xtra40 Geplaatst 5 September, 2012 Geplaatst 5 September, 2012 ziet er goed uit mag ik wel zeggen Quote
Sluuz Geplaatst 5 September, 2012 Geplaatst 5 September, 2012 Vragen specifiek aan xtra40 en theomonika: Vandaag de nieuwe radio/gps/dvd unit ontvangen en naar aanleiding van jullie mening dat hij makkelijk te installeren was, begonnen met de installatie. Dit viel nog vies tegen! Allereerst de standaardradio eruit. Dit ging vrij makkelijk. Mes tussen de panelen en het schiet los. Twee kabels losmaken (knipperlichten en airbag/gordelding) en naar boven wegtrekken om ventilatieroosters mee te nemen. Vervolgens deze roosters, opbergvakje/fotolijst, knipperlichtknop en airbag/gordellampjes losschroeven en overzetten op de nieuwe radio. Hier begon de ellende: - er is geen plaats meer voor de airbaglampjes, wat hebben jullie hiermee gedaan? - het opbergvakje past niet op het nieuwe paneel. De radio zit teveel in de weg. Hoe hebben jullie dit gedaan? - er zijn veel te veel kabels! Zo goed en zo kwaad alles aangesloten en leek op zich te werken. - terugzetten van de radio. Wat een drama. Dit is mij niet gelukt. Wat is de juiste volgorde voor het terugzetten? Als ik eerst die ijzeren geleiders erin schroef, krijg ik met geen mogelijkheid de radio en het paneel hiertussen. De ruitenwisserpook zit in de weg. Als ik die geleiders niet vastzet lukt het met wrikken om alles op zn plaats te krijgen maar de onderkant van de gehele unit wil niet ver genoeg het dashboard in waardoor hij niet vastklikt. Wat nu? Hoe hebben jullie dit gedaan? Verder: waar zit jullie gps antenne? Waar loopt jullie iphonekabel naar buiten? Quote
xtra40 Geplaatst 5 September, 2012 Geplaatst 5 September, 2012 Hmmm sluuz mischien had je toch beter kunne langs komen ??? De gps antene heb ik achter de kilometer teller geplaatst op een kachel pijp geplakt Het airbag lampje heb ik aangesloten en dan met een twrap op gehangen achter de radio die zie je dus niet meer ik ga deze later in het munte bakje plaatsen die ga ik maken in plaats van ons raare foto lijstje En dan die twee gelijde platen die je er bij krijgt die moet je net monteren anders krijg je de radio bijna niet op zijn plek En zit de bedrading ook erg snel in de verdruking Iphone kabel kan je in je dachbord kastje naar buiten laten komen maar ik heb deze in de midden console naar buiten laten Komen door er aan de onderkant van de console waar de aux en usb kabel zit een sleuf te maken deze zie je niet mocht je de kabel Later weg halen Mocht je er geen vertrouwen in hebben mag je ook savonds wel langs rijden dan help ik je met verder inbouwen en aansluiten 2 Quote
Sluuz Geplaatst 6 September, 2012 Geplaatst 6 September, 2012 Misschien toch handiger om de pro's even te laten kijken Alleen, als je die beugels niet gebruikt, zit die radio dan niet heel los? Hij zit dan natuurlijk vast met die pinnetjes in het dashboard, maar de radio zelf hangt dan los aan het paneel. Ben nou niet weggeblazen door de kwaliteit van dat paneel qua sterkte . Ok airbag lampje dus wegmoffelen. iPhone kabel in het dashboard kastje is niet echt handig. Misschien gewoon via de voorkant naar buiten laten komen... Blijft het punt staan van het "bakje" (wat bij het superpack een fotolijst is). Deze past met geen mogelijkheid op het paneel. De radio zit in de weg. Moesten jullie hier wat vanaf knippen/snijden/breken? Quote
coolman_kk Geplaatst 6 September, 2012 Geplaatst 6 September, 2012 http://www.ebay.com/itm/140815724789?_trksid=p3984.m1497.l2649&item=140815724789&cmd=ViewItem&sspagename=STRK:MEWNX:IT&vxp=mtr Quote
kris88 Geplaatst 6 September, 2012 Geplaatst 6 September, 2012 Ziet er gaaf uit die rode molding strip. Gauw eentje besteld. Quote
