blackviper Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Dat is toch dezelfde?? En wie is het nu aan het proberen? Derrek en nee dat is niet hetzelfde.. ene bedenkt het hele melkglas. Andere alleen de onderkant waarbij er nog een soort van striping getoond wordt. Quote
Sicco83 Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 We hebben het over deze toch, van de site van xtra40: http://www.exledshop.com/exled-custom-leds/kia/pride-rio-2011/exled-panel-lighting-led-eyeline-module-for-all-new-pride-rio-2011-5door-copy.html Die is toch identiek aan die van jou blackviper? Staan ook dezelfde plaatjes bij Quote
xtra40 Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Derrek en nee dat is niet hetzelfde.. ene bedenkt het hele melkglas. Andere alleen de onderkant waarbij er nog een soort van striping getoond wordt. moet je even goed kijken ??? er staat ookbijde ene dat het word gemaakt door ledstudio de link die ik heb gegeven is van ledstudio ???? dus lijkt mij exact de zelfde je kunt ze bij deze zelfs in delen kopen denk dat je dt bedoeld mischien dan lijkt het dus niet goed maar dat is het wel Quote
xtra40 Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 zo juist me achterklep sierlijst geplakt ben benieuwd wat jullie van deze vinden ???? 4 Quote
blackviper Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 moet je even goed kijken ??? er staat ookbijde ene dat het word gemaakt door ledstudio de link die ik heb gegeven is van ledstudio ???? dus lijkt mij exact de zelfde je kunt ze bij deze zelfs in delen kopen denk dat je dt bedoeld mischien dan lijkt het dus niet goed maar dat is het wel Mm had de pagina nog open staan net maar een tweede klik op het linkje had idd meer resultaten. Denk dat de pagina niet goed geladen was. Eerste keer zag ik maar 3 dingen vandaar Maar goed probleem is dus openen van de koplamp. Dit is niet zo makkelijk. Quote
bigmac Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 zo juist me achterklep sierlijst geplakt ben benieuwd wat jullie van deze vinden ???? Staat luxe Quote
blackviper Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 zo juist me achterklep sierlijst geplakt ben benieuwd wat jullie van deze vinden ???? is dit die niet van de dealer? Quote
xtra40 Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 is dit die niet van de dealer? nee deze is zeker niet van de dealer vandaar ook dat ik benieuwd ben wat men er van vind Quote
blackviper Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 nee deze is zeker niet van de dealer vandaar ook dat ik benieuwd ben wat men er van vind Hij is iets dikker en doffer maar wel mooi. Waar komt hij vandaan? Quote
xtra40 Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Hij is iets dikker en doffer maar wel mooi. Waar komt hij vandaan? deze komt ook van ebay http://www.ebay.nl/itm/160764595193?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 1 Quote
Sluuz Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Voor die gene die graag instaplijsten wil ik kwam deze tegen op ebay http://www.ebay.nl/i...5#ht_2196wt_982 Heb deze zojuist aangeschaft. Laat t weten wanneer ze binnen zijn. Quote
J-J Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 heee, jullie hebben z'n hele voorraad voor m'n neus weggekaapt 1 Quote
Jolinar Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 zo juist me achterklep sierlijst geplakt ben benieuwd wat jullie van deze vinden ???? Staat wel lekker. Dat heb je netjes gemaakt! Quote
Jolinar Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Heb deze zojuist aangeschaft. Laat t weten wanneer ze binnen zijn. Ik heb ze net binnen gekregen! Quote
Jolinar Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Hier nog andere instaplijsten gezien: http://www.ebay.nl/itm/Genuine-Kia-Rio-2011-Entry-guard-Metallic-Aluminium-Kick-Sill-Plates-/180800329773?pt=UK_Car_Exterior_Accessories&hash=item2a188a182d Quote
J-J Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 deze komt ook van ebay http://www.ebay.nl/i...984.m1497.l2649 lol dat scheelt wel een bak geld zo hehe, kan je er ook de voorbumper mee doen? Quote
J-J Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Ik heb ze net binnen gekregen! Graag foto's als ze gemonteerd zijn, ik zat er ook sterk over te denken om deze te halen. Hopelijk krijgt hij weer een nieuwe voorraad. Quote
xtra40 Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 lol dat scheelt wel een bak geld zo hehe, kan je er ook de voorbumper mee doen? Ik heb voor de voorbumper de 4mm versie besteld Ga ik dus mooi in de bumper plakken Maar die is nog niet binnen Quote
J-J Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Ik heb voor de voorbumper de 4mm versie besteld Ga ik dus mooi in de bumper plakken Maar die is nog niet binnen Volgens mij wordt het wel moeilijk om die op maat te maken want hier zal je over de volledige lengte een stukje af moeten snijden. Misschien eerst erop plakken en dan de uitstekende delen eraf snijden, maar dat kan ook weer krassen veroorzaken. Quote
xtra40 Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Volgens mij wordt het wel moeilijk om die op maat te maken want hier zal je over de volledige lengte een stukje af moeten snijden. Misschien eerst erop plakken en dan de uitstekende delen eraf snijden, maar dat kan ook weer krassen veroorzaken. Daarom heb ik voor de voor bumper een smal stookje besteld die Plak ik dan rondom hoef ik niks te snijden Het lijkt dan niet ok het origineel maar mooi genoeg Voor de gene die dus wel willen door snijden in de lengte Raad ik aan om eerst een mal te maken dan na snijden en dan passen en opplakken Quote
blackviper Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Daarom heb ik voor de voor bumper een smal stookje besteld die Plak ik dan rondom hoef ik niks te snijden Het lijkt dan niet ok het origineel maar mooi genoeg Voor de gene die dus wel willen door snijden in de lengte Raad ik aan om eerst een mal te maken dan na snijden en dan passen en opplakken Ben benieuwd naar het resultaat! Quote
J-J Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Daarom heb ik voor de voor bumper een smal stookje besteld die Plak ik dan rondom hoef ik niks te snijden Het lijkt dan niet ok het origineel maar mooi genoeg Voor de gene die dus wel willen door snijden in de lengte Raad ik aan om eerst een mal te maken dan na snijden en dan passen en opplakken Precies en die mal dan gebruiken om 30 nieuwe te produceren zodat iedereen er een heeft op de meeting Quote
Mel_Rio Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Hier nog andere instaplijsten gezien: http://www.ebay.nl/i...=item2a188a182d Dit vind ik mooier en ook stukje goedkoper dan die uit Duitsland. Quote
xtra40 Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Dit vind ik mooier en ook stukje goedkoper dan die uit Duitsland. let wel op dit zijn er maar twee he en deze zijn opplak maar dan beschermen ze aleen een stukje boven kant maar mooi zijn ze wel Quote
Mel_Rio Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 nog een andere Rio instaplijst. http://www.ebay.de/itm/KIA-RIO-3-Edelstahl-Einstiegsleisten-Chrom-Hochglanz-/360431903963?pt=DE_Autoteile&hash=item53eb6a64db#ht_8417wt_1356 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.