lunatic Geplaatst 11 Januari, 2005 Geplaatst 11 Januari, 2005 Hallo, Ik heb een Kia Shuma 1.5 16V DOHC van 04/2000. Ik heb de wagen in augustus 2004 gekocht voor 5.500?. Hij had toen 26.000km en was perfect onderhouden. Ondertussen heeft ie er 33.000km. Er zijn 3 dingetjes tot nu toe aan veranderd, dat was al toen ik hem kocht. 15" 5-spaaks Borbet-velgen, spoilertje op het kofferdeksel en extra verstralers onderaan in de bumper. Er zit een leuk kleurtje op, beige met een tintje grijs, eigenlijk de standaard kleur van de Shuma van 2000. Ik zou echter nog wat willen wijzigen eraan, hier volgt het lijstje: -Mijn alarm installeren dat ik gekocht heb (US made, ge?mporteerd uit Rusland), het geeft een complete beveiliging, alle deuren enzo, interieur. Beveiliging tegen takelen. Ik kan met het alarm de wagen vanop zo'n 600 meter laten starten, ik kan het instellen zodat het om een bepaald uur de wagen start, of vanaf een bepaalde temperatuur, afin, heel veel dus. -Mijn volledige instal terug plaatsen, zijnde: 2 boxen van 16cm 220W 60Wrms Pioneer Emotion-line 4 boxen van 10cm Pioneer Emotion-line 6 tweeters 150W Pioneer 1 versterker 2x120Wrms Pioneer 1 versterker 4x60Wrms Pioneer de nodige filters enz., en dan de koffer nog: 2 subwoofers 400W 300Wrms Cerwin-Vega 30cm alu look in speciaal gemaakte kisten zodat de woofers 16Hz (hun minimum) effectief kunnen halen, bandpass kisten (deze kisten worden ge-polyesterd of hoe moet ik dit zeggen? en in koetswerkkleur gespoten). 1 versterker Caliber, competion series 1000W 850Wrms (deze wordt opengewerkt zodat de 'ingewanden' goed zichtbaar zijn, h?h?) 1 condensator 1F. en binnenkort komt er nog een SEMI-TRACTION batterij van 65kW bij, v??l beter dan de gele gelbatterijen (die worden namelijk te warm bij deftige belasting zodat er op die manier te veel elek. verspilt wordt). -De neons uiteraard ook, bestaande uit: 1 rode neon 30cm in elke kist, en nog eentje van 30cm in de koffer. 4 blauwe neons van 30cm bij de motor. 1 LED-kit (4 LED buizen) onder de wagen met 7 kleuren en afstandsbediening. -In de ietwat verdere toekomst komt er ook nog een kit onder, gevonden op http://www.auto-heide.de. -Interieur met blauwe LED schakelpook en handrem. Traanplaat op de vloer en carbon-inleg in interieur. -Dan wordt de wagen nog in het zwart (Midnight Black - House Of Kolor) met parelmoer en 4 laklagen gespoten. -Vervolgens een striping in matzwart en black-chrome uitvoering. -Achterste ruiten met Midnight Black van FoliaTec (vooraan mag niet in Belgi?). Dan in de nog wat verdere toekomst en veel centjes sparen later: -Pneumatische ophanging, per wiel regelbaar. -17" of 18" chrome velgen, misschien spinners. Dat zijn zowat de grote lijnen, o ja, nog een discreet luchthapper in de motorkap en een BMW-vinnetje op het dak (om dat lelijk zwart ruitensproeier-bolletje van de achterruit te verbergen), en een uitlaatje van SkyTune of zo. Zo, dat was het zowat. Ik hoop dat ik dit allemaal gedaan krijg en ik hou jullie zeker op de hoogte, ik zal binnenkort eens wat foto's posten van de wagen hoe ie der nu uitziet. Quote
AJ Mol Geplaatst 11 Januari, 2005 Geplaatst 11 Januari, 2005 Indrukwekkend. Plaats eens wat foto's in ons album. Kunnen we een indruk krijgen van de Shuma en de inhoud hiervan. Quote
Tazteam Geplaatst 11 Januari, 2005 Geplaatst 11 Januari, 2005 Ik ben zeer benieuwd naar deze auto. Je ziet de Shuma ook niet elke dag, en als hij ook nog eens verbouwd is/gaat worden, super Wat een hoop wensen, en gaat dat allemaal plaatsvinden?? Ik ben het meest nieuwsgierige naar je geluidsinstall, want dat is tenslotte ook onze passie. Succes met je auto. Wachtend op foto's. Philip Quote
lunatic Geplaatst 11 Januari, 2005 Topic Starter Geplaatst 11 Januari, 2005 Donderdag of vrijdag zet ik er enkele foto's bij. Maar zoals ik als zei, nu staat er enkel een spoilertje, extra verstralers en velgen op. De rest gaat plaatsvinden. Vooral de geluidsinstal zal niet zo lang meer op zich laten wachten, en daarbij ga ik ook alle lichten installeren. Als je wil zal ik tegen dan alle specs bijvoegen van de gehele installatie. Grtz, Lunatic. Quote
Tazteam Geplaatst 11 Januari, 2005 Geplaatst 11 Januari, 2005 Laat die specs maar komen via PB. Philip Quote
Transporter Geplaatst 2 September, 2006 Geplaatst 2 September, 2006 Tevreden over de betrouwbaarheid? Al problemen gehad met de wagen? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.