Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Video of dismounting the front of the sportage

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hi...

sorry... i must write in english, because i cant write in dutch. :no:

my name is andreas "citt". i am the admin (owner) of the german sportage driver forum.

first of all - i dont wont to make advertising here!!!!

i had make a video of dismounting the front of the sportage and posted it on youtube (link below)

may users in germany have problems with dismounting the "grill" or to change the lamps of

fog and cornering light. the video describe step by step the process.

remarks are in german, but pictures tells everything :wink:

I hope the video helps someone for your "sportage-styling".

link of the video:

greets from germany and have fun with your forum and your sportage.

andreas

Geplaatst

Thanks for taking the time and effort to post this on our site.

Het lijkt mij met name handig voor als je zelf bijv. voor PDC wilt monteren want ik vraag mij af of er geen makkelijkere manier is om de grille te demonteren. Opvallend trouwens dat die duitse versies kennelijk geen chroomrand boven de mistlampen hebben. En die neus bestaat feitelijk uit 1 enorme berg plastic, nu snap ik de gewichtsbesparing (voor het formaat auto weeg de auto vrij licht).

Zelf zou ik altijd de bumper weer monteren met 2 personen om krassen te voorkomen op de plek waar de bumper aansluit op de spatborden.

Geplaatst

toppie ook voor de toeterinbouw??????????

Stel je je eigen auto ter beschikking? :-)

Nee hoor, voor de toeter hoeft de hele bumper er niet af.

Geplaatst

Thanks for taking the time and effort to post this on our site.

Het lijkt mij met name handig voor als je zelf bijv. voor PDC wilt monteren want ik vraag mij af of er geen makkelijkere manier is om de grille te demonteren. Opvallend trouwens dat die duitse versies kennelijk geen chroomrand boven de mistlampen hebben. En die neus bestaat feitelijk uit 1 enorme berg plastic, nu snap ik de gewichtsbesparing (voor het formaat auto weeg de auto vrij licht).

Zelf zou ik altijd de bumper weer monteren met 2 personen om krassen te voorkomen op de plek waar de bumper aansluit op de spatborden.

hi...

i hope the google translator is good in dutch :wink:

the german version of the sportage has the "chrome-bar" over the fog-lamp. but all chome-parts of my sportage are "foiled" with 3m film in matt black.

also maybe it is better to dismount the front with two people - especially to disconnet the fog and turning light lamps. but it is really a simple work - so you can dismount the front by yourself with only one person.

greets

andreas

Geplaatst (aangepast)

Nice socks ^_^;)

Other than that, nice work :yes:

aangepast door Neo

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...