Stevie Geplaatst 5 April, 2012 Geplaatst 5 April, 2012 Hippe uitlaatstuk via Dealextreme, maar 15 euri Iemand die het gaat uitproberen? http://www.dealextreme.com/p/stylish-stainless-steel-car-exhaust-pipe-muffler-tip-for-harvard-m2-vw-polo-vw-new-bora-more-117436 Quote
Bardje-x Geplaatst 5 April, 2012 Geplaatst 5 April, 2012 Hippe uitlaatstuk via Dealextreme, maar 15 euri Iemand die het gaat uitproberen? http://www.dealextre...ora-more-117436 Ik vind het mooie aan de Rio dat je de uitlaat niet op het eerste oog ziet. Maar ik ben wel benieuwd hoe dat eruit zou zien! Quote
Presiozo Geplaatst 6 April, 2012 Geplaatst 6 April, 2012 gewoon die dubbele van kia zelf.. 119 euri zit hij eronder. klinkt ook wel lekker als je beetje gas geeft Quote
Fedde1980 Geplaatst 6 April, 2012 Geplaatst 6 April, 2012 gewoon die dubbele van kia zelf.. 119 euri zit hij eronder. klinkt ook wel lekker als je beetje gas geeft Best prijzig voor die prijs heb je bijna een complete einddemper Quote
RioTom Geplaatst 6 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 6 April, 2012 gewoon die dubbele van kia zelf.. 119 euri zit hij eronder. klinkt ook wel lekker als je beetje gas geeft Anders klinken doet hij niet, maar je bent wel een beetje genaaid als je 119 euro gaat betalen. Ik heb korting geeist en gratis montage, kostte mij nu 85 euro Quote
Presiozo Geplaatst 6 April, 2012 Geplaatst 6 April, 2012 Anders klinken doet hij niet, maar je bent wel een beetje genaaid als je 119 euro gaat betalen. Ik heb korting geeist en gratis montage, kostte mij nu 85 euro Ik vindt dat hij wel anders klinkt, zeker vanaf de 4000 toeren. Misschien zit er dan toch verschil ik 85 en 119 euro Ja dan heb ik meer betaald dan jij, dat is genaaid!. ik wilde gewoon snel die uitlaat erop en had verder niet gekeken of over de prijs nagedacht. Tijdens de meeting wil ik dan wel een een standaard horen en ook die kia uitlaat. Quote
Mel_Rio Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Weet iemand toevallig waar ik naafdopjes met 60 mm diameter kan kopen? Ik heb namelijk nieuwe Wolfrace velgen gekocht met Wolfrace naafdoppen, WIl ze graag met Kia-logo vervangen als ik ze ergens kan vinden.. Quote
blackviper Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Weet iemand toevallig waar ik naafdopjes met 60 mm diameter kan kopen? Ik heb namelijk nieuwe Wolfrace velgen gekocht met Wolfrace naafdoppen, WIl ze graag met Kia-logo vervangen als ik ze ergens kan vinden.. Hier Ziet er dan zo uit. 1 Quote
blackviper Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Ik heb inmiddels de chromen top, down en c pillar delen gekocht op ebay. Zoek eigenlijk alleen nog de kofferbak en bumper sier rand. Maar dan niet via de dealer Quote
Mel_Rio Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Hier Ziet er dan zo uit. Dank je wel Blackviper! Ik vind ze alleen een beetje duur. Op de marktplaats heb ik eentje gezien, dit kost 10 euro maar van 55 mm.. Quote
Remko .me Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Iemand deze al? http://www.ebay.com/itm/Door-sills-scuff-Step-plates-Chrome-Trim-sill-plate-panel-guard-For-KIA-Rio-06up-/220975182895?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item337325b42f&vxp=mtr#ht_3789wt_908 1 Quote
Bink058 Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Iemand deze al? http://www.ebay.com/...r#ht_3789wt_908 He Remko ouwe speurhond die zien er best mooi uit ! Quote
Remko .me Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Ik vind ze ook mooi, zijn officieel van het oude model.. maar passen volgens mij prima. Quote
Bink058 Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Anders klinken doet hij niet, maar je bent wel een beetje genaaid als je 119 euro gaat betalen. Ik heb korting geeist en gratis montage, kostte mij nu 85 euro Ik heb ook het gevoel of hij anders klinkt, ondanks dat het een sierstuk is. Quote
