ajpothoven Geplaatst 31 Oktober, 2007 Geplaatst 31 Oktober, 2007 Mede genieters van de Sorento. Nu ongeveer 6000 km genoten van mijn V6 3.3. echt geweldig. Alleen bij dat tanken geniet ik iets minder. Mijn vorige auto reed 1 op 20 diesel dus wel even omschakelen. Ik denk erover om gas in te laten bouwen heeft iemand hier al ervaring mee? Quote
denniss Geplaatst 30 November, 2007 Geplaatst 30 November, 2007 zou hier ook graag wat over willen weten. Niemand ervaringen mee? Quote
Gast RSM Geplaatst 27 Februari, 2008 Geplaatst 27 Februari, 2008 Heb afgelopen week een nieuwe Sorento 3.3 V6 op gas opgehaald maar moet de eerste 1000 tot 2000 KM op benzine rijden, Ik laat wel iets weten als ik een paar weken op gas heb gereden. Gr Quote
Gast RSM Geplaatst 10 Juli, 2008 Geplaatst 10 Juli, 2008 Ik rijd nu al 4 maanden op gas en ik moet zeggen geweldig, je merkt echt niets van het overschakelen of vermogenverlies (LPI van vialle, er zou zelfs een paar procent meer vermogen uit komen). En voor 38 Euro volle tank (ringtank 83ltr). Gr Quote
ajpothoven Geplaatst 17 September, 2008 Topic Starter Geplaatst 17 September, 2008 De stap maar genomen en mijn V6 op gas gezet. Bevalt erg goed er is echt geen verschil te merken en het tanken is inderdaad een stuk leuker. Quote
willem1 Geplaatst 2 Oktober, 2008 Geplaatst 2 Oktober, 2008 Laat nog eens weten hoe je dat zo bevalt door de maanden heen Hoeveel betaal je trouwens nu aan extra wegenbelasting en hoeveel kms. rij je zo gemiddeld per jaar? Rij zelf diesel maar 't verschil tussen benzine&diesel is zo klein geworden dat ik zowat naar de maan moet rijden om het verschil te compenseren weet je Hoor graag van je Succes met je bolide Willem Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.