xtra40 Geplaatst 14 Juni, 2012 Geplaatst 14 Juni, 2012 jij snapt me wel het is ook wel cool, maar toch het is geen Mercedes Sprinter @xtra40: ik bedoelde, is camera niet een beetje teveel van het goede? vind parkeersensoren wel erg handig, maar "vroeger" lukte het ook zonder. ik parkeer 50% van de gevallen toch wel achteruit in, 40% parallel maar op een hoekhuis dus eigenlijk gewoon aanrijdend en 10% parallel... Verder vind ik het wel super mooi ingebouwd, je bent een handig menneke!!! Mijn schoonvader heeft ook een camera voor het parkeren maar die rijdt dan ook een touringcamper: www.mihoentjuh.nl ten eerste is het mijn werk om dit zoort dingen te kunnen ik word er elke dag weer voorbetaald een mercedes sprinter heeft veel grotere spiegels dus ook beter in te parkeeren en heeft de camera op het dak die van mij in de bumper (ik werk bij de ster dus dat weet ik dan weer) verder heb ik het ingebouwd omdat ik het leuk vind om in te bouwen het kost niks en staat gewoon leuk (niet meer niet minder )en ik ben gek op dit soort gatgets verder heeft je schoonvader een mooie touring camper (volvo B10M of ook wel een Bus 10liter Middenmotor )onverslijtbaar die dingen heb hier voor 15 jaar bij de volvo gewerkt wist je dat volvo IK ROL betekent in het oude grieks daar is de naam van afgeleid e Quote
MiNi0101 Geplaatst 14 Juni, 2012 Geplaatst 14 Juni, 2012 verder heeft je schoonvader een mooie touring camper (volvo B10M of ook wel een Bus 10liter Middenmotor )onverslijtbaar die dingen heb hier voor 15 jaar bij de volvoik zal het doorgeven, als hij ergens nog vragen over heeft weet ik je te vinden Je kan zeker wel zien dat je een vakman bent, en lekker hobbiet, vooral zo doorgaan Quote
xtra40 Geplaatst 14 Juni, 2012 Geplaatst 14 Juni, 2012 vragen zijn altijd welkom :-) en hobbien doe ik inderdaad graag thanks Quote
sanook Geplaatst 15 Juni, 2012 Geplaatst 15 Juni, 2012 Chromen Raamlijsten en sierstrip achterklep + folie laten monteren Raamlijsten zijn op de foto helaas niet zo duidelijk, zal nog betere foto maken en dan zal ik de auto ook eerst even wassen Ps: raamlijsten en sierstrip achterklep zijn in prijs verhoogd Quote
xtra40 Geplaatst 15 Juni, 2012 Geplaatst 15 Juni, 2012 @SANOOK ziet er goed uit begint al lekker bling bling te worden Quote
blackviper Geplaatst 15 Juni, 2012 Geplaatst 15 Juni, 2012 @sanook Wat voor "folie" heb je laten monteren? Quote
Presiozo Geplaatst 15 Juni, 2012 Geplaatst 15 Juni, 2012 @Xtra40 ik meld me dan graag aan voor een achteruit rij camera inbouwdag Had vandaag nog ff moeite met inparkeren...was een lage auto die achter mij stond en door de hoogte van de achter ruit keek ik over zijn neus heen. ik had totaal geen idee waar zijn neus was. uiteraard ben ik er gekomen en stond ik prima maar een camera of sensoren zou in dit geval best handig zijn. Heb het al vaker gezegd dat ik het lastig parkeren vindt met de Rio. Je moet echt van te voren goed kijken waar alles en iedereen staat want je kijkt over de neus van de ander heen en voren zie je je eigen neus niet, Quote
xtra40 Geplaatst 15 Juni, 2012 Geplaatst 15 Juni, 2012 ik denk dat het hier nog heel druk met inbouw dagen gaat worden ;-) wel erg gezellig als ik weer eens een weekeindje tijd heb zal ik weer eens wat gaan plannen Quote
