Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

meer mensen die wachten op uitlaat sierstuk?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb 3 weken geleden mijn Rio opgehaald bij de dealer. Ik had het uitlaat sierstuk erbij besteld maar die moet nog geleverd worden... Vandaag eens achteraan gebeld en er is geen duidelijkheid over wanneer het gaat komen :-( Meer mensen die zitten te wachten?

Enige voordeel is natuurlijk wel dat er nog iets leuks aan zit te komen :-)

Geplaatst

Wow meneer zet zomaar even wat foto's van een mooie zwarte Rio met bumper sierlijst in de garage zonder dat te melden...

Ik moet zeggen, dat ziet er echt super mooi uit zeg.

Sorry voor offtopic, mijne werd meteen gemonteerd geleverd.

Geplaatst

Haha, ja ik had vanmiddag even de tijd om mijn profiel eens een beetje te vullen. Ik heb me sowieso nergens echt netjes voorgesteld :-)

Geplaatst

Zeg dat maar niet te hard hier :o

Foto's van de Rio maken een hoop goed :D

Geplaatst

Ik heb 3 weken geleden mijn Rio opgehaald bij de dealer. Ik had het uitlaat sierstuk erbij besteld maar die moet nog geleverd worden... Vandaag eens achteraan gebeld en er is geen duidelijkheid over wanneer het gaat komen :-( Meer mensen die zitten te wachten?

Enige voordeel is natuurlijk wel dat er nog iets leuks aan zit te komen :-)

Ik heb mijn Rio deze week gekregen en inderdaad ook zonder sierstuk. Ik hoop niet dat dit dan ook minimaal 3 weken gaat duren? Blijkbaar gaat er in de organisatie van Kia iets niet helemaal vlekkeloos. Eerst de Rio in backorder (4 maanden levertijd) en nu dit weer. Het is blijkbaar een geliefde auto (niet zo raar overigens).

Veel plezier met je auto en inderdaad is de chrome strip een mooie aanvulling.

Complimenten.

Geplaatst

Wow, 4 maanden moeten wachten? De auto had ik heel snel: 3 weken na bestellen. Maar ja, het sierstuk... Er werd letterlijk gezegd vanmiddag dat ze geen idee hebben hoe lang het gaat duren. Kan een week zijn, kan een maand zijn, kan maanden zijn... Afwachten dus.

Geplaatst

ik zou dan ondertussen even kijken naar een alternatief ? denk dat die er best wel zijn. bij de meeste autoshops kan je wel wat vinden.

Geplaatst

Mjah, zou kunnen maar ik heb de uitlaat mee-onderhandelt tijdens het maken van de deal. Dus dan zit je weer ingewikkeld met bedragen teruggeven etc. En zoals ik al zei: nu heb ik nog iets om naar uit te kijken :-) Het is niet dat ik nu iets mis zonder de uitlaat, maar de Rio wordt straks wel nog cooler :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...