Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo liefhebbers,

Ik ben Rob en woon in Rijswijk ZH

Afgelopen februari heb ik mijn witte Kia Rio 1.2 opgehaald. Hiervoor reden we een Ford Focus Station 1.6. Qua ruimte mis ik soms wel iets, maar qua comfort en verbruik zijn we er met grote sprongen op vooruit gegaan.

Ik heb m af laten leveren met comfort pack en winterbanden op de stalen velgen.

Inmiddels heb ik 17 inch alu velgen gemonteerd en het volgende wat moet gaan gebeuren is een trekhaak monteren. Daarna de audio installatie misschien een beetje opvrolijken.

Ben heel blij met de keuze, ook zeker met de witte kleur.

Tot ziens op een meeting!

Gr Rob

Posted

Hallo liefhebbers,

Ik ben Rob en woon in Rijswijk ZH

Afgelopen februari heb ik mijn witte Kia Rio 1.2 opgehaald. Hiervoor reden we een Ford Focus Station 1.6. Qua ruimte mis ik soms wel iets, maar qua comfort en verbruik zijn we er met grote sprongen op vooruit gegaan.

Ik heb m af laten leveren met comfort pack en winterbanden op de stalen velgen.

Inmiddels heb ik 17 inch alu velgen gemonteerd en het volgende wat moet gaan gebeuren is een trekhaak monteren. Daarna de audio installatie misschien een beetje opvrolijken.

Ben heel blij met de keuze, ook zeker met de witte kleur.

Tot ziens op een meeting!

Gr Rob

welkom op het forum

en van harte met je mooie aanschaf vele mooie en veilige kilometers toegewenst (het word steeds mooier op de weg met die mooie rio,s)

ze zijn een meeting aan het organiseren hier op het forum dus ik zou zeggen geef je op gezeligggggggg en we zien je daar

Posted

Ziet er goed uit, nu nog even een garage aanmaken met foto's :)

En anders wachten we tot in Mei want ik zie dat je ook naar de meeting komt.