theomonika Geplaatst 8 Juli, 2012 Geplaatst 8 Juli, 2012 Theo je bent goed op dreef hoor. Ziet er keurig uit man Ik hoop dat ik je niet als te veel heb aangestoken met het pimp virus Hahahahahha nou ik heb nog een rolletje liggen van 3,5 meter dus je weet het nooit whahaha Quote
theomonika Geplaatst 8 Juli, 2012 Geplaatst 8 Juli, 2012 Dat doen we ook hahahha morgen komt dit binnen KUDA console Navigatieconsole Kia Rio 2011- mobilia leather black http://www.pitstar.nl/epages/Pitstar.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/Pitstar/Products/KU243395 Quote
Mel_Rio Geplaatst 8 Juli, 2012 Geplaatst 8 Juli, 2012 Misschien iets voor onze Pimpmaster, Remco (xtra40), Inside LED Door Catch Plate http://www.ebay.com/...#ht_8335wt_1037 Quote
blackviper Geplaatst 8 Juli, 2012 Geplaatst 8 Juli, 2012 Had het gezien Alleen jammer dat je dus nooit meer je schroef kan verwijderen waarmee je paneel aan je deur zit zit er achter.. Moet je het iedere keer los gaan maken. Plus dat er pride staat ipv Kia of Rio.. Quote
xtra40 Geplaatst 8 Juli, 2012 Geplaatst 8 Juli, 2012 @mel-rio als je mij bedoeld dan vergis je je toch even enorm zeg ik heet geen remco hahahahahaaha verder vind ik het wel een heel erg leuk idee Quote
xtra40 Geplaatst 8 Juli, 2012 Geplaatst 8 Juli, 2012 @theomonica als je het goed doet ziet het er zo uit maar pas even op je moet de kachel bedienings paneel weg halen en je radio afdek plaat maar de kachel bediening zit echt heel erg vast er zitten aan de onderkant van het paneel 2 inkepingen waar je met een tool in kan om hem los te trekken maar het lijkt als of het vast zit en niet los kan Quote
theomonika Geplaatst 8 Juli, 2012 Geplaatst 8 Juli, 2012 @theomonica als je het goed doet ziet het er zo uit maar pas even op je moet de kachel bedienings paneel weg halen en je radio afdek plaat maar de kachel bediening zit echt heel erg vast er zitten aan de onderkant van het paneel 2 inkepingen waar je met een tool in kan om hem los te trekken maar het lijkt als of het vast zit en niet los kan pfffff ik heb het al door whahahaha maak wel een afspraak met je want die tool heb ik zo en zo niet Quote
xtra40 Geplaatst 8 Juli, 2012 Geplaatst 8 Juli, 2012 komt goed ik zie je binnen kort als het goed is kunnen we teminsten de dag vullen hahahahaha Quote
theomonika Geplaatst 8 Juli, 2012 Geplaatst 8 Juli, 2012 komt goed ik zie je binnen kort als het goed is kunnen we teminsten de dag vullen hahahahaha ja dat komt hellemaal goed Quote
Mel_Rio Geplaatst 8 Juli, 2012 Geplaatst 8 Juli, 2012 @mel-rio als je mij bedoeld dan vergis je je toch even enorm zeg ik heet geen remco hahahahahaaha verder vind ik het wel een heel erg leuk idee Ja, ik bedoel jou, Eelco, the one and only! Ik heb in mijn hoofd Eelco, maar op een van de andere manier, heb ik Remco geschreven. Raar is dat Maar ik zie dat jij en Theo verder doorgingen dan alleen de xenon wat betreft het pimpen van jullie Rio. Goed bezig mannen! Vooral door blijven gaan. Quote
xtra40 Geplaatst 8 Juli, 2012 Geplaatst 8 Juli, 2012 Ik vond het eigenlijk wel grappig vandaar En je weet je bent altijd welkom als er nog iets moet gedaan worden En als ik jou lijstje bekijk van wat jij al allemaal hebt gepimp dan kan Ik Alden maar zeggen ook jij bent lekker op dreef 1 Quote
