xtra40 Geplaatst 9 April, 2012 Geplaatst 9 April, 2012 paar chromen plakstrippen vast geen kilo.. Tot nu toe geen enkel probleem mee gehad. Denk dat ze gewoon schatten wat het zou moeten kosten als ze het open maken. Met dit soort dingen is dat vrij lastig natuurlijk. Ja zo is dat van de ruim 500 bestelingen die ik heb gadaan in ver wegistan ben ik er tot nu toe 4 keer uitgehaald En 1 keer zelfs znder dat ik invoerrechten hefden te betaalen Dus de pak kans is heel erg laag zeker met kleine paketjes die weinig weten Maar ik wilde het wel even melden dat het kan gebeuren als je iets buiten de E.U besteld Anders is de lol er gouw van af de gemidelde kosten beginnen dan bij 30 euro Handlings kosten invoerrechten (pas boven een bepaald bedrag) btw verzendkosten en zo zijn er ng wat van die dingen Dus hou hier wel rekening mee zou ik zegen het is maar een tip Alles wat je koopt voor €22 incl verzend kosten daar hoeft geen invoer rechten voor worden betaald Quote
J-J Geplaatst 10 April, 2012 Geplaatst 10 April, 2012 Ik zie het wel zitten, die 2-kleurige zijverlichting (produktcode 5176). Mijn Koreaans is niet zo heel goed, maar ik begrijp dat het nog niet leverbaar is (de aangegeven prijs is 0 yuan). Maar je kunt een pre order plaatsen en ik heb ze een mailtje gestuurd wat de verwachte prijs is en of ze het kunnen versturen naar Nederland. Als het allemaal redelijk is, dan wil ik het bestellen en uitproberen. Als ik antwoord krijg, dan zal ik het hier melden. Had je nog iets gehoord? Quote
dijk48 Geplaatst 10 April, 2012 Geplaatst 10 April, 2012 (aangepast) Ik heb vanmorgen m'n instaplijsten opgehaald op het postkantoor. Deze had ik besteld bij bobtuning.nl Als het droog is zal ik ze opplakken en er een foto van maken. Blijkt dat de lijsten niet de juiste maat hebben. In plaats van 60 is de breedte 65mm. Ze zijn terug naar de leverancier. 11 April, 2012 aangepast door dijk48 Quote
riogrande1 Geplaatst 11 April, 2012 Geplaatst 11 April, 2012 hallo dijk48 ik had ook al op de site van bobtuning gekeken , maar kon alleen de instaplijsten van de rio 3 vinden de oude dus niet de rio ub het nieuwe model . ik ben dus benieuwd of de nieuwe al leverbaar is . groeten alex Quote
xtra40 Geplaatst 11 April, 2012 Geplaatst 11 April, 2012 hallo dijk48 ik had ook al op de site van bobtuning gekeken , maar kon alleen de instaplijsten van de rio 3 vinden de oude dus niet de rio ub het nieuwe model . ik ben dus benieuwd of de nieuwe al leverbaar is . groeten alex de nieuwe RIO3 is de nieuwe ub geen iedee waar om dit zo is maar je ziet het wel meer ook voor de lijsten is dit zo maar als je het op bouwjaar uit zoekt zijn het deze http://www.bobtuning...22/Default.aspx en anders stuur je hun toch even een berichtje weet je het zeker en kunnen hun het er mischien gelijk even bij zetten ik heb zelf deze gekocht er staat geen RIO op maar ze zijn wel erg mooi en kosten niet zo gek veel http://www.ebay.nl/itm/250961208056 Quote
blackviper Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Ik zie het wel zitten, die 2-kleurige zijverlichting (produktcode 5176). Mijn Koreaans is niet zo heel goed, maar ik begrijp dat het nog niet leverbaar is (de aangegeven prijs is 0 yuan). Maar je kunt een pre order plaatsen en ik heb ze een mailtje gestuurd wat de verwachte prijs is en of ze het kunnen versturen naar Nederland. Als het allemaal redelijk is, dan wil ik het bestellen en uitproberen. Als ik antwoord krijg, dan zal ik het hier melden. Jij hier nog wat over gehoord? Heb ze ook gemaild geen reactie.. Quote
riogrande1 Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 thanks voor de info xtra40 ik ga er een mailtje naar bobtuning aan wagen . Quote
blackviper Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Iemand al afermarkt uitlaatstukjes? zoals dit: Quote