Bink058 Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Ik vind ze ook mooi, zijn officieel van het oude model.. maar passen volgens mij prima. Vind de orginele ook mooi maar dit scheelt behoorlijk in prijs. Quote
Derrek Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Weet iemand toevallig waar ik naafdopjes met 60 mm diameter kan kopen? Ik heb namelijk nieuwe Wolfrace velgen gekocht met Wolfrace naafdoppen, WIl ze graag met Kia-logo vervangen als ik ze ergens kan vinden.. Ik heb ook Wolfrace velgen en heb de Kia logo's hier besteld. Het zijn stickers die je over het logo van de standaard bijgeleverde wieldoppen plakt. Gaat prima en is goedkoop (Euro 12,-) en snel geleverd. Bovendien kun je de exacte maat opgeven. 1 Quote
Derrek Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Een betere foto van de wieldop met Kia sticker: 1 Quote
blackviper Geplaatst 8 April, 2012 Geplaatst 8 April, 2012 Iemand deze al? http://www.ebay.com/...r#ht_3789wt_908 Nee maar nu wel thnx! Quote
Martin1977 Geplaatst 9 April, 2012 Geplaatst 9 April, 2012 Nee maar nu wel thnx! Zien er echt goed deze. Maar ik heb nog nooit iets via Ebay gekocht gaat dit goed? Quote
xtra40 Geplaatst 9 April, 2012 Geplaatst 9 April, 2012 Ik koop echt heel erg veel via eBay en heb pas 1 keer problemen gehad Maar netjes me geld van paypall terug gehad Je moet alleen even niet vergeten dat als het meer dan €22 kost Je door de doane er uit gehaald kan worden en dat je invoerrechten moet betalen Dit geld trouwens alleen voor dingen die je buiten de euro zone koopt Quote
blackviper Geplaatst 9 April, 2012 Geplaatst 9 April, 2012 Zien er echt goed deze. Maar ik heb nog nooit iets via Ebay gekocht gaat dit goed? Heleboel dingen al via ebay gekocht. Nog nooit mis gegaan. Betalen via PayPal gekoppeld aan creditcard. Mocht er iets mis gaan 2 manieren om het geld terug te halen Ik koop echt heel erg veel via eBay en heb pas 1 keer problemen gehad Maar netjes me geld van paypall terug gehad Je moet alleen even niet vergeten dat als het meer dan €22 kost Je door de doane er uit gehaald kan worden en dat je invoerrechten moet betalen Dit geld trouwens alleen voor dingen die je buiten de euro zone koopt Soms zetten ze er gift op icm met een lagere invoice. Laatst vroeg een ebay verkoper aan mij wat ik er graag op wilde hebben Quote
Fedde1980 Geplaatst 9 April, 2012 Geplaatst 9 April, 2012 Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar foto's van gemonteerde rvs instaplijsten en sieruitlaten die niet bij de dealer vandaan komen. Quote
xtra40 Geplaatst 9 April, 2012 Geplaatst 9 April, 2012 Heleboel dingen al via ebay gekocht. Nog nooit mis gegaan. Betalen via PayPal gekoppeld aan creditcard. Mocht er iets mis gaan 2 manieren om het geld terug te halen Soms zetten ze er gift op icm met een lagere invoice. Laatst vroeg een ebay verkoper aan mij wat ik er graag op wilde hebben Ja dat werkt niet altijd als ze het niet vertrouwen dan houden ze het paket Achter en dan moet je gewoon de rekening toe stuuren En de meeste pakketjes boven de kilo die worden onderzocht Quote
blackviper Geplaatst 9 April, 2012 Geplaatst 9 April, 2012 Ja dat werkt niet altijd als ze het niet vertrouwen dan houden ze het paket Achter en dan moet je gewoon de rekening toe stuuren En de meeste pakketjes boven de kilo die worden onderzocht paar chromen plakstrippen vast geen kilo.. Tot nu toe geen enkel probleem mee gehad. Denk dat ze gewoon schatten wat het zou moeten kosten als ze het open maken. Met dit soort dingen is dat vrij lastig natuurlijk. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.