Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

is wel een aardig verschilletje ja...

maar ach, wat doen we tegenwoordig nog origineel?

met o.a. dubbele uitlaatjes van little, xenon-setjes, chiptunen enz.enz. ... :-)

nog even..en m'n vrouw is ook niet origineel meer :online2long:

Geplaatst

mooi ding hoor, alleen wel een beetje duur. en dan komt de verzendings kosten er nog boven op. Veel plezier ermee! post je wel foto's? ben benieuwd hoe het eruit ziet.

Geplaatst

@Borland

Past dit in een kia rio? Of moet je dan allerlei trucken uit halen?

Dat weet ik nog niet want mijn Rio krijg ik eind november. Volgens mij hebben al die spiegels wel een standaard bevestiging. Mocht dat niet zo zijn dan zit die bevestiging ook bij de spiegel geleverd. Ik kon de spiegel van een Swift 2012 er met een torx afschroeven en deze daar voor in de plaats bevestigen. Paste dus prima.

En verder voor de stroom zei xtra40 dat je die van het leeslampje kan aftappen.

Geplaatst

@Borland

Past dit in een kia rio? Of moet je dan allerlei trucken uit halen?

Misschien deze? Past op een Kia Forte en is inlcusief verzendkosten.

http://www.ebay.com/itm/auto-dimming-interior-rear-view-mirror-fit-Hyundai-KIA-Ssangyong-Buick-MG-/251184881491?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AKia&hash=item3a7bc91f53&vxp=mtr

Geplaatst

Ik heb toen foto's in die Swift gemaakt en naar hem gestuurd om te checken of het zou passen. Hieronder zie je die foto's. Als de aansluiting in de Rio hetzelfde is dan past hij meteen. Anders moet je de Rio bevestiging eraf halen en de bijgeleverde op de voorruit plakken.

imag0073oq.jpg

imag0077l.jpg

imag0078vd.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...