Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Heb het geprobeerd met de testrit, dus veel ervaring heb ik er niet mee, maar lijkt mij wel een handig ding welke ik genoeg ga gebruiken ^_^

Posted

Geen idee wat het is,

heb zelf dat SPA niet (sportage2)

en normaal stellen we onszelf even voor................

:online2long:

Posted

het is een hulpmiddel dat echt ongelooflijk goed werkt, wagen staat steeds perfect geplaatst en de schrik van tegen stoeprand te rijden is verleden tijd. in het begin is het beetje raar, een systeem die uw handeling overneemt. maar wees gerust het werkt en perfect.

het enige nadeel dat ik daar kan bij ondervinden is de " trage " berekening van de ruimte, je moet echt traaaaag voorbij rijden voor deze is berekend. maar eens berekend een fluitje van een cent.

Let wel.....

is zowel voor rechts parkeren als voor links parkeren enkel moet je voor links 2x het knopje indrukken

MAAR EEN GOUDEN RAAD, BLIJF MEEKIJKEN ZO NODIG KAN JE INGRIJPEN, REMMEN DOE JE ZELF !!!!!!!

Posted

Yo de mannen,

Zou dat ook mogelijk zijn om in naplaatsing te laten monteren? Als ik in Mei 2011 mijne sense besteld heb was dat nog niet mogelijk om te laten plaatsen bij levering. Is toch wel een leuk iets om dit te hebben.

grts

Geert

Posted

Ik denk niet dat dit systeem achteraf voor een haalbare prijs is te installeren.

Posted

ik denk het niet, maar 100% zeker ben ik da nu ook weer niet, deze van mij is besteld 08/2011 dus model 2012 dan is de sense, sense+ geworden en zat dat er standaard op

Posted

Ik heb trouwens geen medewerking verleend aan deze park assist...... :rolleyes: