BarneyRubble Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Vraagje, ik heb de rio 1.2 superpack en heb daar geen navigatie bij genomen. Nu zie ik hier dus de MAP + 4G SD card 8" CAR DVD Player GPS Navigation for KIA K3 Kia RIO 2012 Heeft iemand ervaring met deze set? Wat is het verschil met de navigatie set je direct bij aanschaf kan bestellen maar dan ruim 1500 euro kost? Hoor het allemaal graag van jullie want heb er evt wel interesse in. Bvd, Groeten Eric Quote
xtra40 Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 ik ben er wel tevreden over ik weet niet waar je woont maar je mag altijd komen testen ook ik heb straks een set te koop Quote
BarneyRubble Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 ik ben er wel tevreden over ik weet niet waar je woont maar je mag altijd komen testen ook ik heb straks een set te koop Ik woon bij Leiden, je houd ook een setje over zeg je, is dat die nu ingebouwd is of weer een andere? Ik heb daar evt zeker wel interesse voor! Maar zijn er veel verschillen? Kan je er alles mee vergeleken met de standaard inbouw navigatie pakket? Quote
Baggio Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 ik ben er wel tevreden over ik weet niet waar je woont maar je mag altijd komen testen ook ik heb straks een set te koop Wat, wat heb je te koop? Quote
BarneyRubble Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Wil je het setje misschien verkopen? Past het in de Rio Superpack oktober 2012. Gr. Eric Laat me maar even weten wat het precies is en of je het setje wil verkopen. Gr. Eric Quote
xtra40 Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 ik heb straks omdat ik een compleet andere set ga aanschaffen heb ik een radio dvd speakers en een active subwoofer alles word verkocht inclusief inbouwen ;-) Quote
sarkesteijn Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Heb je er een foto van? Ik heb interesse xtra40. Quote
BarneyRubble Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 ik heb straks omdat ik een compleet andere set ga aanschaffen heb ik een radio dvd speakers en een active subwoofer alles word verkocht inclusief inbouwen ;-) Het gaat mij dus specifiek om de Navigatieset MAP + 4G SD card 8" CAR DVD Player GPS Navigation for KIA K3 Kia RIO 2012 Heb je een tip als setje te kopen met Bluetooth, mp3, Media, Navigatie enz enz. Dat heeft de MAP + 4G SD card 8" CAR DVD Player GPS Navigation for KIA K3 Kia RIO 2012 allemaal toch ook ? Quote
cees Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 ik heb straks omdat ik een compleet andere set ga aanschaffen heb ik een radio dvd speakers en een active subwoofer alles word verkocht inclusief inbouwen ;-) ben wel benieuwd welke andere set je gaat bestellen heb je daar een foto van (radio) Quote
xtra40 Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 ligt er aan omdat ik het eigenlijk als set wilde aanbieden met 4 speakers pioneer TS-A1713i en active subwoofer van pioneer de TS-WX110A en de radio met dvd navigatie zo als op de foto incl het inbouwen voor €800 Quote
Fedde1980 Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Mischien heb ik het over het hoofd gezien.Maar is er ook zo'n rvs sierstrip voor de ondergrill aan de voorkant?En dan niet 1 die je zelf op maat moet maken Quote
xtra40 Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 moet je even in deze link kijken daar staat het orgineel kost €219 geloof ik http://www.kia.nl/Modellen/Kia-Rio/Accessories-2011/ Quote
Huizebakker Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Foto ? Ben benieuwd! Er stond al een foto ergens in dit topic, ook van een rode Rio. Daar ben ik door geïnspireerd. Maar dan toch ook maar even een foto van de mijne gemaakt: Quote
sarkesteijn Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Er stond al een foto ergens in dit topic, ook van een rode Rio. Daar ben ik door geïnspireerd. Maar dan toch ook maar even een foto van de mijne gemaakt: Lijkt nu in het donker net een "transformer" Quote
coolman_kk Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Is er iemand heeft gekocht deze blinds? Quote
Rio-010 Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 @ huizebakker ziet er mooi uit inderdaad. Was het makkelijk? Quote
Huizebakker Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 @ huizebakker ziet er mooi uit inderdaad. Was het makkelijk? Super eenvoudig! Je klikt de behuizingen uit de bumper en draait de fitting los. Trekt het oude lampje eruit en duwt het nieuwe lampje erin. Vervolgens check je of ze branden, degene die niet branden haal je er uit, draai je een halve slag en stopt ze terug. Als alles brand draai je de fitting terug in de behuizing en klik je de behuizing weer terug in de bumper. Nog geen 5 minuten werk voor iemand voor wie dit absoluut zijn vakgebied niet is! Quote
Rio-010 Geplaatst 4 November, 2012 Geplaatst 4 November, 2012 Ik ga morgen eens kijken of ik het kan vinden. En dan bestel ik gelijk dat setje. Quote
Huizebakker Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 Net de complete Xenon verlichting set besteld die in het begin van dit topic aangegeven staat. - Xenon set - 2 x Error Cancellers - Bulbholders - 2 x 2 Reserve lampen. Totaal 56,53 euro, nu afwachten tot het binnen is. Quote
sarkesteijn Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 Net de complete Xenon verlichting set besteld die in het begin van dit topic aangegeven staat. - Xenon set - 2 x Error Cancellers - Bulbholders - 2 x 2 Reserve lampen. Totaal 56,53 euro, nu afwachten tot het binnen is. Is dat makkelijk zelf in te bouwen of laat je het doen? En waar heb je het besteld? Quote
Sluuz Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 na enige weken met een dubbel din radio/navigatie uit china rond te hebben gereden is mijn vrouw tot de conclusie gekomen dat zij dit apparaat niet wil houden. reden: ze vindt de radio te veel instelingen hebben. het is haar gewoon te ingewikkeld. aangezien zij de enige is die in de auto rijdt heb ik de radio maar weer gedemonteerd. zo zie je maar weer dat teveel luxe ook niet goed kan zijn hahahaha. Mijn vriendin had precies hetzelfde. Dat, en de mindere geluidskwaliteit dan de standaardradio. Quote
Huizebakker Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 Is dat makkelijk zelf in te bouwen of laat je het doen? En waar heb je het besteld? Volgens de Pimpmasters is het eenvoudig, daar vertrouw ik dan maar op. Ga het wel zelf proberen, lukt het niet dan wacht ik op een volgende inbouwdag. Quote
Huizebakker Geplaatst 5 November, 2012 Geplaatst 5 November, 2012 http://www.benl.ebay.be/itm/2-X-35W-HID-Xenon-Car-Head-Light-Lamp-Bulbs-H7-6000K-12V-bulb-/280757623084?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item415e75592c http://www.ebay.nl/itm/180814293138 http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330799517416 http://www.ebay.nl/itm/110724143890?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_5497wt_1159 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.