J-J Geplaatst 28 Maart, 2012 Geplaatst 28 Maart, 2012 Vraagje over die chromen hendels. Aan de achterkant van het knopje voor je deur vergrendeling zit een klein plakbandje zie foto: Dit maakt nogal wat geluid als je het heen en weer beweegt. moet je dit laten zitten en daar het kleine 3M ovaaltje op plakken? Of komt deze los met het lostrekken van de achter kant van het andere 3m plakspul? Hebben jullie eerst het knopje geplakt en daarna de hendel? Of alles in 1 keer? Hoelang duurde het verzenden als ik vragen mag? De mijne zijn vorige week vrijdag verstuurd vanuit Korea maar ik heb geen geduld meer om eerlijk te zijn Quote
blackviper Geplaatst 28 Maart, 2012 Geplaatst 28 Maart, 2012 10 dagen. 10de besteld 20ste binnen.. die pedalen duren langer.. die zijn nu al 18 dagen onderweg.. Quote
dijk48 Geplaatst 29 Maart, 2012 Geplaatst 29 Maart, 2012 http://www.bobtuning...22/Default.aspx Al iemand bekent met deze instaplijsten?? Ik heb ze besteld maar ze zijn nog niet binnen.Na montage plaats ik foto's Quote
blackviper Geplaatst 29 Maart, 2012 Geplaatst 29 Maart, 2012 Ik heb ze besteld maar ze zijn nog niet binnen. Na montage plaats ik foto's Nog laten graveren? Quote
Presiozo Geplaatst 29 Maart, 2012 Geplaatst 29 Maart, 2012 Hoelang duurde het verzenden als ik vragen mag? De mijne zijn vorige week vrijdag verstuurd vanuit Korea maar ik heb geen geduld meer om eerlijk te zijn Ik heb ook geen geduld best vervelend soms. Gister geld overgemaakt voor een droogdoek...die komt morgen gelukkig al binnen! Wat veel erger is, is mijn huis!! ik had nu al 10x gehoord van ja dan is alles rond...kom de bank weer met vragen. dan heb je dat gedaan dan komt de levensverzekering weer met vragen. Dan lever je die keurig in... willen ze nog meer weten!! om gek van te worden!! ik wil de sleutel van dat huis en wel nu! haha Quote
xtra40 Geplaatst 29 Maart, 2012 Geplaatst 29 Maart, 2012 Meestal duurt het op laten sturen tussen de 2 en 4 weken Ligt er maar net aan hoe snel die koreaantjes fietsen Sommige zijn iets sneller Quote
Gast Hanske Geplaatst 29 Maart, 2012 Geplaatst 29 Maart, 2012 Ik heb ook geen geduld best vervelend soms. Gister geld overgemaakt voor een droogdoek...die komt morgen gelukkig al binnen! Wat veel erger is, is mijn huis!! ik had nu al 10x gehoord van ja dan is alles rond...kom de bank weer met vragen. dan heb je dat gedaan dan komt de levensverzekering weer met vragen. Dan lever je die keurig in... willen ze nog meer weten!! om gek van te worden!! ik wil de sleutel van dat huis en wel nu! haha Een huis gekocht waar de Rio in kan!! Quote
Presiozo Geplaatst 29 Maart, 2012 Geplaatst 29 Maart, 2012 Precies, ik heb het huis bij de auto uitgezocht. Eerst de auto toen het huis. Ik heb alleen ook voor het huis een plus pack, de garage zat bij de super pack. Helaas maar hij kan wel voor de deur staan dus dat is ook al iets! Quote
J-J Geplaatst 29 Maart, 2012 Geplaatst 29 Maart, 2012 Meestal duurt het op laten sturen tussen de 2 en 4 weken Ligt er maar net aan hoe snel die koreaantjes fietsen Sommige zijn iets sneller Oh komen ze ze met de fiets naar Nederland brengen? Het is vrijdag verstuurd, dus dan moet het volgende week toch wel binnen zijn lijkt mij. Quote
