Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Accessoires voor nieuwe Rio van internet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja maar blijft toch een donkere achtergrond houden, vind ik niet echt passen bij een witte Rio (alleen als het donker is is ie dan mooi, overdag dus minder) :)

Geplaatst

Weet iemand welke led verlichting ik nodig heb voor de mistlampen, natuurlijk wel mooi passend bij de dagrijleds.

Ik hoor graag, alvast bedankt.

Baggio

Geplaatst

hahahaha ik moet ze nog monteren maar ik heb ook leds in me bocht verlichting en dat werkt best heel erg goed 

als je ze besteld dan duurt dat tussen de 2 a 3 weken voor dat het binnen is en ze kosten nog geen 6 euro per 2

hier een filmpje van de bocht verlichting het knipperen wat je ziet zie je in het echt niet maar dat komt door de camera die neemt dat wel waar 

Geplaatst

Welke leds beh je in de bocht verlichting zitten?

Geen storing ondervonden? Zijn de led voor mistlampen canbus of is dat niet nodig?

Geplaatst

o ja groot licht is een h1 lampje maar dat is slecht te doen die passen niet door het gat in de reflector met zo veel ledjes er op 

Geplaatst

Zijn deze nu voor de mistlampen Eelco of voor de bochtrijverlichting of beide?

Want de vraag ging over de eerste en jullie hebben het daarna over het tweede.

Want zou ze dan ook graag bestellen!

Zijn deze nu voor de mistlampen Eelco of voor de bochtrijverlichting of beide?

Want de vraag ging over de eerste en jullie hebben het daarna over het tweede.

Want zou ze dan ook graag bestellen!

de eerste foto is voor de mist lampen daar zit en 9006 lampen in

en de 2e is voor de bocht verlichting daar ziten h7 lampen in

Geplaatst

Thanks, wel goede licht opbrengst?

licht opbrengst is niet zo veel als een halogeen lamp 

maar omdat wij xenon hebben zie je je bocht verlichting toch bijna niet dus heb ik het eigenlijk meer voor de mooi gedaan 

maar er komt wel veel meer licht uit dan dat ik had verwacht

Geplaatst

licht opbrengst is niet zo veel als een halogeen lamp 

maar omdat wij xenon hebben zie je je bocht verlichting toch bijna niet dus heb ik het eigenlijk meer voor de mooi gedaan 

maar er komt wel veel meer licht uit dan dat ik had verwacht

Ik moet toch eerlijk zeggen dat de bochtverlichting op mijn rio wel bijzonder zichtbaar is. Zodra ik de bocht in rijd dan is de stoep op dat moment wel echt goed verlicht en valt dat echt op mocht je op dat moment net op dat punt staan, dan sta je figuurlijk echt in het zonnetje.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...