sanook Geplaatst 15 Juni, 2012 Geplaatst 15 Juni, 2012 @sanook Wat voor "folie" heb je laten monteren? Dat is het officiele achterbumper beschermfolie van de Kia website, als je goe dkijkt zie je het op de foto direct onder de chromen sierlijst: Ik zie dat ze nu ook een achterbumper beschermlijst hebben, kost wel wat maar beschermt wel goed denk ik: Quote
sanook Geplaatst 15 Juni, 2012 Geplaatst 15 Juni, 2012 @SANOOK ziet er goed uit begint al lekker bling bling te worden Maar hier hou ik het bij, meer past niet bij mijn leeftijd Quote
blackviper Geplaatst 15 Juni, 2012 Geplaatst 15 Juni, 2012 @sanook.. nu je het zegt nu zie je het op de foto.. en ik vind het ook meteen storen. is dat er niet transparant?? Quote
sanook Geplaatst 15 Juni, 2012 Geplaatst 15 Juni, 2012 @sanook.. nu je het zegt nu zie je het op de foto.. en ik vind het ook meteen storen. is dat er niet transparant?? Jazeker is dat er in transparant maar ik vond zwart juist mooier omdat het wat meer contrast geeft. Tja, smaken verschillen blijkbaar Quote
xtra40 Geplaatst 16 Juni, 2012 Geplaatst 16 Juni, 2012 Maar hier hou ik het bij, meer past niet bij mijn leeftijd dat dacht ik ook maar ik vind het stiekem toch allemaal erg mooi maar heb wel al veel meer gedaan dan ik eigenlijk wilde gaan doen ach en ik ben zo oud als ik me voel dat is de ene dag een ouwe l....l en de andere dag een jonge hond Quote
xtra40 Geplaatst 16 Juni, 2012 Geplaatst 16 Juni, 2012 en ja wel hoor vandaag weer iets aan mijn wagen gepimt vandaag mijn spatlapjes er opgezet Quote
Remko .me Geplaatst 16 Juni, 2012 Geplaatst 16 Juni, 2012 zijn dat de originele xtra? Zien er goed uit. Quote
xtra40 Geplaatst 16 Juni, 2012 Geplaatst 16 Juni, 2012 ja klopt het zijn ook de enigste die normaal passen Quote
MiNi0101 Geplaatst 16 Juni, 2012 Geplaatst 16 Juni, 2012 Blijft je auto er schoner bij met die spatlappen? Quote
xtra40 Geplaatst 16 Juni, 2012 Geplaatst 16 Juni, 2012 ik hoop het wel maar dat weet ik nog niet ze zitten er net een uurtje of 4 onder en heb al wel 8 kilometer gereden Quote
Specialmade Geplaatst 16 Juni, 2012 Geplaatst 16 Juni, 2012 Mijn auto (SP3) blijft schoner sinds ik er de spatlappen op heb. Grtz. Specialmade Quote
Remko .me Geplaatst 16 Juni, 2012 Geplaatst 16 Juni, 2012 Iemand deze al geprobeerd? http://www.ebay.com/itm/All-new-2012-KIA-Rio-5-SuperBright-Premium-LED-Interior-Map-Dome-Lights-Module-/280782853513?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item415ff65589 Quote
MiNi0101 Geplaatst 16 Juni, 2012 Geplaatst 16 Juni, 2012 mooi spul!!! is wel erg fel denk ik... misschien hebben ze ook nog een minder felle led? Moet ik alweer mijn vriendin lief aan gaan kijken met puppy oogjes.... Quote
Jim Brouns Geplaatst 16 Juni, 2012 Geplaatst 16 Juni, 2012 Blijft je auto er schoner bij met die spatlappen? Ik heb ze er ook opzitten en de deuren blijven absoluut langer schoon Quote
xtra40 Geplaatst 16 Juni, 2012 Geplaatst 16 Juni, 2012 Ik zou toch maar eens een tactiek gaan zoeken de elke keer werkt Anders blijf je leuken dingen verzinnen om je zin te krijgen hahahahahaha Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.