Ga naar inhoud

Accessoires voor nieuwe Rio van internet


RioTom

Aanbevolen Berichten

Ik heb m'n instaplijsten besteld bij www.bobtuning.nl . Voor €60,75 + €10,50 verzendkosten worden RVS instaplijsten geleverd waar je zelf de tekst op de instaplijst kunt bepalen, kunt kiezen uit 7 lettertypen, kunt kiezen uit hooglans of geborsteld. Als ik zijn site hier op het forum vermeld (dus bij deze) krijg je als lid van www.kiaclub.nl 10% korting. Bij je bestelling moet je dat dan wel even aangeven in het veld "Special Instructions". Bij bestellingen vanaf 3 setjes naar één adres worden er geen verzendkosten gerekend.

Op bobtuning.nl staan de instaplijsten voor de Rio 2011 nog niet vermeld (alleen oude modellen Rio) maar ze zijn wel leverbaar.

Ik ben benieuwd naar het resultaat!!Dus snel een foto als ze erin zitten
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb vorige week zowel 'eco' als 'rio' verwijderd zonder draad. Gewoon verwarmd, vingernagels erachter en los getrokken. Heeft slechts enkele minuten geduurd en geen lijmresten achtergebleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites


die is wel oke idd.. beetje jammer van dat draadje ;) zal eens aan de dealer vragen of dat niet gewoon ergens weggehaald kan worden bij de verlichting ipv helemaal naar beneden om mijn 12 volt aansluiting te bezetten..

die met een camera achterop is natuurlijk ook wel leuk haha ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


maakt dat uit constante spanning? Van elektra heb ik geen kaas gegeten :)

nou je spiegel blijft dan altijd aan ook als je wagen uit is

en als jeaccu strakswat slechter wordhebje grote kans dat deze je accu ontladen

en dan sta je dus met een wagen die niet start

Link naar reactie
Delen op andere sites


nou je spiegel blijft dan altijd aan ook als je wagen uit is

en als jeaccu strakswat slechter wordhebje grote kans dat deze je accu ontladen

en dan sta je dus met een wagen die niet start

Mm dat is inderdaad wel wat minder.. en met dat draadje naar de 12-volt vind ik ook niet echt netjes. Zal eens bij de dealer informeren wat er mogelijk is en anders is het jammer. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


rare fratsen als Homelink (wtf dat ook wezen mag)

We hebben een homelink in onze Peugeot 107. Je kunt er de bediening van je garagedeur en/of toegangshek in programmeren zodat je de afstandsbediening niet meer hoeft te zoeken als je thuiskomt.

Is wel een handig accessoire (als je tenminste een automatische garagedeur hebt).

Ik denk dat dit in deze spiegel is ingebouwd?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...