Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zou ook erg graag deze zonnebril houder bestellen.

Bij mijn vorige Peugeot 3008 zat hij ook net boven de deur i.p.v daar een handgreep.

Onder het rijden is de bril dan echt erg makkelijk te pakken en op te bergen.

Bij de eerste keer rijden in mijn Kia Rio miste ik de zonnebril houder direct.

Dus wie hem ook aan mij kan leveren? Ik koop hem direct van je.

Groeten,

Eric

Geplaatst

76733_300127800098823_742070211_n.jpg

dit is het nummer

Volgens de duitse dealer net over de grens bij mij is dit onderdeel een picantonummer in het duitse bestelsysteem.

Nu is dus de vraag of de foto's gemaakt zijn in een rio.

Het is dus in duitsland leverbaar. Overigens heeft de duitse rio ook geen zonnebrilhouder (terwijl sommige handelaren aangeven van wel)

Geplaatst

Ik heb volgende week een week vakantie en zal die houder eens uit de Pica van vrouwlief schroeven en kijken of het in de Rio past.

Wordt vervolgd :wink:

Geplaatst

Ik heb volgende week een week vakantie en zal die houder eens uit de Pica van vrouwlief schroeven en kijken of het in de Rio past.

Wordt vervolgd :wink:

zal waarschijnlijk wel passen maar ben er nu ook achter dat er voor de rio een ander onderdeel nummer heeft maar ben er nog druk mee bezig

roof1.jpg

Geplaatst

nee dan is de houder die ter versteviging tegen de bekleding/dak aanzit anders als het voor een RHD is staat er een kadertje om heen ik dacht dit eerst ook maar als je het plaatje goed bestudeerd dan zie je het opeens

Geplaatst

@xtra dacht ik ook maar volgens de advertentie toch ook passend in de nieuwe rio...

nee hoor pas daar even mee op hun noemen daar de K2 rio

en wat wij hebben dat heet daar de ALL NEW PRIDE

ze maken er een beetje een potje van als je voor die van ons wat wilt moet je ook eens zoeken op K3 RIO PRIDE

Geplaatst

ik heb er wel een gezien met die ringen in zijn koplampen zal als ik het tegen kom wel even plaatsen

is simpel zel te doen als je even je koplamp glas er af haalt :wink: ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...