magnumx Posted December 3, 2007 Posted December 3, 2007 Heeft iemand ervaring met een gechipte Sorento? Levert het veel extra rij plezier op? Quote
xurf4xs Posted December 5, 2007 Posted December 5, 2007 Op het duitse Sorento-forum.de is een persoon die ik goed ken. Hij chipt Sorento's. Bij degene waar hij de Sorento's gechipt heeft, is men echt super tevreden over de resultaten. Het gaat hier om: Forumsnaam: Sunny Voornaam: Dirk Plaats: Berlijn (Duitsland) Website: www.dip-tech.de (nog in opbouw fase) e-mail: info@dip-tech.de Berlijn lijkt ver, maar volgens mij komt hij vaker in de buurt van Heerlen, dus zou dit een goede optie zijn. Prijzen ken ik niet, maar ik kan je eventueel wel in contact brengen met Dirk (Sunny). Het is een erg aardige en rustig persoon, die je nooit teleur zal stellen. In het geval je graag meer wil weten, maar indien je onbekend bent met de Duitse taal, wil ik je wel verder helpen met e-mails of anderszins. Quote
Tazteam Posted December 5, 2007 Posted December 5, 2007 En dan doet die Dirk alleen maar diesels zeker?? Want benzinemotoren zijn iets moeilijker te chippen. Of is hij ook bekend met de andere motoren van Kia, oa Sportage, Rio, Ceed, Carens enz enz?? Philip Quote
magnumx Posted December 5, 2007 Author Posted December 5, 2007 Nou er zijn genoeg chippers die ook benzine doen, je gaat dan naar 151pk 226 nm. Gr Rob Quote
scorpioshuma Posted December 5, 2007 Posted December 5, 2007 Nou er zijn genoeg chippers die ook benzine doen, je gaat dan naar 151pk 226 nm.Gr Rob Als die bak van Philip naar 151 Pk gaat dan laat ik hem ook gelijk chippen, zelfs voor 140 pk zou ik het doen Dave Quote
Tazteam Posted December 5, 2007 Posted December 5, 2007 Nou er zijn genoeg chippers die ook benzine doen, je gaat dan naar 151pk 226 nm.Gr Rob Geldt dit ook voor de Picanto??? Ik zou wel graag iets meer vermogen willen hebben, die 61 pk nu is echt te weinig. Quote
Rio-man Posted December 6, 2007 Posted December 6, 2007 Hetl ijkt me onwaarschijnlijk dat je opeens 90 pk erbij krijgt. Ik had het laatst dacht ik al eens gevonden, en ik dacht te menen dat de pica naar 71 Pk ging Quote
magnumx Posted December 6, 2007 Author Posted December 6, 2007 Ik heb het over de Sorento. Hier de link naar alle kia's http://www.chippoint.com/kia.htm Gr, Rob Quote
xurf4xs Posted December 9, 2007 Posted December 9, 2007 Uit Duitsland kreeg ik het bericht dat chippen alleen voor diesels interessant is. Voor benzine motoren geldt dat men doorsnee 5% meer vermogen uit een motor kan halen door chippen. Dat heeft dus weinig zin voor zoveel geld. Quote
Recommended Posts