Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

owwww geen iedee of deze er ook voor de picanto is ik kan wel kijken of dit ook is te leveren moet ik even iemands vin nummer vragen dan zal ik eens zien of deze ook voor de picanto bestaat

Geplaatst

Die in de greep is echt super. Maar zal vast niet in mijn Picanto passen :-(

is mooi zeker weten maar duur :wink:

Geplaatst

Strak hoor Mel...

Ik had een alfa en daar was de hemelverlichting groen, was een optie als extra verlichting..

Vond ik toen super....

Dit is ook mooi..

Geplaatst

@Mark: Dank je wel, buurman!

@Geronimo: Het voelt dan zo alsof ik elke dag in Amsterdam ben :) Hahaha

Geplaatst

Rood licht is heel handig lijkt mij. Je wordt niet zo verblind als met wit licht in het donker. Maar je kan toch alles nog zien. En je ogen hoeven zich niet aan te passen aan de hoeveelheid licht. Wat savonds en snachts best fijn is.

Maar weet niet of ik dat in de auto zou doen. Denk dat me vriendin zich dan toch een beetje ongemakkelijk zou voelen Haha.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

• Like 1
Geplaatst

Ziet er zeer mooi uit voor een zeer mooie prijs ook nog is! 

Geplaatst

Ik heb zelf eens een blauwe Passat gehad en toen ook de binnenverlichting vervangen door blauwe LEDs, ik had me toch een bekijks als ik de auto in ging 's avonds :wink: was ook wel erg mooi. Praktisch was anders, want sommige spullen waren met dat blauwe licht slecht te vinden in de auto, en dat lag er niet aan dat het niet fel was, integendeel.

Geplaatst

ik ben even op zoek gegaan voor een oplossing voor de achteruitrijcamera

nu vond ik dit op internet de maten zijn het zelfde als de kia rio

heb er 1 besteld als de camera binnen is laat ik het weten of het echt past

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150976401577&ssPageName=ADME:L:OC:NL:1120

zie foto4j53wx.jpg

Weet iemand al of deze past voor de rio? Wil deze dan meteen meebestellen bij witson.

Geplaatst

Ik heb zelf eens een blauwe Passat gehad en toen ook de binnenverlichting vervangen door blauwe LEDs, ik had me toch een bekijks als ik de auto in ging 's avonds :wink: was ook wel erg mooi. Praktisch was anders, want sommige spullen waren met dat blauwe licht slecht te vinden in de auto, en dat lag er niet aan dat het niet fel was, integendeel.

Ik zag dat ze ook witte hadden, dit past in elke auto en is ook nog is praktisch

Geplaatst

Weet iemand al of deze past voor de rio? Wil deze dan meteen meebestellen bij witson.

is in bestelling dus als ik hem heb laat ik het weten

Geplaatst

achteruit rij camera binnen zaterdag installeren 1jxfrp.jpg

Hebt toch wel al gepast neem ik aan? Ben benieuwd hoe het inbouwen je afgaat. Ik zie daar wel een beetje tegen op....

Geplaatst

Hebt toch wel al gepast neem ik aan? Ben benieuwd hoe het inbouwen je afgaat. Ik zie daar wel een beetje tegen op....

nee nog niet gepast

ik heb al een achteruit rij camera geplaatst een losse die de pimpmasters ook hebben

maar deze vind ik wat mooier staan als of het origineel is

als je de foto's ziet van de pimpmasters dan kan jij het ook

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...