xtra40 Geplaatst 6 September, 2012 Geplaatst 6 September, 2012 bakje hoefde we niet af te vijlen gewoon ff door drukken en anders toch even vijlen wel moesten we de start knop afvijlen dis paste echt niet de radio rust nog op een ijzer beugeltje waar de oude radio op ruste dus daar gebeurt helemaal niks meer mee als die op zen plek zit geklikt nieuwe paneel is net zo goed/slecht als het orginele paneel ???? ik heb dus het orginele usb aux houder weg gehaald zit vast met 2 schroeven van af de onderkant en daar een rondje uit gevijld en daar dus de ipod kabel door gelegd en anders zie ik je wel verschijnen ;-) Quote
theomonika Geplaatst 7 September, 2012 Geplaatst 7 September, 2012 ik heb navraag gedaan wat het kosten als ik dit Bodykit naar nerderland laat komen http://de.csr-shop.info/public/catalog_xmlxslproducts.aspx?art=viewproduct&suid=315&zid=c969aa58-abd3-40ab-b1c1-233b14be3be3&productid=41743942 Geachte klant, Hartelijk dank voor uw interesse in onze producten. De verzendkosten naar Nederland voor dit product € 40, - + + + Als u nog vragen of onderzoeken, neem dan contact met ons op! + + + dat valt mij 100% mee dus ik ga maandag ook even kijken wat het kost om dit in de kleur van de auto telaten spuiten Quote
blackviper Geplaatst 7 September, 2012 Geplaatst 7 September, 2012 Ze antwoorden ook gewoon in het neNederlands. Mooi hoor haha Of is t jou vertaling? Maar ze leveren ze toch ook in de kleur die je wilt? Las ik op ebay (zelfde toko neem ik aan) Quote
theomonika Geplaatst 7 September, 2012 Geplaatst 7 September, 2012 (aangepast) Ze antwoorden ook gewoon in het neNederlands. Mooi hoor haha Of is t jou vertaling? Maar ze leveren ze toch ook in de kleur die je wilt? Las ik op ebay (zelfde toko neem ik aan) nee dat heb dit programa gedaan http://translate.google.nl Maar ze leveren ze toch ook in de kleur ?? is dat zo dat kan ik niet vinden op de site waar heb jij dat zien staan ? op ebay 7 September, 2012 aangepast door theomonika Quote
Sluuz Geplaatst 7 September, 2012 Geplaatst 7 September, 2012 bakje hoefde we niet af te vijlen gewoon ff door drukken en anders toch even vijlen wel moesten we de start knop afvijlen dis paste echt niet de radio rust nog op een ijzer beugeltje waar de oude radio op ruste dus daar gebeurt helemaal niks meer mee als die op zen plek zit geklikt nieuwe paneel is net zo goed/slecht als het orginele paneel ???? ik heb dus het orginele usb aux houder weg gehaald zit vast met 2 schroeven van af de onderkant en daar een rondje uit gevijld en daar dus de ipod kabel door gelegd en anders zie ik je wel verschijnen ;-) Ok, dan doe ik het zonder de beugels. Het is wel het mooist inderdaad om de kabel via dat aux paneeltje te laten lopen, maar je zegt dat aan de onderkant daarvan twee schroeven zitten? Dus dat paneeltje verwijder je door met een klein schroevedraaiertje via het "bakje" eronder dat paneeltje los te draaien? Vijlen moet dan we lukken. Quote
theomonika Geplaatst 7 September, 2012 Geplaatst 7 September, 2012 nee dat heb dit programa gedaan http://translate.google.nl Maar ze leveren ze toch ook in de kleur ?? is dat zo dat kan ik niet vinden op de site waar heb jij dat zien staan ? op ebay wat ik er over kan vinden is dit Uitstekende oppervlakte structuur maakt het mogelijk eenvoudig en goedkoop schilderen (Het produkt is niet geschilderd) Quote
RioTom Geplaatst 7 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 September, 2012 Vind het echt een sjonniebak met die kit...sommige dingen zijn evht gewoon foeilelijk zeg. Quote
theomonika Geplaatst 7 September, 2012 Geplaatst 7 September, 2012 ja we houden ook niet allemaal van de zelfde vrouw ook Quote
