Jordan Geplaatst 19 Maart, 2012 Geplaatst 19 Maart, 2012 Hallo mede Kiarijders. Mijn naam is Jordan en heb sinds 2 weken een zwarte Kia Rio 1.1 CRDI met comfort pack. In eerste instantie was ik huiverig voor dit blokje. Ik dacht dit rijdt voor geen meter naar ben echt positief verrast. Hij rijdt super en heeft power genoeg. Ook op de snelweg is hij lekker stil en stabiel. Ik heb hem gekocht bij een groothandel en niet bij de dealer. Dit heeft mij een paar duizend euro's gescheeld. Ook het feit dat ik geen wegenbelasting betaal is een flink voordeel. Van binnen is de Kia erg compleet en ruim. Voordat ik tot koop over ging heb ik eerst wat reviews gelezen en die hebben me overtuigd. Oftewel ik ben tot nu toe een heel tevreden Kia rijder Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 19 Maart, 2012 Geplaatst 19 Maart, 2012 Welkom op dit forum en veel veilige kilometers toegewenst. Quote
anke2304 Geplaatst 21 Maart, 2012 Geplaatst 21 Maart, 2012 welkom, dat er maar vele fijne kilometers volgen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.