken het vorige model

Dus ik ben benieuwd en ik wacht jou bevindingen even af maar ben er bang voor dat het nie past

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...