Jump to content

Van 200PK naar 85PK

Recommended Posts

Hallo,

Mijn naam is Roy Willemse, 33 jaar, getrouwd, één dochter van bijna 4 en een kleine van -2 maanden

Ik ben ZZP software engineer / grafisch vormgever en woon sinds een jaar in Zwolle.

Ik rijd momenteel prive een zwarte Volvo V40 T4 Exclusive uit '98 (200PK turbo) en een rode Toyota MR2 uit '94 (tweezitter, 175PK achterwielaandrijving).

Omdat mijn vrouw niet in de MR2 durft te rijden staat die op de nominatielijst om verkocht te worden.

Ik heb een Kia Rio "op de zaak" besteld. Ik vind het een erg knappe auto en ik denk dat het erg goed is voor onze portemonnee (althans, beter dan de V40+MR2)

Het zal even wennen zijn om wat meer op de rechterbaan te rijden, maar ik zie er erg naar uit.

Het wachten op de levering duurt wel erg lang... 6 maanden!

Groeten!

Guest Warmentuuter

Welkom op dit forum.

Van 200 naar 85pk is toch wel dapper.

Maar je hebt meerdere voorgangers die van een groot aantal pk's zijn terug gegaan.

En het went snel.

En nu maar wachten.......

Join the club! Ik heb mijn BMW Z4 V6 (238pk) ingeruild voor de Rio 1.1crdi (superpack). Het bevalt mij uitstekend, en het scheelt gewoon teveel in de portemonnee, helemaal omdat ik van 25% bijtelling over 73.000,- nu nog maar 14% over 20.000,- hoef bij te tellen. Ik rij ongeveer 150KM per dag , dus de brandstofkosten gaan ook nog eens met ongeveer 50% omlaag.

• 1 month later...
Guest fer.pinter

Welkom hier

Ook ik ga van een bundel PK's naar wat minder

Mijn KIA PICANTO haal ik op vrijdag de dertiende op bij de dealer....

Veel rijplezier toegewenst

Greeetzzzzzz

Fer