Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

17 inch velgen voor de nieuwe Kia Rio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Je hebt ze ook van SWH (type Drift) met een rood in plaats van geel biesje en van Wolfrace zonder biesje.

Hang af van de kleur van je Rio welke het beste staat.

• Like 1
Geplaatst

Je hebt ze ook van SWH (type Drift) met een rood in plaats van geel biesje en van Wolfrace zonder biesje.

Hang af van de kleur van je Rio welke het beste staat.

jah klopt idd had ik ook al gezien maar die vind ik minder mooi ik vind de dotz scarab echt mooi gewoon ik ben zelf niet zon fan van wolfrace velgen over de kwaliteit niet tevreden ;)

• 4 maanden later...
Geplaatst

Ter informatie voor iedereen die naar andere velgen op zoek is voor zijn/haar Rio.

Ik heb 18 inch 8J breed en ET35. Moest volgens fabrikant Dezent passen en dat bleek te kloppen.

Geplaatst

Ik vind deze wel erg mooi maar hoe zouden ze staan onder onze zilvere rio.

http://www.atu.nl/producten/221-lichtmetalen-velg-aluett-type-06-dark-shadow.html

Het is zo moeilijk kiezen.

Eigenlijk moet je ze eronder kunnen zetten en dan pas beslissen of ze passen net zoals je naar de kleding winkel gaat om een kledingstuk te kopen(dan pas je toch ook of hij lekker zit).

Geplaatst

Wat je zegt, Ceesie15 is moeilijk te zeggen. Ik heb 2 maanden gezocht naar de juiste velg en omdat ik een witte Rio heb wilde ik contrast. Maar een volledig zwarte velg wilde ik ook niet want dan zie je niet waar de velg ophoudt en de band begint. Dus is het een black polished velg geworden. O ja ik wilde ook 18 inch én 8J breed dus keuze was zeer beperkt maar ben nu dik tevreden met mijn Dezent RM dark velgen.

• 1 maand later...
Geplaatst

@handyman: nette velg!

@ sarkesteijn: 19 inch onder een Rio? Nog niet eerder gezien! Doe eens een mooie close-up foto in rubriek 'garage' a.u.b ben echt zeer benieuwd!

Hoe breed is die velg en weet je ET waarde toevallig ook?

@ marcelc: ja leuke site on-linevelgen.nl met nette prijzen ook maar wel van te voren ff bellen want niet alles wat op de site staat is daadwerkelijk op voorraad of zelfs niet leverbaar is mijn persoonlijke ervaring.

Geplaatst

De et waarde is 45.

De breedte is 7,5 j.

Ze zijn van het merk evolution.

Als je een klein stukje terug zoekt in het forum "gespot", dan zie je 2 goede foto's. Waaronder ook 1 van dichtbij.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...