Presiozo Geplaatst 29 Maart, 2012 Geplaatst 29 Maart, 2012 Oh komen ze ze met de fiets naar Nederland brengen? Het is vrijdag verstuurd, dus dan moet het volgende week toch wel binnen zijn lijkt mij. afhankelijk of ze een koreaan laten fietsen ( over het algemeen korte benen ) of een nederlander die toch op terugreis was met wat langere benen. kan je zo 4-5 dagen vertraging opleveren zo'n koreaan! Quote
xtra40 Geplaatst 29 Maart, 2012 Geplaatst 29 Maart, 2012 ik bestel heel erg veel in hongkong en zo en het lijkt er echt op wie het weg brengt daar zoms heb je het met een dag of 10 en het langste wat ik heb moeten wachten was 46 dagen dus dat van die fiets is volgens mij echt waar Quote
Presiozo Geplaatst 29 Maart, 2012 Geplaatst 29 Maart, 2012 ik bestel heel erg veel in hongkong en zo en het lijkt er echt op wie het weg brengt daar zoms heb je het met een dag of 10 en het langste wat ik heb moeten wachten was 46 dagen dus dat van die fiets is volgens mij echt waar dat was ook niet verzonnen hoor Quote
J-J Geplaatst 29 Maart, 2012 Geplaatst 29 Maart, 2012 Iemand al chrome spiegel kappen tegengekomen voor de Rio? Voor de Sportage hebben ze ze blijkbaar wel. Quote
Presiozo Geplaatst 30 Maart, 2012 Geplaatst 30 Maart, 2012 Zou dat mooi zijn alleen de bovenkant ? Lijkt me beter dat je de hele spiegel doet...http://bit.ly/HnqrTu op de venga zijn ze dus ook te bestellen. Quote
blackviper Geplaatst 30 Maart, 2012 Geplaatst 30 Maart, 2012 Iemand die pedalen al geïnstalleerd? Zo ja bij het gas.. Wat is de voor en wat is de achterkant? Moet dat enkele haakje boven? Dus waar je pedaal vast zit? Of juist onder? Ik heb beide mogelijkheden geprobeerd maar het lijkt erop alsof de 3 haakjes niet vast willen haken en te breed zijn.. Meer mensen dit probleem? Quote
J-J Geplaatst 30 Maart, 2012 Geplaatst 30 Maart, 2012 ik bestel heel erg veel in hongkong en zo en het lijkt er echt op wie het weg brengt daar zoms heb je het met een dag of 10 en het langste wat ik heb moeten wachten was 46 dagen dus dat van die fiets is volgens mij echt waar Ze zijn vandaag binnengekomen en heb ze meteen maar gemonteerd, staan in de garage en in mijn topic. Blijkbaar was dit toch een redelijk vlotte Koreaan Quote
blackviper Geplaatst 30 Maart, 2012 Geplaatst 30 Maart, 2012 Ze zijn vandaag binnengekomen en heb ze meteen maar gemonteerd, staan in de garage en in mijn topic. Blijkbaar was dit toch een redelijk vlotte Koreaan Had jij die chromen dingen besteld onder je raam? zo ja welke? Quote
J-J Geplaatst 30 Maart, 2012 Geplaatst 30 Maart, 2012 De raamlijsten had ik al, gewoon via de dealer. Dit ging om de chrome deurgrepen, ook een geweldige toevoeging. Quote
blackviper Geplaatst 30 Maart, 2012 Geplaatst 30 Maart, 2012 De raamlijsten had ik al, gewoon via de dealer. Dit ging om de chrome deurgrepen, ook een geweldige toevoeging. Ja dat wist ik. Okee via de dealer dus Aangezien ik op ebay nergens die dingen kan vinden voor het kleine raampje voor Quote
