Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Mooi uitlaatsierstukje besteld

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als men die inkepingen eruit moet zagen zal het nooit zo afgewerkt eruit zien als de Sportage SX op de foto, op Koreaanse site's heb ik al een kit gezien die men kan bestellen met een SX-look complete einddemper met de aangepaste onderschort met afgewerkte uitsparingen erin, hangt uiteraard als een serieus prijskaartje aan vast en is ook al wat vakwerk hiervoor nodig, aanpassen einddemper SX op bestaande uitlaat en demonteren achterbumper en bestaande zwarte kunststof onderschort vervangen door de SX onderschort, eindresultaat mag er dan wel wezen...

Maar als SPRtage een vakman te pakken heeft om zijn uitlaat op maat te maken kan deze met de onderschort ter hoogte van de sportpijpjes iets uit te werken ook tot een eindresultaat komen dat zal mogen gezien worden, ben beniewd naar het resultaat...

Geplaatst

Als men die inkepingen eruit moet zagen zal het nooit zo afgewerkt eruit zien als de Sportage SX op de foto, op Koreaanse site's heb ik al een kit gezien die men kan bestellen met een SX-look complete einddemper met de aangepaste onderschort met afgewerkte uitsparingen erin, hangt uiteraard als een serieus prijskaartje aan vast en is ook al wat vakwerk hiervoor nodig, aanpassen einddemper SX op bestaande uitlaat en demonteren achterbumper en bestaande zwarte kunststof onderschort vervangen door de SX onderschort, eindresultaat mag er dan wel wezen...

Maar als SPRtage een vakman te pakken heeft om zijn uitlaat op maat te maken kan deze met de onderschort ter hoogte van de sportpijpjes iets uit te werken ook tot een eindresultaat komen dat zal mogen gezien worden, ben beniewd naar het resultaat...

Indd, De tuningsbedrijf wou eerst het onderbumper van de SX bestellen maar aan die konden ze niet komen?

Maar er is een mooi oplossing gevonden om het erop te laten lijken. In eerste instantie wou ik eerst de uitlaten onder bumper hebben,

maar dan heb je niet zo een zwevend gevoel en wanneer er in de bumper uitsparingen worden gemaakt ziet het er fraaier en strakker uit.

De uitlaat wordt naar planning vrijdag aanstaande geplaatst/gemonteerd.

Hou jullie op de hoogte...

Geplaatst

Hij zal er nu wel onder zitten? Foto?

Dat klopt, de uitlaat zit eronder foto post ik vandaag nog erop.

Geplaatst

Hij zal er nu wel onder zitten? Foto?

Hierbij de foto's hoor graag jullie reacties, Als er belangstelling is , en meer dan 3 auto's is de prijs super voordelig.

De orginele systeem blijft er gewoon onder dus geen sportdemper of wat dan ook is de orginele onderdelen.

+

De geplaatste trekhaak..

post-6058-0-70133700-1337103183_thumb.jpg

post-6058-0-99331800-1337103270_thumb.jpg

post-6058-0-70179500-1337103277_thumb.jpg

post-6058-0-16147800-1337103282_thumb.jpg

Geplaatst

ziet er goed uit waar heb je dit laten doen als ik het vragen mag

gr patrick

Dankje, Ik heb het in Amsterdam-Noord laten maken. No-Limit tuning, is een heel prof. bedrijf dat heel goed hun werk doet.

Ik ken het bedrijf al 4 jaar en nooit problemen gehad altijd klant vriendelijk en via mij kan de prijs aanzienlijk dalen.

Ze doen de sponsering voor mijn zoon trouwens ook die zit in de kart races ctr.

Greetzz, Omer

Geplaatst

Dankje, Ik heb het in Amsterdam-Noord laten maken. No-Limit tuning, is een heel prof. bedrijf dat heel goed hun werk doet.

Ik ken het bedrijf al 4 jaar en nooit problemen gehad altijd klant vriendelijk en via mij kan de prijs aanzienlijk dalen.

Greetzz, Omer

oke dank je wel is bij mij om de hoek zal eens op hun site kijken
Geplaatst

Greetzz, Omer

Ziet er gelikt uit! Aan welke prijs moet ik dan denken om dit te laten doen?

Geplaatst

Ziet er gelikt uit! Aan welke prijs moet ik dan denken om dit te laten doen?

400 euro, maar dat is incl. alles met sierstukken, en natuurlijk garantie.

Andere bedrijven wouden meer ik heb ook natuurlijk rond gekeken en die wouden rond de 500/600. En dan nog de vraag of ze het kunnen, deze kunnen het zeker.

En natuurlijk als er meer auto's geintresseerd zijn kan hij zelfs mischien nog aantrekkelijker prijs maken. Maar ga er vanuit 400 euro incl. alles.

Geplaatst

Mooi eindresultaat, benaderd héél dicht de SX kont!!!

• 1 jaar later...
Geplaatst

Vond de uitlaat toch wat kaal aan de achterzijde.

Deze komt er achter te zitten, is wel netjes zo.

http://www.ebay.com/itm/320880465907?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

Hey Timo,vindt dit ook een leuk eindstukje voor de SP3,zou het ook graag bestellen maar past die op de 1.7 cdri,buisdiameter is 61mm en ik zie dat het eindstuk 61mm binnendiameter heeft,dwz het schuift er juist net over of niet....,heb jij ook diezelfde maat aan je uitlaat?

Op hoeveel tijd moet je rekenen en wat is de kostprijs in eurotjes?

Grtz Mike

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...