Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb ook gereageerd op de led voor in de bumper achter.

Ik heb dan ook een mail gestuurd, maar nog niets terug gehoord.

Had gevraagd om een prijslijst en evt meer informatie.

Maar volgens mij kunnen ze geen engels of zo...

Maar kon de site niet voorbij laten gaan op deze topic..

Geplaatst

Ik heb ook gereageerd op de led voor in de bumper achter.

Ik heb dan ook een mail gestuurd, maar nog niets terug gehoord.

Had gevraagd om een prijslijst en evt meer informatie.

Maar volgens mij kunnen ze geen engels of zo...

Maar kon de site niet voorbij laten gaan op deze topic..

De ledjes voor in de achter reflectors staan te koop op ebay maar is niet goedkoop kosten 135 dollar

http://www.ebay.com/itm/180775700638?item=180775700638&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&cmd=ViewItem&hash=item2a1712489e&vxp=mtr

Geplaatst

Iemand anders nog een goedkoop adres voor spatlappen?

de goed koopste heb ik op ebay gevonden http://www.ebay.com/itm/OEM-2012-Kia-Rio5-Hatchback-SPLASH-GUARDS-MUD-FLAPS-MUD-GUARDS-4PC-SET-Rio-5-/200663507896?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2eb87a23b8&vxp=mtr

maar bij de dealer is het nog het goedkoopste ik hoorde iets van 29 a 30 euro per set

moet je ze der aleen zelf nog even op zetten

Geplaatst

Vraagje over die chromen hendels.

Aan de achterkant van het knopje voor je deur vergrendeling zit een klein plakbandje zie foto:

2012-03-20%252023.56.04.jpg

Dit maakt nogal wat geluid als je het heen en weer beweegt. moet je dit laten zitten en daar het kleine 3M ovaaltje op plakken? Of komt deze los met het lostrekken van de achter kant van het andere 3m plakspul?

Hebben jullie eerst het knopje geplakt en daarna de hendel? Of alles in 1 keer?

Geplaatst

Leuke site, wou de spatlappen voor voor/achter bestellen a €32.30 per set.

Klein probleem transportkosten $74,93.

Schiet dus niet echt op om daar iets te bestellen.

Iemand anders nog een goedkoop adres voor spatlappen?

Idd hoge kosten maar met PriorityMailInternational zijn de verzendkosten slechts $58,05. Haha, die zullen niet veel buiten de USA verkopen.

Nee, ik heb nog geen ander adres gevonden.

Geplaatst

Zoo handgrepen zitter erop.. zonder die extra m3 tape.. want ik las op ebay dat dat alleen moest als je geen knopje had.

Was er trouwens iemand met chromen delen onder de ramen? Zo ja heb je daar foto's van? Past wel mooi bij de deurgrepen.

Verder wil ik ook die spatlappen maar is geen lol met die verzendkosten. Is er nergens een inkoop actie te starten?

Geplaatst

Ja die heb ik genomen, vrijdag ga ik hem ophalen.

Ik heb al een foto doorgestuurd gekregen maar die wa van de voorkan dus daar zie je niks op.

Geplaatst

Sjonge jonge jonge jonge zeg......Ik heb de pedalen binnen! :) zien er mooi uit, koppelingspedaal is eenvoudig te monteren, rempedaal is eenvoudig te monteren maar jongens, wat is het gaspedaal een lastige zeg :o Heb er een half uur aan gewerkt en nog zit hij er niet op....Morgen met wat groter gereedschap proberen het pedaal te monteren (vreselijk gedoe)

Geplaatst

Die is inderdaad wel lastig.

Ik heb het gedaan met een schroevendraaier, wip je het er zo over heen.

Waar is de foto? Sjonge sjonge...... vergeet je weer he..!

Geplaatst

Maar jij hebt ook andere pedalen Remko, misschien zijn die makkelijker....Ik heb zojuist met de tang al geprobeerd het lipje eromheen te kunnen krijgen, vervolgens iets met de lasser erover gegaan om zachter te maken, maar ook dat hielp niet en ik kreeg het lipje er met geen enkele kracht overheen :no:

Geplaatst

Sjonge jonge jonge jonge zeg......Ik heb de pedalen binnen! :) zien er mooi uit, koppelingspedaal is eenvoudig te monteren, rempedaal is eenvoudig te monteren maar jongens, wat is het gaspedaal een lastige zeg :o Heb er een half uur aan gewerkt en nog zit hij er niet op....Morgen met wat groter gereedschap proberen het pedaal te monteren (vreselijk gedoe)

haha, ben benieuwd naar de foto's en ook hoe je het hebt gedaan. misschien overweeg ik dan ook wel andere pendalen
Geplaatst

Naja, de kleintjes zitten er al op en die staan goed, maar deze krijg ik er dus niet op :P

Morgen met wat tangen, schroefendraaiers aan de slag :P

Geplaatst

Pedalen zitten erin. Van het montageproces heb ik geen foto's gemaakt (sorry) :P

Het gaspedaal was echt lastig en uiteindelijk heb ik met behulp van een bankschroef het metaal iets kunnen verbuigen waardoor hij nu perfect vastklikt! Ik ben er blij mee, maar ben er al wel vanaf gegleden en schrok me een hoedje (had de auto afgespoten en had natte schoenen)

Geplaatst

Ik heb m'n instaplijsten besteld bij www.bobtuning.nl . Voor €60,75 + €10,50 verzendkosten worden RVS instaplijsten geleverd waar je zelf de tekst op de instaplijst kunt bepalen, kunt kiezen uit 7 lettertypen, kunt kiezen uit hooglans of geborsteld. Als ik zijn site hier op het forum vermeld (dus bij deze) krijg je als lid van www.kiaclub.nl 10% korting. Bij je bestelling moet je dat dan wel even aangeven in het veld "Special Instructions". Bij bestellingen vanaf 3 setjes naar één adres worden er geen verzendkosten gerekend.

Op bobtuning.nl staan de instaplijsten voor de Rio 2011 nog niet vermeld (alleen oude modellen Rio) maar ze zijn wel leverbaar.

Geplaatst

Ik heb m'n instaplijsten besteld bij www.bobtuning.nl . Voor €60,75 + €10,50 verzendkosten worden RVS instaplijsten geleverd waar je zelf de tekst op de instaplijst kunt bepalen, kunt kiezen uit 7 lettertypen, kunt kiezen uit hooglans of geborsteld. Als ik zijn site hier op het forum vermeld (dus bij deze) krijg je als lid van www.kiaclub.nl 10% korting. Bij je bestelling moet je dat dan wel even aangeven in het veld "Special Instructions". Bij bestellingen vanaf 3 setjes naar één adres worden er geen verzendkosten gerekend.

Op bobtuning.nl staan de instaplijsten voor de Rio 2011 nog niet vermeld (alleen oude modellen Rio) maar ze zijn wel leverbaar.

Links Rechts ........... ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...