Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Is dat zo? Hij is gewoon leverbaar (W2-C204) zegt hij.

Bij mij was hij in eerste instantie ook gewoon leverbaar, daarna kreeg ik deze mail:

Hi, Michel

I am sorry we have one not good news for you

model C204 production have big delay due to some technical reason, i am very sorry for this inconvenience caused to you

We have another model W2-D9583K http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=101646132 , this model is avaible for fast shipment, do you accept this model?

If you do not want to wait, we will refund you and inform you agian when new stock ready for sales.

Sorry again for this delay.

Dit was echter een maand of 2 geleden dus hopelijk dat ze nu wel klaar zijn met de productie!

Geplaatst

Heb net een bevestiging gekregen dat mijn betaling ontvangen is en dat mijn order verwerkt wordt dus, Mieske007 je kunt hem bestellen :-)

Geplaatst

Mijn nieuwe navi besteld :tt1:

Het is de witson W2 - C204 model

Mocht je nog een Dashcam of achteruitrijcamera zoeken; die heb ik nog te koop.

Dashcam voor het S100-platform (dus deze met A8-processor) met bediening via de touchscreen en een camera geïntegreerd in de kentekenverlichting.

PM me maar voor details.

Geplaatst

uiteraard is dit NIET toegestaan

Daar was ik al bang voor. Maar idd wel heel erg leuk. Je moet alleen niet 's avonds gaan rijden want dan word je helemaal gek

Geplaatst

leuk? Ik zou het uitermate irritant vinden

Ik neem aan dat je ze ook uit kan zetten.

Ze verzinnen wat tegenwoordig. Kwam ze toevallig op ebay tegen en vond het wel grappig.

Geplaatst

Ik neem aan dat je ze ook uit kan zetten.

Ze verzinnen wat tegenwoordig. Kwam ze toevallig op ebay tegen en vond het wel grappig.

Ga ik wel van uit, maar alsnog :P 

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...