kris88 Geplaatst 7 September, 2012 Geplaatst 7 September, 2012 Die voor bumper is wel gaaf maar, de rest vindt ik niet speciaal. Ben trouwens weer vrijgezel en dat voeldt goed. Kan teminste doen en laten wat ik wil. Quote
RioTom Geplaatst 7 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 September, 2012 ja we houden ook niet allemaal van de zelfde vrouw ook Een vrouw met een auto vergelijken is natuurlijk al een aparte zaak, maar je kunt mij niet wijsmaken dat die specifieke bumpers bijdragen aan een beter uiterlijk. Het is bijna honda crx of golf 3 met bumperkit en nike petje waardig Voorbumper gaat nog wel (beetje afgeleid van de vw polo met die twee uitstekende punten), maar zij- en achterbumper maken het echt een tupperware bakje eerste klas Maargoed, ieder zijn smaak Quote
cees Geplaatst 8 September, 2012 Geplaatst 8 September, 2012 vraag : hoe wordt die Spoilerlippe / Front mit TÜV-Teilegutachten geplaatst op je front bumper gr cees Quote
blackviper Geplaatst 8 September, 2012 Geplaatst 8 September, 2012 Zal wel plakken zijn. Rear spoiler is ook met 3M tape. Quote
Sluuz Geplaatst 8 September, 2012 Geplaatst 8 September, 2012 Bedankt xtra40! Het is gelukt, de radio zit er strak in! Tips voor anderen die dit nog willen gaan doen: - gebruik een smal voorwerp (ik heb een gewoon tafelmes gebruikt) om het radio paneel los te krijgen. - zet de airbag indicator vast met tape of een tiewrap aan de buis die achter de radio loopt. Doe dit aan de rechterkant tegen je dashboard kastje aan. - voor de pluspack mensen: het bakje past niet makkelijk terug. Gebruik een vijl om de bevestigingspunten af te vijlen. - verbind alle kabels en duw het koppelpunt helemaal naar rechts zodat het achter het bakje/fotolijstje zit. Nu is er genoeg ruimte voor de radio. - spelen maar! Wel zijn er een aantal punten waar ik ontevreden over ben. Soms is ineens het geluid weg als je via je iPod/phone luistert. Je moet hem dan opnieuw verbinden. Ook is de id3 tag support slecht. Je ziet maar 10 karakters per liedje en van de artiest zie je er drie ofzo. Ook de radio bediening is zwaar ruk. Ik heb een mail gestuurd naar Hiestar met de vraag of er support is voor de firmware en of deze zelf aan te passen is. Ik heb het idee dat ze die niet zelf in elkaar prutsen. Zoeken op de naam van de firmware leverde helaas niks op. Wordt vervolgd! Quote
xtra40 Geplaatst 8 September, 2012 Geplaatst 8 September, 2012 @sluuz het weg vallene geluid heb ik ook maar alleen als me telefoon via de bluetooth verbinding/aanlogt maar als je dan het volgende nummer selecteert dan speelt deze bij mij gewoon weer verder ik ga binnen kort een foto colage maken hoe de radio veilig te verwijderen en weer te monteren maar als je een superpack hebt dan raad ik af om er iets tussen te duwen anders beschadig je het zachte kunst leer Quote
kris88 Geplaatst 9 September, 2012 Geplaatst 9 September, 2012 Een kleine pimp update vandaag uitgevoerdt. Chrome kentekenplaathouder. Deze zijn bijna in elke autoshop te krijgen en niet duur +- €10 Het geeft wel een mooie uitstraling dan zo'n plastic zwarte houder. Quote
snellejelle1985 Geplaatst 9 September, 2012 Geplaatst 9 September, 2012 past mooi bij de rest van de chromen delen van de auto! mooi! Quote
kris88 Geplaatst 9 September, 2012 Geplaatst 9 September, 2012 Nog ff een waarschuwing vooraf. De zijkanten zijn vlijmscherp en dat voelde mij vinger. Quote
Ceesie15 Geplaatst 10 September, 2012 Geplaatst 10 September, 2012 Dan kan de dader makkelijk terug gevonden worden met DNA of via de bloedsporen als hij gestolen word. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.