theomonika Geplaatst 10 Juli, 2012 Geplaatst 10 Juli, 2012 ja hoor heb weer wat gevonden voor me auto RVS Sport uitlaat op maat Alle Kia modellen GTI Look RVS Dubbele uitlaat ( duplex ) komt er dinsdag 17-07-2012 op even een foto van een kia ceed maar zo ongeveer wordt het Quote
kris88 Geplaatst 10 Juli, 2012 Geplaatst 10 Juli, 2012 Jij gaat zeker de straatstenen uit de grond trekken met die pijpen Quote
xtra40 Geplaatst 10 Juli, 2012 Geplaatst 10 Juli, 2012 Theo als je zo door gaat dan ga je de titel pimpmaster van mij over nemen man :-) ben erg benieuwd Quote
theomonika Geplaatst 10 Juli, 2012 Geplaatst 10 Juli, 2012 Whahhahah ja we gaan voor plek 1maar ik laat voor jou ook nog wel wat over om aan me auto te pimpen Quote
theomonika Geplaatst 10 Juli, 2012 Geplaatst 10 Juli, 2012 Jij gaat zeker de straatstenen uit de grond trekken met die pijpen Zou het zo erg worden hahahah dan mag ik de gemeente wel bellen dat ze de klinkers wel moeten vervangen voor asfalt in mijn straat Quote
blackviper Geplaatst 10 Juli, 2012 Geplaatst 10 Juli, 2012 ja hoor heb weer wat gevonden voor me auto RVS Sport uitlaat op maat Alle Kia modellen GTI Look RVS Dubbele uitlaat ( duplex ) komt er dinsdag 17-07-2012 op even een foto van een kia ceed maar zo ongeveer wordt het f#ck je bent mij voor Ik heb donderdag een afspraak voor op maat maken RVS einddemper waar komt deze vandaan? Quote
theomonika Geplaatst 11 Juli, 2012 Geplaatst 11 Juli, 2012 f#ck je bent mij voor Ik heb donderdag een afspraak voor op maat maken RVS einddemper waar komt deze vandaan? Little Exhaust Virulyweg 30 7602 RG Almelo Tel :0546-433752 Mob:06-34590124 Quote
blackviper Geplaatst 11 Juli, 2012 Geplaatst 11 Juli, 2012 Dat is wel ver weg Ziet er tof uit. Ik weet nog niet wat het gaat worden bij mij. Ga ws voor enkele pijp. Maar donderdag weet ik meer Quote
theomonika Geplaatst 11 Juli, 2012 Geplaatst 11 Juli, 2012 Dat is wel ver weg Ziet er tof uit. Ik weet nog niet wat het gaat worden bij mij. Ga ws voor enkele pijp. Maar donderdag weet ik meer ben erg benieuwd naar de foto's Quote
blackviper Geplaatst 11 Juli, 2012 Geplaatst 11 Juli, 2012 Donderdag alleen ff kijken wat er mogelijk is. Maak wel meteen een afspraak als het tof wordt uiteraard. Foto's zullen zeker volgen. Ik heb nog een aardige mod achterstand die weggewerkt moet worden haha Quote
theomonika Geplaatst 11 Juli, 2012 Geplaatst 11 Juli, 2012 Donderdag alleen ff kijken wat er mogelijk is. Maak wel meteen een afspraak als het tof wordt uiteraard. Foto's zullen zeker volgen. Ik heb nog een aardige mod achterstand die weggewerkt moet worden haha O ik begreep uit je eerste bericht dat je het er donderdag al onder kreeg omdat je f#ck je bent mij voor typte maar dus je gaat eerst kijken Quote
Derrek Geplaatst 11 Juli, 2012 Geplaatst 11 Juli, 2012 RVS Dubbele uitlaat ( duplex ) komt er dinsdag 17-07-2012 op Ben benieuwd. Heb al eens een C1 gehad met dubbele uitlaat. Quote
blackviper Geplaatst 11 Juli, 2012 Geplaatst 11 Juli, 2012 @theomonika Nee ik bedoelde ermee dat ik ws dus niet de eerst zal zijn Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.