J-J Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Hier ook nog instaplijsten: Zo die zien er goed uit, maar zijn deze niet voor de oude Rio? Quote
xtra40 Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Hier ook nog instaplijsten: Deze zijn eigenlijk voor het vorige model 2005 tot 2011 Wij hebben allemaal de rio UB dus eigenlijk de rio 2012 Maar ik denk dat ze gerust wel passen Quote
blackviper Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Ow ja zou kunnen maar passen vast wel toch? Ik heb die andere al besteld van remko.me zijn linkje http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&_trksid=p4340.l2557&hash=item337325b42f&item=220975182895&nma=true&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&rt=nc&si=IoPSTQkFXGp%252FJasYtVk78hA6eBg%253D&vxp=mtr&orig_cvip=true&rt=nc#ht_3818wt_908 deze zijn uitverkocht en ik kwam toevallig deze nog tegen dus denk even delen Quote
J-J Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Ik heb inmiddels de chromen top, down en c pillar delen gekocht op ebay. Zoek eigenlijk alleen nog de kofferbak en bumper sier rand. Maar dan niet via de dealer En heb je die raamlijsten al binnen? Ben erg benieuwd hoe dat er rondom uit gaat zien. Quote
xtra40 Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 Iemand al afermarkt uitlaatstukjes? zoals dit: weet niet of deze past schuinte moet bijna haaks zijn om beetje mooi te passen heb zelf deze gekocht en wel aangepast anders wijzen de twee pijpjes naar de grond heb het ingaande pijpje doorgezaagt en deze haakser weer vast gelast beetje verf er over en je ziet er niks meer van Quote
blackviper Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 En heb je die raamlijsten al binnen? Ben erg benieuwd hoe dat er rondom uit gaat zien. Nee nog niet binnen.. Duurt altijd eve he. Quote
blackviper Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 weet niet of deze past schuinte moet bijna haaks zijn om beetje mooi te passen heb zelf deze gekocht en wel aangepast anders wijzen de twee pijpjes naar de grond heb het ingaande pijpje doorgezaagt en deze haakser weer vast gelast beetje verf er over en je ziet er niks meer van tja dat vind ik net ff iets te ver gaan om te doen Quote
Bink058 Geplaatst 13 April, 2012 Geplaatst 13 April, 2012 zijn nog weinig universele uitlaatstukken verkrijgbaar, heb zelf het orginele sierstuk maar vind hem wel wat nep lijken. Quote
xtra40 Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 tja dat vind ik net ff iets te ver gaan om te doen Tja heb het eventjes op me werk gedaan Was voor mij 5 minuten werk maar het scheeld me 100 Eurotjes Maar ik begrijp dat niet iedereen die luxe heeft Ben ook lang opzoek geweest naar een passend eind stukje Maar de ingang moet net niet haaks staan anders past het gewoon niet mooi onder de auto Of staat dan heel raar onder je wagen eindstuk wijst dan naarbeneden Quote
Gast Hanske Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 Jij hier nog wat over gehoord? Heb ze ook gemaild geen reactie.. Ik had ze al een keer gemaild, zie onderstaande mail. Geachte Geen zorgen worden wel goede geleverd ik heb tot nu meer dan 5 setjes verkocht en zelf op de dorpels gemontieerd van een klant. Vr.Groetjes Arthur/Bobtuning www.bobtuning.nl linfo@bobtuning.nl Tel:+31 (0) 613585421 Rvs Sierlijsten Instaplijsten of bumperbescherming nodig? Wij leveren voor bijna alle Auto merken. Vraag onz voor de offerte. Kijk snel op onze nieuwe Website www.bobtuning.nl Beste Heer/Mevrouw, Ben bang dat het niet juist is, zelf heb ik de rio nov 2011, maar bij de instaplijsten van U zie ik tweemaal een hoek terwijl erbij origineel (zie link) een maal een hoek is. http://www.kia.nl/Modellen/Kia-Rio/Accessories-2011/ Quote
