Derrek Geplaatst 28 Maart, 2012 Geplaatst 28 Maart, 2012 Je hebt ze ook van SWH (type Drift) met een rood in plaats van geel biesje en van Wolfrace zonder biesje. Hang af van de kleur van je Rio welke het beste staat. 1 Quote
RIO Mike Geplaatst 29 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 29 Maart, 2012 Je hebt ze ook van SWH (type Drift) met een rood in plaats van geel biesje en van Wolfrace zonder biesje. Hang af van de kleur van je Rio welke het beste staat. jah klopt idd had ik ook al gezien maar die vind ik minder mooi ik vind de dotz scarab echt mooi gewoon ik ben zelf niet zon fan van wolfrace velgen over de kwaliteit niet tevreden Quote
200PKminder Geplaatst 19 Augustus, 2012 Geplaatst 19 Augustus, 2012 Ter informatie voor iedereen die naar andere velgen op zoek is voor zijn/haar Rio. Ik heb 18 inch 8J breed en ET35. Moest volgens fabrikant Dezent passen en dat bleek te kloppen. Quote
RB- Geplaatst 20 Augustus, 2012 Geplaatst 20 Augustus, 2012 18 inch 7,5J et 40 past ook prima hierzo Quote
Ceesie15 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Ik vind deze wel erg mooi maar hoe zouden ze staan onder onze zilvere rio. http://www.atu.nl/producten/221-lichtmetalen-velg-aluett-type-06-dark-shadow.html Het is zo moeilijk kiezen. Eigenlijk moet je ze eronder kunnen zetten en dan pas beslissen of ze passen net zoals je naar de kleding winkel gaat om een kledingstuk te kopen(dan pas je toch ook of hij lekker zit). Quote
200PKminder Geplaatst 28 Augustus, 2012 Geplaatst 28 Augustus, 2012 Wat je zegt, Ceesie15 is moeilijk te zeggen. Ik heb 2 maanden gezocht naar de juiste velg en omdat ik een witte Rio heb wilde ik contrast. Maar een volledig zwarte velg wilde ik ook niet want dan zie je niet waar de velg ophoudt en de band begint. Dus is het een black polished velg geworden. O ja ik wilde ook 18 inch én 8J breed dus keuze was zeer beperkt maar ben nu dik tevreden met mijn Dezent RM dark velgen. Quote
handyman Geplaatst 13 Oktober, 2012 Geplaatst 13 Oktober, 2012 Vandaag zijn de Bellini Bella's eronder gegaan met 215/45/R17 Quote
sarkesteijn Geplaatst 13 Oktober, 2012 Geplaatst 13 Oktober, 2012 Naar mijn mening zijn ze te klein... Ps love my 19 inch... Quote
MarcelC Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 Nog meer velgen: http://www.online-ve...elgen/rio-2011/ Ze hebben overigens ook ander leuk spul. Zonder reclame te willen, kom ik daar wel leuke dingetjes tegen. En niet al te prijzig Quote
200PKminder Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 @handyman: nette velg! @ sarkesteijn: 19 inch onder een Rio? Nog niet eerder gezien! Doe eens een mooie close-up foto in rubriek 'garage' a.u.b ben echt zeer benieuwd! Hoe breed is die velg en weet je ET waarde toevallig ook? @ marcelc: ja leuke site on-linevelgen.nl met nette prijzen ook maar wel van te voren ff bellen want niet alles wat op de site staat is daadwerkelijk op voorraad of zelfs niet leverbaar is mijn persoonlijke ervaring. Quote
sarkesteijn Geplaatst 14 Oktober, 2012 Geplaatst 14 Oktober, 2012 De et waarde is 45. De breedte is 7,5 j. Ze zijn van het merk evolution. Als je een klein stukje terug zoekt in het forum "gespot", dan zie je 2 goede foto's. Waaronder ook 1 van dichtbij. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.