bowie97 Geplaatst 17 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 17 April, 2012 Dank voor de uitleg. Is een stuk duidelijker. Alleen "verloop/koppel steker en nokia kabel in de navigatie aux pluggen" begrijp ik niet. Ik weet niet wat voor nokia kabel en wat voor verloop/koppel steker ik dan nodig heb. vand.m koppelstuk nokia ca-75u In elke goede mobiel-telefoonwinkel te krijgen. Voorbeeld Aux Quote
vand.m Geplaatst 17 April, 2012 Geplaatst 17 April, 2012 Hoi, Dank je wel. Super goede voorbeelden. Weet nu hoe e.e.a er uit moet zien.Ik ga op zoek naar de juiste kabeltjes en dan zou alles moeten werken. Als die camera een keer wil binnen komen. Nogmaals dank. Groet, vand.m Quote
rollyturbo Geplaatst 30 April, 2012 Geplaatst 30 April, 2012 @bowie97 Zoals steeds een deskundige uitleg i.v.m. de camera vooraan , waarvoor dank . Mogelijk hier iets gevonden als extra voor montage als " Park assist " ?? Daar dit ook voor de Hyundai IX 35 werkt ; denk ik dat dit ook zal werken bij onze Sortage ?? Wat denkt U ? Hirbij de link http://www.ebay.com/itm/Car-reverse-back-parking-assist-rear-view-Camera-for-VW-Toyota-Lexus-Honda-Mazda-/251048307490?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a73a52b22 Bekijkt U even het bijgaande filmke - het parkeren met een hoes over de wagen - schitterend toch wat er allemaal mogelijk is . Greetz Rolly Quote
bowie97 Geplaatst 1 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 1 Mei, 2012 IX35 GLS wat heeft die allemaal in vergelijking met de sportage? Denk niet dat dit systeem zelf gas rem en of stuur bediend. Zeker gezien de prijs en als je de computerstem hoort wordt er alleen data gelezen. Kan dit geïntegreerd worden in de bestaande originele satnav? Waarschijnlijk niet. Er wordt alleen achteruit in geparkeerd. Staat ook op de pagina "Reverse trajectory" je krijgt wat hulp lijntjes erbij. Maar zeker handig voor sommige bestuurders. Quote
bigwade Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 Handig zo'n cameraatje..... Weet je of je over een Fongers of Gazelle fietsje heen rijd. (en dan toeteren hè, haha! vinden ze niet leuk...) Heb het mogen aanschouwen in Bowies Hi-Tech feestbak, prachtig ! Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 Het camera-tje is nu naar beneden gericht.......... Ik zou um andersom doen...... Je weet maar nooit wat je 's zomers ziet wat er rond rijdt op een Fongers of Gazelle fiets :-) :-) Quote
bigwade Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 Het camera-tje is nu naar beneden gericht.......... Ik zou um andersom doen...... Je weet maar nooit wat je 's zomers ziet wat er rond rijdt op een Fongers of Gazelle fiets :-) :-) Brand die sensor dan niet in ? Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 HHmmmm niet over na gedacht. Maar ik hoor Bowie nadenken. Maar hier brand ie toch niet van in? Quote
Smart Geplaatst 1 Mei, 2012 Geplaatst 1 Mei, 2012 Ga jij nu maar die witte stoelen proberen....testpiloot! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.