Mel_Rio Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 Ik ben zo iemand die alle stickers er op heeft laten zitten; die van de 7 jaar garantie ben ik zelfs wel een beetje trots op; dat heeft ons merk toch maar mooi voor elkaar! Ik ben het hier mee eens. Ik heb alles (7 jaar sticker-ecodynamics) nog zitten. Ik ga ze ook niet verwijderen. Zo laat ik aan iedereen zien dat ik een slimme koper ben en dat ik mijn geld investeer in iets wat milieuvriendelijk is. De andere mensen denken dat de sticker en eco-logo hun Rio lelijk maken maar ik denk dus van niet. Quote
J-J Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 @xtra Ik vind ze er best wel strak uitzien, maar dat mag wel voor dat geld. Quote
Sicco83 Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 Mooie instaplijsten! misschien toch ook maar aanschaffen. Bij de dealer koop je een 4 delige set. Dat is ook voor de achterdeuren denk ik? Hebben die van eBay dat ook? Quote
xtra40 Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 @xtra Ik vind ze er best wel strak uitzien, maar dat mag wel voor dat geld. Maar altijd nog een stuk goedkoper dan de orgineelen daarom wilde ik het jullie niet onthouden Heb zelf anderen die zijn nog iets goedkoper maar daar staat dan weer geen rio op Quote
xtra40 Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 Mooie instaplijsten! misschien toch ook maar aanschaffen. Bij de dealer koop je een 4 delige set. Dat is ook voor de achterdeuren denk ik? Hebben die van eBay dat ook? Ja hoor klik maar op het linkje kan je ze ff goed bekijken maar ook op de achterste staat rio dus ziet er gelikt uit Quote
Sicco83 Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 Die van ebay zijn gegraveerd en die van de dealer gestansd zo te zien... Wat zou mooier zijn? is persoonlijk natuurlijk maar zo moeilijk in te schatten vanaf een foto... Quote
xtra40 Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 Bedankt xtra40.....heb ze besteld Wel ff een mooie foto maken en plaatsen he als je ze binnen hebt en gemonteerd Ben erg benieuwd Quote
Jolinar Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 Wel ff een mooie foto maken en plaatsen he als je ze binnen hebt en gemonteerd Ben erg benieuwd Natuurlijk......en hopelijk te zien op de meeting. Quote
Fedde1980 Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 We kunnen op de rio meeting ff vergelijken. Ik zit tussen deze en die van de dealer te twijfelen. Quote
Sicco83 Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 ik denk dat ik die van de dealer mooier vind... maar ja, wel stukken duurder natuurlijk... Quote
xtra40 Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 Natuurlijk......en hopelijk te zien op de meeting. Tuurlijk komt uit dordmund duitsland dus die heb je van de week nog binnen En op een mooie blauwe staat alles goed ben benieuwd maar zie je op de meeting Je kunt me herkennen aan een blauwe rio electric blue om presies te zijn 1 Quote
Remko .me Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 Van de dealer als je zelf monteert zijn ze 112 euro. Quote
Sicco83 Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 joh? dat is al een stuk beter. ik zie alleen de prijs van €165 staan... en monteren is toch gewoon een kwestie van plakken? Quote
Fedde1980 Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 Van de dealer als je zelf monteert zijn ze 112 euro. Je hebt nu een actie lopen van 11% extra kortinghttp://media.kia.nl/mijnkia/ek/Vouchers_MijnKia.pdf Quote
Sicco83 Geplaatst 24 April, 2012 Geplaatst 24 April, 2012 Is dit een algemene korting Fedde? Dus ook voor de Rio? Aangezien het boekje alleen plaatjes van de Venga toont en ook specifieke Venga instaplijsten laat zien (met andere prijzen dan die van de Rio...) Quote
Fedde1980 Geplaatst 25 April, 2012 Geplaatst 25 April, 2012 Is dit een algemene korting Fedde? Dus ook voor de Rio? Aangezien het boekje alleen plaatjes van de Venga toont en ook specifieke Venga instaplijsten laat zien (met andere prijzen dan die van de Rio...) Dat lijkt me wel.Ik kreeg de vouchers in mijn kia lijkt me sterk dat ik dan venga vouchers krijg terwijl ik een rio heb.Denk dat het gewoon voorbeelden zijn.Denk dat ik het volgende week ff ga vragen bij de dealer. Quote
blackviper Geplaatst 25 April, 2012 Geplaatst 25 April, 2012 Ja algemene actie. Ik heb zo de achterkleplijst besteld. Quote
Sicco83 Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Was er nou eigenlijk nog iemand hier op het forum die die 'V' koplamp / knipperverlichting had besteld? Dat vind ik nog wel de coolste modificatie voor de RIO, maar volgens mij heeft nog niemand het gedaan... Het was ook nog maar de vraag of het wel legaal is volgens mij... Quote
blackviper Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Was er nou eigenlijk nog iemand hier op het forum die die 'V' koplamp / knipperverlichting had besteld? Dat vind ik nog wel de coolste modificatie voor de RIO, maar volgens mij heeft nog niemand het gedaan... Het was ook nog maar de vraag of het wel legaal is volgens mij... Het is legaal. Heb het nagevraagd 1 iemand is er mee bezig alleen is het nogal lastig je koplamp open te krijgen. Als hij succesvol is ga ik het ook doen. Quote
Sicco83 Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Ok cool, wie is er mee bezig dan? Ik wil dit ook wel heel graag doen namelijk. Ziet er zo vet uit! Ben alleen de link kwijt waar het ook al weer te bestellen was... Quote
xtra40 Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Ok cool, wie is er mee bezig dan? Ik wil dit ook wel heel graag doen namelijk. Ziet er zo vet uit! Ben alleen de link kwijt waar het ook al weer te bestellen was... kijk dan nogmaar een keertje hier http://www.exledshop.com/exled-custom-leds/kia/pride-rio-2011.html Quote
blackviper Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 kijk dan nogmaar een keertje hier http://www.exledshop.com/exled-custom-leds/kia/pride-rio-2011.html Dat is niet die er bedoeld wordt. Gaat om deze: http://hi-motors.com/bbs/view.php?id=kia&page=2&sn1=&divpage=1&category=19&sn=off&ss=on&sc=on&select_arrange=headnum&desc=asc&no=902 Die is momenteel besteld en wordt geprobeerd. Quote
Sicco83 Geplaatst 26 April, 2012 Geplaatst 26 April, 2012 Dat is toch dezelfde?? En wie is het nu aan het proberen? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.