Ga naar inhoud

Bevindingen en vraag over Meguiar's Gold Class Carnauba Plus Premium Liquid Wax


jutter

Aanbevolen Berichten

Heb de auto hier ook mee behandeld en kon de vliegen er met gemak afknallen met de hogedruk, merk wel dat de was minder word na 1 maand. Glans is wel super en ruikt super.

Al na 1 maand? Ik hoorde van een andere gebruiker ( goh, we lijken wel junks :D )dat het in ieder geval 6 maanden bleef zitten....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Warmentuuter

Volgens mij staat voor deze wax 3/4 maanden hoor, ruim voldoende dus. Ik zeg altijd doe ieder kwartaal een nieuwe wax laag op je auto.

Maar eigenlijk kan je dit toch altijd wel aanhouden ongeacht welke merk wax je gebruikt Remko?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij staat voor deze wax 3/4 maanden hoor, ruim voldoende dus. Ik zeg altijd doe ieder kwartaal een nieuwe wax laag op je auto.

Hoe doe je dat in het najaar/winterperiode? Ik moet namelijk mijn auto buiten op straat waxen......

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zodra er dooi is geweest en het is warm genoeg om de auto te waxen (warm in de zin van de wax kan drogen dus geen vochtige lucht) dan wax je.

Maar de winter duurt niet zo lang. Ik had in oktober wax op de auto gedaan en in februari weer de kans om het te doen. Toen in februari zat de wax laag er nog gewoon op, niet heel goed meer maar voldoende.

Als je de wax helemaal wilt uitzitten dan kun je rekken tot nog een paar maanden zonder bang te zijn dat je geen bescherming hebt.

Er bestaan ook spullen om je wax een boost te geven voor tussendoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zodra er dooi is geweest en het is warm genoeg om de auto te waxen (warm in de zin van de wax kan drogen dus geen vochtige lucht) dan wax je.

Maar de winter duurt niet zo lang. Ik had in oktober wax op de auto gedaan en in februari weer de kans om het te doen. Toen in februari zat de wax laag er nog gewoon op, niet heel goed meer maar voldoende.

Als je de wax helemaal wilt uitzitten dan kun je rekken tot nog een paar maanden zonder bang te zijn dat je geen bescherming hebt.

Er bestaan ook spullen om je wax een boost te geven voor tussendoor.

Dat is duidelijk Remko, bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...