RioTom Geplaatst 30 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 30 Maart, 2012 Iemand die pedalen al geïnstalleerd? Zo ja bij het gas.. Wat is de voor en wat is de achterkant? Moet dat enkele haakje boven? Dus waar je pedaal vast zit? Of juist onder? Ik heb beide mogelijkheden geprobeerd maar het lijkt erop alsof de 3 haakjes niet vast willen haken en te breed zijn.. Meer mensen dit probleem? Het kleine haakje (in het midden) moet boven. Vervolgens moet je het (met rubber erin), naar beneden drukken en erom klemmen. Bij mij ging het vrij moeizaam, dus heb ik in de bankschroef de haakjes iets verbogen. Voordat je dit doet, moet je wel eerst het metaal in de goede bolling krommen! Je kunt dit eenvoudig testen door het metalen deel zonder het rubberdeel over het pedaal te klikken. De ronding moet dan ongeveer overeenstemmen met het pedaal. Quote
blackviper Geplaatst 30 Maart, 2012 Geplaatst 30 Maart, 2012 Het kleine haakje (in het midden) moet boven. Vervolgens moet je het (met rubber erin), naar beneden drukken en erom klemmen. Bij mij ging het vrij moeizaam, dus heb ik in de bankschroef de haakjes iets verbogen. Voordat je dit doet, moet je wel eerst het metaal in de goede bolling krommen! Je kunt dit eenvoudig testen door het metalen deel zonder het rubberdeel over het pedaal te klikken. De ronding moet dan ongeveer overeenstemmen met het pedaal. welke haakjes heb je waarheen verbogen? De kleine aan de bovenkant meer open? Of de 3 haakjes onder meer naar binnen? Quote
RioTom Geplaatst 30 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 30 Maart, 2012 Het onderste haakje heb ik iets verbogen, de rest niet....anders wordt het te lost. Ik heb de hoek 90 graden gelaten, maar heb de bolling wat kleiner gemaakt. Ik heb 'm als het ware iets "platter" gedrukt. Quote
Sluuz Geplaatst 3 April, 2012 Geplaatst 3 April, 2012 Gisteren een Brodit houder voor mijn telefoon geinstalleerd. Eerdere ervaringen met Brodit zijn goed en ook deze is weer prima. Quote
blackviper Geplaatst 3 April, 2012 Geplaatst 3 April, 2012 (aangepast) Het onderste haakje heb ik iets verbogen, de rest niet....anders wordt het te lost. Ik heb de hoek 90 graden gelaten, maar heb de bolling wat kleiner gemaakt. Ik heb 'm als het ware iets "platter" gedrukt. zit erop.. Netjes wat lopen buigen met een tang ging prima. Gisteren een Brodit houder voor mijn telefoon geinstalleerd. Eerdere ervaringen met Brodit zijn goed en ook deze is weer prima. Hoe zit dat vast? Heb je daar een foto van een wat grotere bijvoorbeeld Is het een universele houder trouwens? 3 April, 2012 aangepast door blackviper Quote
Sluuz Geplaatst 3 April, 2012 Geplaatst 3 April, 2012 Ik kan nu even geen gedetailleerdere foto maken, maar je kan hier meer vinden: http://www.brodit.com/product.html?id=854689&pn=prod&brand=Kia&model=Rio&year=2012 Je hebt ook nog een andere houder die aan de linkerkant in die ruimte bij het kleine raampje past. Het systeem bestaat uit twee delen, een ProClip (die is speciaal voor je auto en dus auto specifiek) en een houder voor je telefoon (die is telefoonspecifiek). De ProClip bevestig je in de auto en daarop schroef je de houder. Het installeren was in een kwartiertje gedaan. Je klemt de ProClip tussen de naden van het dashboard. Daarnaast zit er ook een plakrand op zodat hij muurvast zit. Je hoeft dus niet te schroeven ofzo en verwijderen kan zonder resten of beschadigingen. Je kan het ventilatiegat nog gewoon bedienen en gebruiken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.