blackviper Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 Ik had ze al een keer gemaild, zie onderstaande mail. Geachte Geen zorgen worden wel goede geleverd ik heb tot nu meer dan 5 setjes verkocht en zelf op de dorpels gemontieerd van een klant. Vr.Groetjes Arthur/Bobtuning www.bobtuning.nl linfo@bobtuning.nl Tel:+31 (0) 613585421 Rvs Sierlijsten Instaplijsten of bumperbescherming nodig? Wij leveren voor bijna alle Auto merken. Vraag onz voor de offerte. Kijk snel op onze nieuwe Website www.bobtuning.nl Beste Heer/Mevrouw, Ben bang dat het niet juist is, zelf heb ik de rio nov 2011, maar bij de instaplijsten van U zie ik tweemaal een hoek terwijl erbij origineel (zie link) een maal een hoek is. http://www.kia.nl/Mo...cessories-2011/ Je hebt de verkeerde geciteerd. Mijn vraag was gericht aan derrek over het uitbreiden van de led dagrijverlichting. Quote
Gast Hanske Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 Je hebt de verkeerde geciteerd. Mijn vraag was gericht aan derrek over het uitbreiden van de led dagrijverlichting. Sorry, ik zie het, is voor de rio grande 1 Quote
J-J Geplaatst 14 April, 2012 Geplaatst 14 April, 2012 Heeft iemand hier ervaring mee? http://www.ebay.com/itm/BN-10cmx150cm-Silver-Chrome-Wrapping-Vinyl-Vinyl-Film-for-car-3-9-x59-/270853625008?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f102254b0&vxp=mtr#ht_2573wt_980 http://youtube.com/watch?v=xE1t6mWFDZk Ik wil zo graag chrome spiegels, ze zijn er als accesoire voor andere modellen maar niet voor de Rio helaas. Als je die kappen ff demonteert (alleen bovenste gedeelte), dan het vinyl erop fixen en dan weer plaatsen. Lijkt me wel wat. Quote
Derrek Geplaatst 15 April, 2012 Geplaatst 15 April, 2012 Jij hier nog wat over gehoord? Heb ze ook gemaild geen reactie.. Ja, sterker nog, ik heb het hier al klaar liggen om in te bouwen. Dan moeten wel de koplampen eruit, maar dat is niet veel werk. Vervolgens het koplampglas loshalen om de LED-kit achter het melkkleurige deel van je koplamp te plaatsen. Moet nog even kijken hoe dat het beste kan. Het bestaat uit twee 3-delige plaatjes (L + R) met daarop de LED-jes en een klein printplaatje dat je ook in je koplamp plaatst die de sturing verzorgd van wit naar oranje (amber) licht. Dat moet wel heel bijzonder staan. Ik heb meteen 5 setjes over laten komen vanwege de transportkosten en heb er dus nog 4 over. Het is niet echt goedkoop want er kwamen invoerrechten bij en BTW. Zo werd het totaal 112,58 euro per setje. Quote
blackviper Geplaatst 15 April, 2012 Geplaatst 15 April, 2012 Ja, sterker nog, ik heb het hier al klaar liggen om in te bouwen. Dan moeten wel de koplampen eruit, maar dat is niet veel werk. Vervolgens het koplampglas loshalen om de LED-kit achter het melkkleurige deel van je koplamp te plaatsen. Moet nog even kijken hoe dat het beste kan. Het bestaat uit twee 3-delige plaatjes (L + R) met daarop de LED-jes en een klein printplaatje dat je ook in je koplamp plaatst die de sturing verzorgd van wit naar oranje (amber) licht. Dat moet wel heel bijzonder staan. Ik heb meteen 5 setjes over laten komen vanwege de transportkosten en heb er dus nog 4 over. Het is niet echt goedkoop want er kwamen invoerrechten bij en BTW. Zo werd het totaal 112,58 euro per setje. Doen ze wel mee met je knipperlicht dan? Had jij al uitgezocht of het mocht? Ik heb namelijk wel behoorlijke interesse. Had je ook de achter reflectoren gevraagd en/of besteld? Quote
Sicco83 Geplaatst 15 April, 2012 Geplaatst 15 April, 2012 Ik ben sinds vorige week in het bezit van de nieuwe Rio en sinds gisteren lid van dit forum waar ik mooie dingen voorbij zie komen. De Xenon look lampjes ga ik er sowieso wel inzetten, want dat ziet er erg cool uit. En de led 'V' voor bij de koplampen trekt ook mijn aandacht. Ik heb echter nog een vraagje over de garantie van Kia: raak je die niet kwijt als je zelf gaat lopen prutsen aan je wagen...? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.