Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik vind het zonde heb je zo een mooie wagen gekocht ga je hem zo toe takelen

ik ho meer van de kleine dingen zeg maar

een greepje en een biesje hier en daar mooie lampen en zo :-) :-)

Geplaatst

Tja, dat weet ik ook niet inderdaad... En ik ben een beetje schijterig wat pionieren betreft :-) Heb liever dat ik weet dat het werkt en goed te doen is.

Geplaatst

Dat ziet er wel cool uit.

Alleen jammer als je gaten moet boren en hopelijk kan je goed bij de draden.

Volgens mij zitten er standaard al gaten achter het logo, er was een filmpje gepost van een andre Kia waarbij ze het logo gingen vervangen en die had standaard al 2 gaatjes.

Maar of dit ook bij de Rio zo is weet ik niet zeker.

Geplaatst

ff een fototje van me aangepaste eind stukje zie ongeveer de hoek

Aangezien jij die van jou aangepast hebt wellicht weet jij dan of deze gaat passen:

42_60002.jpg?osCsid=c931fc4029f3cb959d6974f469e1987d

roestvrij staal 120 graden - bevestiging diameter 30-50 mm

Ik heb trouwens ook nog een chroom met carbon handrem cover op Ebay geshopt. Niet specifiek rio maar we leuk wellicht:

http://www.ebay.nl/i...984.m1497.l2648

Als die binnen is zal ik laten weten of hij goed past. Heb namelijk niets nagemeten :) Gewoon op de gok.

Geplaatst

Aangezien jij die van jou aangepast hebt wellicht weet jij dan of deze gaat passen:

ik denk dat deze wel gaat passen hoor staat mooi op 60 graden en zo als je ziet staat die

van mij ook ongeveer zo

de hoek van het eindstuk is 120 graden vandaar dat je mooi 60 graden overhoud

Geplaatst

Volgens mij zitten er standaard al gaten achter het logo, er was een filmpje gepost van een andre Kia waarbij ze het logo gingen vervangen en die had standaard al 2 gaatjes.

Maar of dit ook bij de Rio zo is weet ik niet zeker.

http://www.ebay.com/itm/K-Logo-Mark-Front-Radiator-Rear-Trunk-Emblem-Badge-fit-KIA-RIO-Hatch-Back-2012-/120889957147?hash=item1c259a5b1b&item=120889957147&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr

Dan het filmpje bij 4:18 twee gaatjes. Dit is bij de sedan maar zal bij de hatchback ook wel zo zijn.

Geplaatst

Ok duidelijk filmpje! Volgens mij ligt ons embleem achter wel wat dieper, oomdat het handvat er ook zit. ben dus benieuwd hoe goed je er met een draadje onder kunt...

Geplaatst

Ik wil straks wel even kijken of ik de achterklep cover eraf krijg.

Waar ik wel mee zit is dat het volgens de beschrijving op de kenteken verlichting moet. Nu hebben wij een Hatchback en zit het kenteken niet op de klep. Is de achterverlichting ook goed? Of is dit te veel volt?

Geplaatst

Geen idee ;) Zoveel verstand heb ik er niet van.

Ik heb net de kap eraf gehaald en fotos gemaakt.. Even uploaden nog.

Maar het wordt een behoorlijke K klus kan ik je nu vast zeggen. Je krijgt die unit er niet zomaar uit waar de handgreep in zit. Deze zit nog vast aan het ruitenwisser gedeelte.

Geplaatst

Ik kan me zo niet voor mij halen boe het er allemaal uitziet, maar heb je dat verlichte logo al dan?

Geplaatst

haha, nou zitten ze mij uit te maken voor kermisklant met die spoiler :) maar dit gaat ook best ver is mijn mening ( ik zeg niet dat het lillek is hoor :) zal er best leuk uitzien )

en over dat logo... hoe makkelijk kan je die eruit halen ??? ik wil hem achterop eigenlijk wel weg hebben. Net als die doppen op de velgen die wil ik er ook af hebben. ( niet dat ik geen kia fan ben hoor :) en ze mogen ook zien dat ik een kia heb maar ben niet zo van de logo's )

Geplaatst

haha, nou zitten ze mij uit te maken voor kermisklant met die spoiler :) maar dit gaat ook best ver is mijn mening ( ik zeg niet dat het lillek is hoor :) zal er best leuk uitzien )

en over dat logo... hoe makkelijk kan je die eruit halen ??? ik wil hem achterop eigenlijk wel weg hebben. Net als die doppen op de velgen die wil ik er ook af hebben. ( niet dat ik geen kia fan ben hoor :) en ze mogen ook zien dat ik een kia heb maar ben niet zo van de logo's )

sorry ik zie net dat ik een paar posts heb gemist :P staat zelfs een filmpje bij haha.. excuses!!

Geplaatst

Nee ik heb hem niet besteld. En was het ook niet van plan :)

Foto-BCHZWDZZ.jpg

Onder aangezicht Bij de rode pijl is te zien dat hij vast zit met een boutje aan de achterklep. (volgens mij met 3 stuks)

Bij de blauwe pijl zie je het draadje wat erin loopt. Deze kan je niet van onder zomaar los krijgen (ik durfde niet te hard te trekken) Deze gaat naar het witte stekkerblokje rechts. (deze is natuurlijk wel goed los te krijgen) stekker moet dus met de hele unit eruit.

Foto-HD8HRVBQ.jpg

Het zij aanzicht. Je zit dus dat dat ding vast zit aan de ruitenwisser unit. (rode pijl) Deze zul je dus ook moeten verwijderen om ruimte te krijgen om de achterklep deurgreep te kunnen verwijderen.

Zoals je kan zien zit er aardig wat in de weg ;)

Geplaatst

Alles is toch gewoon 12 volt?

Klopt en je sluit ook nog eens een ledje aan dus dat kan gewoon bij je achter licht dit zou gen probleem mogen geven

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...