ajpothoven Posted October 31, 2007 Posted October 31, 2007 Mede genieters van de Sorento. Nu ongeveer 6000 km genoten van mijn V6 3.3. echt geweldig. Alleen bij dat tanken geniet ik iets minder. Mijn vorige auto reed 1 op 20 diesel dus wel even omschakelen. Ik denk erover om gas in te laten bouwen heeft iemand hier al ervaring mee? Quote
denniss Posted November 30, 2007 Posted November 30, 2007 zou hier ook graag wat over willen weten. Niemand ervaringen mee? Quote
Guest RSM Posted February 27, 2008 Posted February 27, 2008 Heb afgelopen week een nieuwe Sorento 3.3 V6 op gas opgehaald maar moet de eerste 1000 tot 2000 KM op benzine rijden, Ik laat wel iets weten als ik een paar weken op gas heb gereden. Gr Quote
Guest RSM Posted July 10, 2008 Posted July 10, 2008 Ik rijd nu al 4 maanden op gas en ik moet zeggen geweldig, je merkt echt niets van het overschakelen of vermogenverlies (LPI van vialle, er zou zelfs een paar procent meer vermogen uit komen). En voor 38 Euro volle tank (ringtank 83ltr). Gr Quote
ajpothoven Posted September 17, 2008 Author Posted September 17, 2008 De stap maar genomen en mijn V6 op gas gezet. Bevalt erg goed er is echt geen verschil te merken en het tanken is inderdaad een stuk leuker. Quote
willem1 Posted October 2, 2008 Posted October 2, 2008 Laat nog eens weten hoe je dat zo bevalt door de maanden heen Hoeveel betaal je trouwens nu aan extra wegenbelasting en hoeveel kms. rij je zo gemiddeld per jaar? Rij zelf diesel maar 't verschil tussen benzine&diesel is zo klein geworden dat ik zowat naar de maan moet rijden om het verschil te compenseren weet je Hoor graag van je Succes met je bolide Willem Quote
Recommended Posts