Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

jij snapt me wel :P het is ook wel cool, maar toch het is geen Mercedes Sprinter

@xtra40: ik bedoelde, is camera niet een beetje teveel van het goede? vind parkeersensoren wel erg handig, maar "vroeger" lukte het ook zonder. ik parkeer 50% van de gevallen toch wel achteruit in, 40% parallel maar op een hoekhuis dus eigenlijk gewoon aanrijdend en 10% parallel...

Verder vind ik het wel super mooi ingebouwd, je bent een handig menneke!!!

Mijn schoonvader heeft ook een camera voor het parkeren maar die rijdt dan ook een touringcamper: www.mihoentjuh.nl

ten eerste is het mijn werk om dit zoort dingen te kunnen ik word er elke dag weer voorbetaald

een mercedes sprinter heeft veel grotere spiegels dus ook beter in te parkeeren en heeft de camera op het dak

die van mij in de bumper (ik werk bij de ster dus dat weet ik dan weer)

verder heb ik het ingebouwd omdat ik het leuk vind om in te bouwen het kost niks en staat gewoon leuk (niet meer niet minder )en ik ben gek op dit soort gatgets

verder heeft je schoonvader een mooie touring camper (volvo B10M of ook wel een Bus 10liter Middenmotor )onverslijtbaar die dingen heb hier voor 15 jaar bij de volvo

gewerkt wist je dat volvo IK ROL betekent in het oude grieks daar is de naam van afgeleid

e

Geplaatst

verder heeft je schoonvader een mooie touring camper (volvo B10M of ook wel een Bus 10liter Middenmotor )onverslijtbaar die dingen heb hier voor 15 jaar bij de volvo

ik zal het doorgeven, als hij ergens nog vragen over heeft :P weet ik je te vinden :D

Je kan zeker wel zien dat je een vakman bent, en lekker hobbiet, vooral zo doorgaan :)

Geplaatst

Chromen Raamlijsten en sierstrip achterklep + folie laten monterenimage_url-6556-1339750879.jpgimage_url-6556-1339750831.jpg

Raamlijsten zijn op de foto helaas niet zo duidelijk, zal nog betere foto maken en dan zal ik de auto ook eerst even wassen :)

Ps: raamlijsten en sierstrip achterklep zijn in prijs verhoogd :(

Geplaatst

@Xtra40 ik meld me dan graag aan voor een achteruit rij camera inbouwdag :)

Had vandaag nog ff moeite met inparkeren...was een lage auto die achter mij stond en door de hoogte van de achter ruit keek ik over zijn neus heen. ik had totaal geen idee waar zijn neus was. uiteraard ben ik er gekomen en stond ik prima maar een camera of sensoren zou in dit geval best handig zijn. Heb het al vaker gezegd dat ik het lastig parkeren vindt met de Rio. Je moet echt van te voren goed kijken waar alles en iedereen staat want je kijkt over de neus van de ander heen en voren zie je je eigen neus niet,

Geplaatst

ik denk dat het hier nog heel druk met inbouw dagen gaat worden :wink: ;-)

wel erg gezellig als ik weer eens een weekeindje tijd heb zal ik weer eens wat gaan plannen

Geplaatst

@sanook

Wat voor "folie" heb je laten monteren?

Dat is het officiele achterbumper beschermfolie van de Kia website, als je goe dkijkt zie je het op de foto direct onder de chromen sierlijst:

Achterbumper%20folie%20640%20x320.jpg

Ik zie dat ze nu ook een achterbumper beschermlijst hebben, kost wel wat maar beschermt wel goed denk ik:

Achterbumperbeschermer%20640x320.jpg

Geplaatst

@SANOOK

ziet er goed uit

begint al lekker bling bling te worden

Maar hier hou ik het bij, meer past niet bij mijn leeftijd :-)

Geplaatst

@sanook..

nu je het zegt nu zie je het op de foto.. en ik vind het ook meteen storen. is dat er niet transparant??

Jazeker is dat er in transparant maar ik vond zwart juist mooier omdat het wat meer contrast geeft. Tja, smaken verschillen blijkbaar :wink:

Geplaatst

Maar hier hou ik het bij, meer past niet bij mijn leeftijd :-)

dat dacht ik ook maar ik vind het stiekem toch allemaal erg mooi

maar heb wel al veel meer gedaan dan ik eigenlijk wilde gaan doen

ach en ik ben zo oud als ik me voel dat is de ene dag een ouwe l....l en de andere dag een jonge hond :wink:

Geplaatst

mooi spul!!!

is wel erg fel denk ik... misschien hebben ze ook nog een minder felle led?

Moet ik alweer mijn vriendin lief aan gaan kijken met puppy oogjes.... :P

Geplaatst

Blijft je auto er schoner bij met die spatlappen?

Ik heb ze er ook opzitten en de deuren blijven absoluut langer schoon

Geplaatst

Ik zou toch maar eens een tactiek gaan zoeken de elke keer werkt

Anders blijf je leuken dingen verzinnen om je zin te krijgen hahahahahaha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...